8.BÖLÜM

143 9 3
                                    

Bir kusurum varsa affola ✨

Keyifli okumalar💖

HAYATIMIN BİR ÖNEMİ OLMADIĞINI HAYALLERİMİ ÇALANDAN ÖĞRENDİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HAYATIMIN BİR ÖNEMİ OLMADIĞINI HAYALLERİMİ ÇALANDAN ÖĞRENDİM


________________🌕______________

"Tebrik ederim devran abi" dedi kadın.

"Saolasın yenge"

Dila hâlâ şok olmuş bir şekilde onlara bakarken ayda bu kez dilaya hitaben
"Tebrik ederim" dedi.

Dila bir şey söyleyemeden genç kız
"ben bi tuvalete kadar gideyim" dedi kocasının kulağına eğilerek.
Kocası da aynı şekilde kulağına eğilip
"Bir şey karıştırırsan ayda.."demeden kadın araya girerek konuştu.
"Yok bir şey sadece tuvalete gitmem gerek"dedi.
Bagerden onay aldıktan sonra tuvalete doğru yürüdü.

Bir kaç dakika sonra , dilada tuvalete gitmesi gerektiğini söyleyip oradan ayrılınca iki genç tekrardan tuvalette buluştular.

"Ayda ben çok özür dilerim , sana yardımcı olamadım, hepsi benim su.."

"Sakin ol dila senin suçun yok"

"Ama eğer ben sana yardım etseydim şuan bebeğin.."

"Bebeğim benimle ona bir şey olmadı, şimdilik"

"Ne demek şimdilik"

Ayda aslında öyle herkesle konuşmazdı ama dilayı kendine çok yakın hissetmişti.
Sanki kız kardeşi gibiydi.

"Demem o ki , bagerin babaannesi onu bu konuda ikaz edip, kızmış şimdilik bir ses yok"

"Peki ayda, neden bi insan bebeğine kıymak ister ki?"

"Çok karışık dila, aslında herşey bebeğim hakkında tek karar sahibinin ben olduğumu söylediğimde başladı."

"Ayda bir şeyler yapmamız gerek yoksa bu adam tekrardan böyle bir şeye kalkışabilir."dedi dila korkarak.

"Hayır hayır, hiç bir şey yapamam ,yapamayız
Bager,bunları sana anlattığımı duysa bebeğimi yaşatmaz babaanesinin hükmü bile geçmez"

"Ne yapacaksın" dila merakla sordu.

O sırada iç sesi araya girip 'Kendi yaşadıkların yetmezmiş gibi birde milletin derdini benimsedin'dedi. Dila onu umursamayıp genç kadını dinlemeye devam etti.

"Bebeğim için bu hayata tutunmam lazım bundan sonra ona karşı gelmemeliyim."
Dedi ayda yenilgiyi kabullenen sesiyle

O esnada lavabonun kapısı açılıp içeri berfu girdi .

"Yenge,abim çağırıyor takı merasimi başlayacak"dedi.

Genç kadın kafasını sallayıp yalandan eline su döküp aydayı hiç tanımıyormuş gibi yüzüne bakmadan çıktı tuvaletten

KUSURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin