Tratatul Regatelor

16 2 0
                                    

~SlenderMan povesteste~

-Deci, ne vei ajuta?

-Am de ales? L-ai implicat pe Ben asta!

-Toti suntem implicati! Stiai ce riscuri sunt atunci cand l-ai lasat in grija mea!

-Amandoi stim ca nu are ce cauta in realitatea aceasta!

-Zelda,a asculta-ma...

-Nu SlenderMan! Tu sa ma asculti! Tu l-ai implicat pe Ben in toata povestea asta cu Mara. E doar vina ta pentru tot ce se intampla!

Tipa Zelda la mine cu disperare. Inca isi varsator frustarile si e nervoase pentru ca l-am privat pe Ben de cubul acela. Masa se cutremura sub pumnii sai ce o lovesc puternic.

-Inca esti suparata ca nu i-am dat cubul pana acum! Ok, si imi pare rau pentru asta, insa nu e vorba doar de Ben aici!

-Ah, da! Am uitat! E vorba despre comavul tau! Doamne SlenderMan, esti atat de egosit uneori. striga dandu-si ochi peste cap.

-Ajunge! urlu din toti plămâni! Tu esti aia egoista Zelda! Ben in sus, Ben in jos! Tu chiar nu realizezi ce pericol ne paste?

-Si cine e vinovat pentru toate astea? Oh,in stai...Tu! Tu ai creat-o pe Mara. Tu ai dat viata cele mai mari temeri ale tale! Teama de a exista cineva care sa te invinga!

-Nu, nu, nu! Nu e vina mea pentru nimic din toate astea. E vina celui care a lasat asemenea fiinta sa umble libera in lumea oamenilor.

-Doar te scuzi! E mult prea tarziu pentru asta acum. Deci spune-mi ce vrei sa faci acum?

-Vreau sa o omor! Sa o distrug inainte ca ea sa ne distruga.

Spun impreunad mainile strans. Printesa isi aranjeaza nervoasa parul lung, ca de aur. Imi stiu foarte clar obiectivul, insa nu o sa reusesc fara elful din fata mea. Talentul ei in alchimie si cunostintele sale imi vor fi necesare.

-Zelda! Vreau sa imi faci niste arme. Ceva ce sa ucida instant.

-Nu pot face asta. Este peste principiile morale ale regatului meu.

-Si cubul oferit lui Ben? Sa iti amintesc de Tratatul Regatelor?

Sub nici o forma nu vroiam sa ii amintesc de Tratatul Regatelor. Nu doream sa pun sare pe rana cu acesta, insa e ultima mea sansa de a o convinge.

Tratatul Regatelor reprezinta un acord intre majoritatea lumilor existente si cunoscute ce stabileste ordinea si linistea. Am semnat ca reprezentat a lumii umane in urma cu  mai bine de patru sute de ani. E interzisa clar crearea de arme ce pot aduce prejudicii altui regat, razboaielor nejustificate si patrunderea fara permisiune.

Deja incalcasem multe din regulile Tratatului, eram constient, insa o sa le incalc pe toate daca asta presupune sa salvez lumea pe cate o cunoastem azi. Nu pot sa risc izbucnirea unui razboi, doar din cauza unui om ce se crede centru Universului.

Regina Zelda ma priveste cu sila. Ca si mine stia prea bine ce presupune acest tratat. Stia ca raspunsul ei o sa schimbe intregul curs al vietii, insa nu arata ca ii pasa. Parea plictisita. Ca si cand as fi pus-o sa invete o lectie pe care inca de la titlu o uraste. Isi misca lent capul, parca dandu-se o batalie in mintea ei. Ca si cand ar fi cautat aprobarea sau dezaprobarea pentru ceva.

-O sa te ajut! spuse deodata.

-Inainte sa te decizi, gandeste-te ce inseamna pentru Ben ajutorul tau!

Ii spun involuntar. Nu ma asteptam sa o induplec dupa atatea discutii intre noi. Imi aranjez putin cavrata, urmand sa imi dreg vocea. Nici nu stiam ce reactie sa am. Raspunsul sau m-a uimit. Sincer cred ca, si ea a fost uimita de raspunsul sau. Privirea ii aluneca intr-un punct fix de pe masa.

Anti-Sociali periculosi [O poveste Creepypasta]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum