~Autoarea pov azi~
Conacul scăpase de amenințări...sau cel puțin așa credea el. Nimeni nu știa la ce să se aștepte de la viitor, de la Mara,iar nimeni nu știa unde e Ben. Se zvonea că s-ar fi alăturat Marei pentru a distruge conacul. Câteva ore. Atât a trecut de când prietenul lor a dispărut fără urmă sau motiv.
Nimeni nu știa că defapt Ben se află închis într-o celulă fiind închis și rănit. Lanțurile îl țineau suspendat nereușind să atingă pământul, capul îi era plecat. Nu dorea să vadă pe nimeni nici azi, nici mâine, nici...niciodată până nu va fi eliberat din acest infern numit Iad.
Pe hol soldați rămași de veghe se misca în sincron sau stăteau în locuri strategic amplasate. Gemete înfundate se auzeau din celule. Îngeri prea slabiti demoni prea răniți sau oameni chinuiți de soarta vieți de apoi aici. Gemeau toți în cor ca o muzică a dureri și disperări care creștea zi de zi.
Slenderman tocmai intrase pe porțile unui castel impresionant. Castelul Zeldei mai exact fiind unul că cele din povești...totuși erau într-o poveste nu? Dar nu într-o poveste cu prințese și prinți care se îndrăgostesc,iar iubirea lor face lumea mai bună.
Ușile mari de culoare maronie se deschid lăsând fața palidă a lui Slenderman să fie privită scurt de Zelda. Nici o reactie de la nimeni. Link și Dark Link rămân pe loc-repaus lângă tronul făurit din aur de unde regina lor domnea peste regat.
-L-a primit!
-După atâta timp? După atât timp în care a învățat totul despre el acum ai decis să îl dai? De ce?
Vocea furioasă a Zeldei menținea calmitatea în ea. Slendetman știa că trebuia să îl dea de la început însă nu vroia a recunoaște greșala făcută.
-Unde se află acum Zelda?
-Regina Zelda pentru tine!
-Dacă tu crezi că mă vei îmbuna cu dispariția lui Ben nu ai decât să pleci. Nu te voi ajuta!
-Nu ai decât, însă nu uita ce i-ai promis lui Ben!
-Că mereu îl voi ajuta!
Zice ea în gol lăsându privirea să alunece ușor în jos în timp ce mediat la tot ce se întâmplă în legătură cu Ben.
-Dispari!
Tuna vocea reginei în cameră liniștită. Degetul ei arată spre ieșire,iar pe fața i-ar citea furia însă și o disperare. Slenderman se întoarse pe călcâi părăsind sala tronului că mai apoi castelul.
Știa ceva, iar acel ceva este că Zelda îl va căuta pe Ben, că mai apoi să meargă după el. Așa că nu avea decât să o urmărească. În final Slenderman părăsise curtea spectaculoasă a castelului și această lume magică, întorcanduse la conac.
Unde e Lucifer? E întrebarea la care nimeni nu are un răspuns sincer. Însă răspunsul e mai usor ca orice altceva. Lucifer a decis ca luptă asta nu e între rase, între îngeri și demoni, nu pentru Mara si nu pentru stăpânirea celor 2 luni.
Lupta asta e între el și trecutul său. Asa ca a decis să meargă acolo unde a început totul. Acolo de unde îngerul a decăzut și de unde a fost condamnat la infernul creat chiar de el. În Rai.
Raiul. Frumos loc. Totul e alb si pur. Porțile di aur care lucesc în lumina razelor de soare și îngeri. Era agitație deoarece frați și surorile lor purtau un război. Fiecare înger se dăduse din calea fratelui lor care o luase pe alte căi, dar în final ajunse.
Împărăția din ceruri. La fel de banală că atunci când Lucifer decise să plece. Intrase în palatul nepazit intrând direct în sala tronului unde Apostoli alături de Dumnezeu și cei mai puternici și cunoscuți îngeri aveau o discuție prinsă.
CITEȘTI
Anti-Sociali periculosi [O poveste Creepypasta]
Fantasía「 În curs de editare 」 Sunt eu. Copilul infernului de mult pierdut. Sunt persoana care va trebui sa dau socoteală atât trecutului cât și viitorului. Eu vad totul. Trecut, prezent și cel mai important, viitorul. Iar din păcate viitorul meu nu ex...