Un minut!

18 2 0
                                    

Imping cu putere in usa ce ma desparte de biroul celor trei demoni. Fiecare statea la biroul sau. Inca imi aduc aminte cand am intrat aici pentru prima oara. Atunci cand a trebuit sa decid ce trebuie sa fac. Sa iau prima mea decizie cu adevarat importanta. Decizie ce avea sa imi schimbe viata cu totul.

-E timpul!

Le spun fara sa le las loc sa mai zica ceva. Au trecut cateva saptamani de cand tot primesc bilete fara sa le stiu autorul. Deja am luat toate posibilitatile in calcul. E timpul sa actionez. Acum ori niciodata. Parul imi statea lipit de fata si ciufulit, insa nici macar nu imi pasa de cum aratam.

-Esti sigura Mara?

-Satana! imi tuna vocea privind-o. A trecut deja prea mult timp. E vremea.

-Daca aceasta e alegerea ta, sa fie dupa voia ta.

-Ne vom pregati trupele. Vom actiona dupa cum ne spui Mara. Ar fi bine sa gandesti intelept.

-Am venit aici cu un scop Lucifer. Sa il distrug pe SlenderMan. Ma gandesc la cum o sa actionez in fiecare zi si noapte.

Lucifer incuviinteaza si isi lasa capul in palme. Satana se ridica si pleaca pentru a anunta trupele sa se pregateasca. Lipsa biletelor poate fi din doua motive. Ori cartita lui Slender a fost prinsa, ori cel dintai nu a mai pregatit nimic ce ne poate surprinde.

-La noapte o sa atacam!

Tonul imi e unul impunator. Imi trosnesc scurt gatul privind cele doua persoane ce au ramas si plec fara alte adaugari. Pe unul dintre holuri ma intersectez cu Lucius. Dau sa trec de el faca sa ii zic vrun cuvant insa el ma opreste.

-Si? Am auzit ca vrei sa dai acel atac faimos.

-Si? Vrei sa participi? intrebarea mea ironica il facu sa rada.

-Nu fi prostuta surioasa! Daca mori, cineva tre sa conduca Iadul nu?

Ma opresc, insa gravitatia continua sa ma impinga. Ma dezechilibrez putin, insa nu cad. Niciodata nu m-am gandit la asta. Ce se va întâmpla cu mine dupa ce imi termin misiunea. Sau daca o sa mai traiesc sa o vad terminata. Nu pot ramane aici si nici nu am unde sa ma duc. Imposibilitatea de a vedea ceea ce o sa se intample cu viata mea ma tulbura pe moment, insa nu suficient cat sa imi devina o preocupare majora.

-Stii ai putea renunta la pla....

-Niciodata sa nu mai spui asta!

Strig impungand-ul cu degeteul aratator. Mai bine mor decat sa renunt acum la visul meu de a ma razbuna. De ai dovedi lui Slender ca nu sunt un experiment sau un catelus cuminte. Ii lovesc umarul lui Lucius cand trec pe langa el.

-In seara asta o sa atacam. O sa castig, iar daca o sa mor, o sa o fac dupa ce SlenderMan va fi mort. Si o sa scapi de mine definitiv.

-Iar parintii nostri se vor mai ura cateva milenii probabil.

-Nu ma intereseaza ce se va intampla dupa in familia voastra denaturata.

-Noastra Shara! Imi esti sora indiferent ca iti place sau nu.

-Nici macar nu mai conteaza.

Ii spun rece apoi ma fac nevazuta pe un alt hol la stranga. SlenderMan nu tine cont de gradele de rudenie. Eu de ce as face asta acum?

× × ×

Simt acei Zartai pe mine. Simt cum mi-se plimba pe tot corpul. De aceasta data imi creaza doar in sentiment placut. De parca as fi atinsa de mii de pene delicate. Alaturi de armata si de ce liderii sai privim padurea in caitare de orice semn. Cerul plange la vederea noastra, cu stropi mari si reci. Dupa frunzele pomilor, pare a fi vara.

Anti-Sociali periculosi [O poveste Creepypasta]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum