~Mara povesteste~
Poate asa este mai bine. Poate ca, uneori trebuie sa astepti ca lucrurile sa vina la tine, decat sa mergi tu la ele. Poate este mai bine ca El ne-a atact si nu noi pe El. Astfel insfarsit si-a dezvaluid adevaratul chip. Mi-se face sila numai la gandul ca eu sunt creata dupa chipul si asemanarea unei asemenea personalitati. Si asa, marele si faimosul Dumnezeu si-a incalcat propiile porunci "Sa nu uicizi!"
O intrebare ramane insa nerezolvata. Si anume cazua acestui gest. Sunt tentata sa cred ca eu sunt motivul principal. Ca sunt tapul ispasitor dintre cele doua tabere. Nu am un argument si nici dovezi solide pentru aceasta afirmatie, insa instincul imi spune ca SlenderMan este doar o preocupare secundara pentru perioada ce avea sa urmeze.
Iadul parca se cutremura. Se aud bubuituri. Se aude de parca cineva ar lovi o bucata de lemn iar si iar. Sinele meu este uimit de faptul ca sunetul se aude de undeva din cer. Nu o sa intreb despre asta. Nu o sa intreb despre Soarele portocaliu ce pare sa arda, rotindu-se cu miscari permanente si vizibile, avand o forma nedefinita.
-Ar trebui sa ramai aici! Nu stim exact ce cauta.
-Ajutorul meu e tot ceea ce pot sa va ofer. Nu am un suflet pe care sa il dau la schimb pentru ajutorul vostru si nu am nimic valoros. In plus, deja sunt obisnuita cu ideea ca o sa ajung in Infern dupa moarte.
Lucrasem mult cu aceasta idee. Subconstientul meu ma pregatise ani de zile pentru trecea in nefiinta. Nu am o viata frumoasa, ceea ce inseamna ca nu sunt o persoana foarte buna. Mai ales dupa ultmele evenimente imi este imposibil sa mai trec pe lista de oameni buni a lui Petru. "Asa a fost sa fie!". Aceasta este singura consolare pe care vocile mi-o aduc cand ma gandesc la rau la acea sa imi devina normalitate. Citisem despre miturile si legendele ce se spun despre acest loc. Demonii care te chinuie iar si iar pentru a se hrani cu suferinta si disperarea omului.
Asa crezusem si despre ingeri. Ca se coboara din lumea lor perfecta pentr a ne ghida pe drumul drept. Pentru a ne calauzi pasii, in cautarea echilibrului spiritual si emotional. Religia ar trebui sa ne ajute sa gasim speranta, siguranta si liniste in noi. Insa cei ce ar trebui sa ne ajute sunt mult mai ocupati sa deserveasca intr-un razboi neincetat de la facerea lumii si pana la moartea acesteia.
Continui sa inaintez alaturi de liberii Infernului. Moartea, sangele si nimic din as putea vedea, nu ma sperie. Am trecut deja prin prea multe. Am carat mult timp o povara pe care poate ca nu o meritam. Viata mea m-a cait pentru acest moment. Am fost izolata, am fost singura, am fost analitica. Iar asta a fost atat o binecuvantare cat si un blestem. Obligata sa fiu eu contra intregii lumi, astazi nu imi mai este frica de ceea ce se poate afla dupa ultima bataie a inimii.
____________________________________________________
Eu:Și acum?
Lucifer:Vom luptă cu toate puterile!În spatele meu apar 2 soldați mașini mă întorc pentru ai vedea mai bine însă rămân pe loc când îl văd pe Ben ținut de mâini de cei 2.
În soldat:Domnule l-am găsit în sala de antrenamente.
Eu:Bună....Ben!Își ridică capul spre mine acum privind una în ochii. Începe să se agite însă soldați îl țin mai tare. Privesc amuzată scenă din față mea.În final Ben se să bătut privind iarăși podeaua.
Ben:Bună.....Mara!
Eu:Ti-a fost dor de mine?
Ben:Aș putea întreba același lucru!
Eu:Neah...știu ca nu mai țin la voi după ce mi-ati făcut!
Ben:Și ce te-am făcut mă rog!
Eu:M-ati schimbat. În răul pe care îl ai azi în față ta. Și nu te mai ruga atât ca nu te ajuta cu nimic.
Ben:Nu cei putea să ne învingi pacoste!În râs scurt imi paraste buzele crapate si uscate. Îl privesc superior însă în ochii meu de poate citi răutatea.
Lucifer:În temniță!
Soldați:Desigur domnule!Zic soldați în timp ce se întorc pentru al duce în temniță pe un Ben agitat care tipă ca un disperat cerând să fie eliberat.
Lucifer:Acum,Mara ești gata?
Eu:Desigur!
Lucifer:Perfect!Putem începe atunci!Zice,iar eu zâmbesc iarăși. Se pare ca acei idioți criminali nu ai făcut totul așa de rău. Cine va mai avea ocazia să lupte cu demoni împotriva îngerilor? Știu sunt o norocoasă va rog nu mă barfiti mai mult decât trebuie să o faceți!!
Mă simt pregătită pentru orice va urmă în viața mea. Iar faptul ca nu mai am nimic de pierdut mă ajuta și mai mult. Privesc posturile drepte ale soldaților din față mea simtind oarecum ca aici este locul meu. Că ei sunt ca și mine și ca dacă nu ar fi cum este,ei nu si-ar purta ca oameni cu mine. Ei m-a aprecia și ar vedea ceea ce omenirea vor nu a văzut la mine până acum.
Eu:Atunci își să începem!
Zic făcând pe chipurile celor de lângă mine și ale soldaților să apăra care un zâmbet mai discret sau nu eu tot la observ. Alături de Zalgo, eu,Lucifer și Satana ne îndreptăm spatele având o postura dreaptă în fața soldaților care au aceeași postura ca noi.
Satana:Sunteți pregătiti să luptați pentru casă voastră?
Soldați:Da!
Zalgo:Sunteți pregătiti să vă dați viața pentru poporul voastru?
Soldați:Da!
Lucifer:Sunteți pregătiti să va1 varsați sângele pentru apărarea poporului voastru?
Soldați:Da!
Eu:Sunteți pregătiti să muriții pentru apărarea poporului?
Soldatii:Da!
Zalgo:Atunci să mergem soldați noștri!Să mergem să apărăm Iadul!Prin mijlocul lor se creează o cărare care dulce spre ieșirea din castel. O luăm la pas iesind din castel și din curtea acestuia cu armata pe urmele noastre. De o parte și de altă se vedeau alți demoni care îi priveau cu admiratie pe conducători lor la fel și pe mine și restul soldaților.
În spatele nostru se aud doar pași în sincron ai soldaților care fredonau parcă în șoaptă ceea ce părea a fi un imn pentru ei. Toate blocurile și casele pe lângă care treceam aveau același model. Negru și roșu fiind culorile predominante în acest loc pe lângă flăcările care parcă dansau în voie un dând magnific.
În final pași ne poartă pe un câmp care aparent este gol. Numai noi ne aflam pe acest câmp. Nici urmă de flori,nici păsări sau gândacei sau fluturași.
____________________________________
Scuze ca nu am postat însă tezele și bla bla bla......Cine a răspuns corect la întrebare:
"Cine atacă Iadul?"
Chiar sunt curioasa să aflu dacă v-a ti gândit la asta. Pt cei care au zis că Slender și ceilalți CP îi atacă probabil v-ați dat seama că nu prea e așa din cap anterior.
P.S.VINE VARA OAMENI neBUNI!!!!❤❤❤❤❤❤
Însfarsit!!!!
Pwp!
CITEȘTI
Anti-Sociali periculosi [O poveste Creepypasta]
Fantasia「 În curs de editare 」 Sunt eu. Copilul infernului de mult pierdut. Sunt persoana care va trebui sa dau socoteală atât trecutului cât și viitorului. Eu vad totul. Trecut, prezent și cel mai important, viitorul. Iar din păcate viitorul meu nu ex...