Юрко лежав на боці і задихався від сміху. Ванька бив кулаком по рушнику, іншою рукою обхопивши живіт. ПУК у шість рук лупили Миху якимись сукнями, спідницями, блузками і підняли такий вереск, що навіть п'ятий загін приборкав усім складом. Дивлячись на бійку з тіні, посміхалася Маша. Хихикала навіть Олена, а Володя роздратовано обернувся і, зсунувши брови, зло гаркнув:
— Дівчатка, вгамуйтеся!
«Дівчатка» втихомирилися тільки тоді, коли Миха з червоним обличчям та побитою спиною втік із пляжу в одних плавках.
— А чому саме до шахти? — спитав Ванька, пхнувши Юркові ліктем убік.
Той скривився, знизав плечима:
— Ну, а що ще є під землею? Перше, що на думку спало.
Незабаром запанував відносний для табірного пляжу спокій. Юрко, що знемагає від спеки, вирішив піти викупатися. Підвівшись із рушника, випадково почув:
— Володієчко щось зовсім погане… — Він обернувся на дівчаток, — говорила насуплена Ксюша. - Тут такі дівчата в купальниках, а він, навіть коли цей дурень Пронін скакав, нуль уваги на нас, - вона розчаровано цокнула язиком, - стараєшся тут, а в нього на думці одні діти.
— Просто він дуже любить їх. До речі, рідкісна якість. — Поліна перекинулася на спину. — Це мило, добрим татом буде.
Знімаючи шорти та сорочку, Юрко пирснув від такої заяви: «Тож мені, майбутня мати». На його щастя, дівчата нічого не почули. Розмова тривала.
— Може, сталося, що тепер переживає? — Уляна спробувала виправдати Володю.
— Та що переживати? Тут і фізрук, і інша вожата, — ліниво простягла Ксюша. — Ні, якийсь він надто злий, не рівна година, стукне цього Бджолкіна…
— Та ні, я не про це! - перебила Уляна. — Може, дівчина має? Он, друга вожата - Олена, наприклад. А що? Сплять у сусідніх кімнатах, то, може, вони того… Ну, ви розумієте. І посварилися?
Поліна аж села:
— А правда ж!
- Не може бути! - Упевнено сказала Ксюша.
- І чому? — заспокоївшись, Поліна лягла назад.
— А тому, що Володі вчора на дискотеці не було, а Олена була та з Женею танцювала!
- Справді! — Поля підскочила знову. — На дискотеку ходять усі навіть вожаті молодших загонів. Адже це найцікавіше!