01

712 66 105
                                    

O gece etrafı gerçekten kan götürüyordu. İzuku mola saati gelmesine rağmen çıkamıyordu bile çünkü her yer karınca gibi insan doluydu. Hastalar yetmiyormuş gibi hasta yakınları da buradaydı. Hemşireler boşaltmaya çalışıyordu koridorları. "Lütfen kalabalık yapmayalım! Hasta yakınları boşaltın lütfen koridorları! Şu an doktorları engelliyorsunuz!" Anlayışla karşılayan birçok kişi çıkışa yönelirken bazıları da sorun çıkartıyor, hemşirelere doktorlara saldırmaya çalışıyordu. Polisler ve birçok basit kahraman onları engellese de can güvenliği tehlikede olan hemşireler korkuyla geri çekiliyor ve hastaların başlarına dönüyorlardı.

İzuku bir hastayla daha ilgilenmiş ve ardından yerine tam oturmuştu ki asistanı koştura koştura gelmişti. "Bir numaralı kahraman yaralanmış! İzuku koş!" İzuku boynuna steteskopunu takıp acil müdahale odasına koştu. Yatakta kıvranan sarışın adamı görünce elini yavaşça kaldırdı yaranın üstünden. Oluk oluk kan akıyordu. Eli kaldırılan Dynamight, oksijenin yaktığı yaranın acısıyla gözlerini açtı. İzuku telaşla asistanına birşeyler getirmesini söylemiş ve onu göndermişti. "Bay Dynamight, çok fazla kanamanız var. Tipiniz nedir?" Dynamight, yeşil saçlı genç adamı süzdü. Yan bir gülüş yerleşti yüzüne. "Siz." dediğinde İzuku yere eğdi kafasını. "Lütfen, şakanın sırası değil."

"Arh+" İzuku başını salladı. Asistanı da gelmişti zaten. Elindeki birkaç pansuman malzemesi ve makası hemen orada bir yere bıraktı. "Çabuk anons ettir. Arh+ kana ihtiyacımız var." Asistan koşarak çıktı geri. İzuku, burada elbette derin bir yarayı temizleyemezdi. Ameliyathaneyi aradı ve hazırlamalarını söyledi. Bir numaralı kahramandı o, sağlığını riske atamazdı, enfeksiyon kapması düşük bir ihtimal bile olsa. "Şimdi sizi ameliyathaneye götüreceğiz. Burası sterilize mi emin değilim. Ondan önce kıyafetinizi çıkarmamız lazım. İzin verir misiniz?"

"Tabii." İzuku makası alıp kıyafeti kesmeye başladı. "Umarım benden utanmazsınız, doktorum sonuçta." Katsuki acısına rağmen güldü. "Ne-ahh! Ne utanacağım be!?" dedi. İzuku kıyafetlerini tamamen çıkarıp canını yakmamaya çalışarak mavi kumaş elbiseyi de giydirmişti. "Damaryolu açacağım." İntraketlerden birini alıp yanına bıraktı. "Kolunuzu uzatın." Katsuki kollarını uzatmış bekliyordu. İzuku bir kolundaki damaryolunu hallettikten sonra diğerine de açtı. "Biri-biri ne için?"

"Biri takacağımız kan, diğeri de uyuşturucu serum için. İçine ağrı kesici de katacağım." Katsuki başını salladı. İzuku serumu taktığında damarına giren soğuk sıvı dakikalar sonra uyuşturmuştu her yerini. Gözleri de yavaş yavaş kapanıyordu. En son duyduğu şey asistanın elinde kan dolu serum torbalarıyla geldiğiydi.

İzuku ve birkaç hemşire onun üstünü kapatarak ameliyathaneye götürmüştü. Ameliyathanede küçük bir operasyonla yarayı temizleyip diktiler ve sardılar. Tekrardan gözden uzak bir şekilde servise götürüp odaya yatırdılar. İzuku birkaç kontrol yaptıktan sonra hemşirelere saatlik kontrol almalarını söyleyerek acile geri indi. Bu gece hiç bitmeyecek gibiydi.

***

Katsuki uyandığında gri tavanla bakıştı. Üstünde yanan loş ışık gözlerini almamıştı. Bunu akıl eden kişiye binlerce kez teşekkür etti. Yatakta biraz doğrulmaya çalışacaktı ki kapı tıklatıldı ve açıldı. İçeri giren hemşire yanına gelip ateşine ve tansiyonuna baktıktan sonra dosyaya yazdı ve çıkmak için yeltenmişti ki Katsuki "Acaba o yeşil saçlı doktor nerede?" diye sormuştu. Hemşire kahramana döndü. "Ah, İzuku Midoriya'yı mı diyorsunuz? O şu an acilde." Katsuki yutkundu. "Bir bardak su alabilir miyim? Bir de, onu buraya çağırır mısınız?" Hemşire başını salladı ve koşarak odadan çıktı. Geri elinde su ile geldiğinde kapağını açarak Katsuki'ye uzattı. Katsuki suyu içtikten sonra hemşire alıp yanında duran komodine bıraktı. "Doktor beye haber veriyorum hemen." diyerek odadan çıktı.

Birkaç dakika sonra koştura koştura servise çıkan İzuku hemşireye "Aynı odada mı?" diye sordu. Hemşire başını salladı. Odaya doğru koştu İzuku. Kapıyı tıkladı ve girdi içeri. Katsuki tavandaki gözlerini İzuku'ya çevirdi. "Buyrun Bay Dynamight? Bir yeriniz mi ağrıyor, kötü mü hissediyorsunuz?" Yatağa yaklaştı. Katsuki onun bu telaşına güldü sadece. Çok tatlı gelmişti. "Hayır, ağrımıyor. Sadece teşekkür etmek istedim. Bir de numaranızı istiyorum." İzuku biraz saf bir adamdı, numarasını verdikten sonra aklına sormak gelmişti. "Numaramı neden istediniz?" Katsuki güldü. "Konuşmak için? Bu saflığınızı küçük yaşınıza vermek istiyorum-"

"Yirmi yedi yaşındayım." Katsuki suspus olmuştu. Nasıl bu minnoş tip kendisinden büyük olabilirdi? "Yuh, ben yirmi altı yaşındayım!" İzuku gülümsedi. Omuz silkti. "Bakın, Bay Dynamight, ben bir doktorum ve sizde şu an bir hastamsınız-"

"Doğru, hastanızım."

"Birkaç dakika ciddi olun lütfen. Maalesef arkadaştan öteye gidemem sizinle, flört etme amaçlı aldıysanız lütfen numaramı silin." Katsuki damaryolunu boşvererek kravatından tutup kendine çekti İzuku'yu. "Ama ben sizinle flört etmek için almıştım." İzuku düz bir yüz ifadesi ile baksada kalbi götünde atıyordu şu an. "Damaryolunuzu bükmeyin, serum gitmiyor." dediğinde Katsuki bıraktı kıravatı. İzuku düzeltip biraz uzaklaştı yataktan. "Benimle konuşmak istediğiniz birşey kalmadıysa işimin başına dönüyorum. Şu an acilde bana ihtiyaç duyan birçok insan var. Yaralı meslektaşlarınız. Bir numaralı kahraman olduysanız, birazcıkta düşünceli olma kapasiteniz vardır umuyorum ki. Yarına kadar gözetim altında kalmasınız. Yarın kan alırız, değerler düzgünse çıkarırız sizi. İyi geceler." Cevap beklemeden çıktı odadan İzuku ve acile indi. Katsuki ise arkasından bakakalmıştı. Bu güzellik yerinde başkası olsaydı çoktan kucağına atlamıştı. İşte şimdi daha çok etkilenmişti.

"Eninde sonunda benimle olacaksın Doktor Civanım."

_______________________________________

Tatatataaammmm bölümü nasıl buldunuz??? Beğendiniz miiii!??

Yeni hikayemiz bu olacak sanırım hdksbdks bir süre Katsuki'nin surunmelerini okuyacağız hdkshdjshd

Aşklarım umarım beğenirsiniz, şimdiden okuduğunuz, yorum yaptığınız ve oy verdiğiniz için teşekkür ederim. Hepinizi çok ama çok seviyorum. Görüşmek üzere👋🏻👋🏻😍💕

Bu arada bölüm gelecek günler; Pazar ve Çarşamba. 

doktor civanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin