00: Tanıtım.

828 52 36
                                    

Herkese merhaba öncelikle👋🏻👋🏻
Biliyorsunuz ki, Sillage kitabımda final yaptık. Sözümü tutup yeni bir hikaye yayınlıyorum şimdi de. Bu hikayemizde her tür şey mevcut; hem gülüp, hem ağlayacağımız bir kitap olacak umarım.

Kısa tutacağım. Karakterleri biraz tanımanızı istiyorum. Diğer kitaplarda saç rengi, göz rengi konusunda kafa karışıklığı olmuş tanıtım yapmadığım için. Bu hikayede dış görünüşleri aynı olacak. Yaş, meslek tanıtımı yapmak istiyorum.

Katsuki, 26 yaşında Pro Hero. Birincilikte Todoroki ile yarışta, bazen biri oluyor, bazen biri. Anne ve babasını kaybetti. Arkadaşları Kirishima, Shoto, Denki ve Mina. Bu hikayede hetero çiftlerde bulunacak. Kirishima ve Mina gibi. Katsuki hakkında verebileceğim bilgiler bu kadar sanırım.

İzuku, 27 yaşında Cerrah. Özgünlüğü geleceği görme. Yakın arkadaşları Uraraka, İida ve Shinso. Uraraka ve İida sevgili. İzuku'nun ailesi yok, yetimhanede büyüdü. Şu an kendi evinde bir kedisi ve bir köpeği var.

Shoto, 26 yaşında, Katsuki ile birincilikte yarışıyor. İkisi de birinci veya ikinci olmayı sorun görmüyor, iyi anlaşıyorlar. Shoto'nun ailesi öldü. Bakugou ile yaşıyorlar. Kendi ajansı var.

Kirishima, 26 yaşında üç numaralı kahraman. Mina ile nişanlılar. Ailesi hayatta ama uzaktalar. Bakugou'nun ajansında.

Mina, 25 yaşında sekiz numaralı kahraman. Annesi ve ablası yaşıyor, babası öldü. Bakugou'nun ajansında.

Denki, 26 yaşında dört numaralı kahraman. Annesi yaşıyor, babası yok. Shoto'nun ajansında.

Uraraka, 28 yaşında mühendis. Ailesi yaşıyor. İida ile evliler ve iki yaşında bir oğulları var. Kendi aile şirketlerinde çalışıyor.

İida, 28 yaşında altı numaralı kahraman. Ailesinden tek annesi kaldı. Kendi ajansı var.

Shinso, 29 yaşında beş numaralı kahraman. Ailesi yok, İzuku'yu kardeşi gibi görür. Kendi ajansı var.

Aiko, 2 yaşında İida ve Uraraka'nın oğlu.

Tanıtım bu kadardı sanırım. Keyifli okumalar dilerim. Öpüldünüzzz💓😚

doktor civanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin