Bir yıl sonra
Bu bir yılda birçok kez deneme yapmışlardı lakin hiç biri olmamıştı. Bu konu yüzünden İzuku artık yorgun hissediyordu. Aiko'ya ilgisini gösteriyordu lakin küçük çocuk hemen anlıyordu kötü hissettiğini. Onu güldürmek için çeşitli şaklabanlıklar yapıyordu. Aiko resmen İzuku'nun mutluluk kaynağı olmuştu.
Sekizinci yerleştirme ardından bir hafta geçmişti. İzuku'ya Kira "Bir hafta sonra test yap." dediği için şu an eczaneye gidiyordu. Katsuki işteydi, tek başına dışarı çıkmak hala onun için bir tehdit sayılırdı. Lakin eğer olmuşsa Katsuki'ye sürpriz yapmak istiyordu. İçinden olması için dualar ederek gidiyordu eczaneye. Geldiğinde hemen testi alıp çıkmıştı. Hızla eve gelip yüzündeki maske ve şapkasını çıkarıp attı. Direkt tuvalete koştu.
Testi yapıp beklemeye başladı. O sırada da Denki'yi aradı. "Alo?" dedi Denki. "Tatlım Aiko'yu getirebilirsin, hem sende gel. Kahve içeriz." Denki güldü ve "Tamam, birazdan oradayım." dedi. İzuku telefonu kapatıp beklemeye devam etti. Teste bakamıyordu bile. Duyacağı hayal kırıklığından korkuyordu. Daha beş dakikası vardı. O sırada gidip dağınık olan yerleri düzenledi. Üstünü değiştirdi. Tam oturacaktı ki zil çaldı. Denki gelmişti. Kapıyı açtığı gibi Aiko İzuku'nun bacağına sarılmıştı. "Aye! Aye!" diyerek kucak istediğinde İzuku gülerek onu kucağına aldı ve Denki'ye sarıldı. "Hoşgeldin."
"Hoşbuldum." Birlikte içeri girdiklerinde Aiko'yu oyun halısının üstüne bırakıp mutfağa gitti. Hemen kahveleri yapmış, yanına da tatlı koymuş salona geçmişti. "Ee Shinso ile nasıl gidiyor?" Denki gülümsedi. "Çok güzel. Ah, ve şey, biz bir karar aldık." İzuku kaşlarını çattı. "Ne kararı?" Denki kahvesinden bir yudum aldı. "Düğün falan yapmayacağız. Birlikte yaşıyoruz zaten ve evlenmesekte olur. Ama sizin gibi çocuk istiyoruz. Kira'ya danışacağım. Rahim taktıracağım." İzuku gülerek arkadaşına sarıldı. "Ay, bu harika bir haber!!!"
"Evet! Çok iyi anlaşıyoruz, umarım bozulmaz hiç bir zaman. Daha açıklamadık bile ilişkimizi, sizin aldığınız tepkiler beni korkutuyor. Aynı tepkilerle karşılaşırız, tehditler, iğrenç hakaretler. Ben senin kadar cesur değilim İzuku." İzuku burukça gülümsedi ve elini tuttu. "Denki, bu işler sabır ve dayanıklılık ister. Ayrıca yaptıkları tehditler boş. Size birşey yapmaya kalkarsalar tutuklanırlar. Siz bu ülke için canınızı ortaya koyan kahramanlarsınız. Bir süre sonra herkes susar, bak bizim haberimizden iki hafta sonra kadar unutuldu resmen. Eğer kötü hissedersende biz buradayız."
Denki ağlamamak için kendini zor tutuyordu. O kadar güzel bir arkadaş olmuştu ki ona İzuku, keşke daha önce tanısaydım diyordu hep. İzuku unuttuğu şey aklına gelince sıçradı. "Ay ben ne unuttum!" Denki sorgularcasına baktı ona. "Hemen gidip geliyorum." diyerek üst kattaki banyoya çıktı. Teste bakmadan kaptığı gibi aşağı indi. "Bunu!" Denki gülümsedi. "Pozitif mi!?" dedi heyecanla. "Bilmiyorum. Hadi bakalım!" diyip koltuğa oturdu. "Hazır mısın?" dedi. Denki başını salladı. İzuku derin bir nefes aldı ve çizgilerin gözüktüğü yeri açtı.
Çift çizgi görüş alanına girdiğinde ikiside kalkıp sevinçle zıplamaya başladı. "Tebrik ederim, tebrik ederimm!!! Çok sevindim İzuku!" İzuku güldü. "Hele ben! Tanrım, çok teşekkür ederim! Hamileyim!" Aiko'da onların bu haline gülerek dikkat çektiğinde İzuku gidip kucağına almış ve "Oğlum, abi oluyorsun ya sen!" dedi. Aiko ellerini birbirine vurdu ve "Abi?" dedi. İzuku başını salladı. "Evet, aşkım. Abi." dedi.
"Emin olmak için Kira'nın yanına gitmem lazım. Denki, Aiko'ya bakabilir misin?" Denki başını salladı. "Elbette! Hadi git, git!" İzuku hızla yukarı çıkıp üstünü değiştirdi ve evden çıktı. Kira'nın kliniğine geldiğinde hemen sıra aldı ve beklemeye başladı. Heyecandan yerinde duramıyordu. Çok mutlu olmuştu. Katsuki sevinir miydi acaba?
Sıra kendine geldiğinde içeri girdi. Kira yüzündeki gülümsemeden anlamıştı. "Hemen kanlarını ver, sonra gel ultrasonla bakalım." İzuku kanlarını vermeye gitti. Kanlarını verip geri odaya döndükten sonra sedyeye uzanmış, karnını açmıştı. Ultrasonu hafifçe gezdirdi Kira. Minik bebişi bulana kadar çevirdi. İzuku derin derin nefes alıp veriyordu. Kira gördüğü görüntüyle çığlık atmıştı neredeyse. "İşte! İşte burada!" dedi. İzuku ekrana baktı. Gördüğü onun bebeği miydi şimdi? Tanrım, bu mucizevi bir histi!
Karnını silip kalktığında Kira ona sarıldı. "Tebrik ederim, çok sevindim! Hadi gel şimdi de kan değerlerine bakalım." Oradan geçip masanın önüne geldiklerinde İzuku oturdu ve Kira'yı dinlemeye başladı. "Öncelikle bebeğimizi iki aylık olarak karnına yerleştirmiştik zaten. Şu an sekiz haftalık minicik birşey. İlk trimesterde çok dikkatli olman lazım. En ufak zorlama dahi kabul edilmez. Bu aylarda yatmaya, dinlenmeye ve moralini yüksek tutmaya bak. Gelelim değerlerine," diyerek ekranı inceledi. "Değerlerinde sıkıntı yok, lakin düşme olacaktır çünkü bebeğe gidiyor. Bu yüzden vitaminler alacaksın. Ayriyeten diyet listesi de vereceğiz, dengeli ve sağlıklı beslenmeye dikkat et."
İzuku reçete ve ultrason görüntüsünü de aldıktan sonra Kira ile vedalaşarak evin yolunu tuttu. Eve geldiğinde Denki kapıyı açtı. O geldikten sonra "Shinso beni çağırıyor." diyerek evden çıktı. İzuku kapıyı kapattıktan sonra saate baktı. Katsuki az sonra gelirdi. Hemen yemekleri hazırlayıp masayı kurdu. Aiko'ya da mamasını yedirdi. Bugün Denki ile yorulmuş olmalıydı ki ayakta uyukluyordu resmen. Odasına çıkarıp ona ninniler söyleyerek uyuttu beşiğinde.
Aşağı inip çantasından ultrasonu ve testi çıkardı. Küçük bir hediye kutusuna koydu. Tam mutfak dolabına yerleştirmişti ki zil çaldı. Sevinçle kapıya gidip açtığında Katsuki heyecanlı gözüküyordu. İzuku dudaklarına bir öpücük bıraktı ve "Hoşgeldin aşkım." dedi. Katsuki'de üstündeki ceketi çıkarıp asarken "Hoşbuldum güzelim." diye karşılık verdi. "Bir hafta doldu. Yoğunluktan yanına uğrayamadım. Testi aldın mı?" İzuku gülmemek için kendini zor tuttu. "Hayır aşkım, yarın alacağım. Yorgundum bugün biraz."
Katsuki başını salladı. "Hadi yemek yiyelim." Birlikte mutfağa yöneldiler. "Aiko'm nerde benim?" dedi etrafı inceleyerek. "Bugün yoruldu biraz. Uyudu."
"Ha, iyi. Hadi soğutmayalım." Birlikte oturup yemeklerini yediler. Bugün olanlardan bahsettiler birbirlerine. Yemekleri bitince Katsuki tam masadan kalkıyordu ki İzuku elini tuttu. "Katsuki," dedi. Katsuki geri yerine oturup ona baktı. "Hamile olmadığımı öğrenince çok üzülüyorum. Bir sene de kendimizi harap ettik resmen. Çok hayal kırıklığı yaşadık." Bu konuşma nereye varacaktı bilmiyordu Katsuki. İzuku kalkıp mutfak dolabına yöneldiğinde Katsuki onu izledi. Küçük kırmızı hediye kutusunu gördüğünde şaşırdı. Ne içindi ki şimdi bu hediye?
"Al." dedi ve uzattı. O hediye kutusunu açarken de "Aslında bugün gidip testi aldım. Hatta yaptım. Hatta Kira'nın yanına da gittim." Katsuki kaşlarını çatarak kapağını açtığında gördüğü test ve ultrason görüntüsüyle şaşırdı. "İzu," İzuku sevinç gözyaşları döküyordu. "Evet sevgilim, hamileyim." Katsuki'de ağlamaya başladığında ikiside birbirine sarıldı. Ayrılıp gözyaşını sildi İzuku ve ultrasonda gözüken minicik noktayı gösterdi. "Bak, bu bizim bebeğimiz." dedi.
Katsuki ona daha çok sarıldı ve dudağına yapıştı. Yavaş yavaş öpüyordu. Ayrılıp birbirlerinin gözlerine kenetlendiler. Bir elini çillerin süslediği yanağa koydu Katsuki, okşadı. "Beni dünyanın en mutlu insanı yaptın İzuku. Ben ikinci kez baba oldum sayende. Çok büyük bir fedakarlık yaptın rahim taktırarak, hamile olmayı seçerek. Güzelim benim, seni çok seviyorum. Her zamanda katlanarak artacak bu sevgim. Her zaman yanında olacağım."
İzuku yanağını öptü eşinin. "Biliyorum kocacığım. Her zaman yanında olacağım bende. Senin mutlu olman, huzurlu hissetmen için herşeyi, her fedakarlığı yapmaya hazırım." Katsuki elini karnına götürüp minik şişliği okşadı. "Burada mı şimdi o?" İzuku gülerek başını salladı. Katsuki alınlarını yasladı. "Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."
_______________________
İZUKU'MUZ HAMİLEEEEE YEEEEE 🥳🥳🥳🥳
Bakalım cinsiyeti ne olucaakkk
Umarım bölümü beğenmişsinizdir, okuduğunuz, yorum yaptığınız ve oy verdiğiniz için teşekkür ederim. Sizleri çok ama çooookkkk seviyorum. Görüşmek üzereeee👋🏻💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doktor civanım
Fanfiction[Bkdk story] [Different quirk İzuku!] [Pro Hero Au] Dynamight, çatışmada yaralanınca acile kaldırılır.