12

286 37 45
                                    

Planı oluşturdukları günün üzerinden üç gün geçmişti. İzuku'nun kostümü hazırlanmış, eve getirilmişti. İzuku kostümü denerken Katsuki'de onu izliyordu. "Sen savaş alanında sadece yöneteceksin sanıyordum." dedi sarışın. İzuku histerik bir gülüş attı. "Öyle sanmaya devam et o zaman." dedi eldivenlerinin bantlarını ayarlarken. "Nasıl yani?"

"Uzak dövüşte evet, iyi olmayabilirim. Lakin yakın dövüşte senden bile iyiyim ve reflekslerim kuvvetli." Katsuki kaşlarını kaldırarak ayağa kalkarken kostümü giymiş sevgilisinin karşısında durdu. "Bana marifetlerini göster." İzuku gülerek ona bakarken Katsuki'nin kaldırmış olduğu kolunu çoktan farkettiğinde geriye zıplayarak kurtuldu. Katsuki kendisinin bile aniden yaptığı bu hareketten kurtulmasına şaşırmıştı. "Seninle sahaya gidelim."

***

Katsuki'nin evinin yakınlarında olan basketbol sahasına gelmişlerdi. Uzun zamandır kullanılmıyordu burası sanırım çünkü kapıyı açar açmaz tozlar etrafı kaplamıştı. "Kurallar basit. Hatta tek bir kural var; özgünlük yok." İzuku güldü. "Zaten özgünlüğümü kullanmıyorum genelde de." Karşı karşıya geldiklerinde ilk kim atak yapacak diye beklerken elbette bu Katsuki olmuştu. İzuku onun havaya salladığı yumruktan sıyrılırken ayağına bir çelme taktı.

Kaşla göz arasında yaptığı bu hareket sayesinde Katsuki yere düştüğünde İzuku güldü. Katsuki hemen ayağa kalkıp onun belinden tutarak kendine çektiğinde İzuku boş bulunmuştu. Lakin hemen toparlanıp dizine tekme atarak onu itmiş, sırt üstü düşmesini sağlamıştı. Ardından üstüne oturmuştu ki çok yanlış bir yere denk getirmişti. Dar olan kostüm oturmasıyla daha da gerilmişti. Kalça arasında gittikçe büyüyen birşey hissettiğinde kendini tutamayıp üstünden kalktı ve gülmeye başladı. "Yavrum sen her üstüne çıkana kaldırıyor musun?" dedi sarışınla dalga geçerek.

Katsuki sinirlenip aniden üstüne atladığında İzuku'nun gülüşü götüne kaçmıştı. "Yaptığın hatayı telafi etmeye ne dersin?" İzuku muzip bir sırıtış sergiledi. Ardından elini kostümün fermuarına attı. "Hatalarımı düzeltmek istiyorum, Bay Dynamight." dedi sesindeki tahrik edici tonu kullanarak. Tam açacaktı ki Katsuki onu durdurdu. "Burada olmaz. Eve gidelim." diyerek yerden kaldırdı onu. Birlikte sahadan çıkıp eve geldiklerinde ilk önce banyoya girdiler. Katsuki sonradan girmişti. Çıktığında İzuku salonda oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.

"İzuku?" dediğinde telefondan kafasını çevirdi ona. "Yatak odasına." dediğinde İzuku ayağa kalktı ve onun çıplak vücuduna sarıldı. "Aşkım sen banyodayken benim hevesim kaçtı ya." Duyduğu cümle ile Bakugou sinirlenmiş ve İzuku'yu kaptığı gibi yatak odasına götürmüştü. "Bence yeterince bekledik İzuku." dediğinde İzuku güldü. "İyi madem, rahatlatayım koca oğlanı." Boynundan tutarak kendine çektiğinde dudakları buluşmuştu. Islak ve ateşli öpücükler son bulduğunda o alevler yavaşça yeşil saçlı oğlanın boynuna indi. Emip ısırıyor ve kendi izlerini bırakıyordu, boyuyordu onu tuvalmişçesine.

"Bugün tadına bakacağım güzelim." diyerek üstündeki tişörtü çıkardı. Hafif kaslı karnına minik minik ve ıslak öpücükler bırakarak adonislerine geldiğinde bir anda İzuku onu itip üstüne çıktı. "Sıra bende." dedikten sonra sürtünmeye başlamıştı ona. Birbirine kıyafetler üstünden değen sertlikleri ortamın ısısını arttırıyordu. İzuku ilk önce boynunu, ardından göğüslerini ve kaslarını öperek ilerlediğinde adonislerine gelmeden havluyu çıkarttı. Katsuki'nin penisini gördüğünde "Bu nasıl sığacak?" diye düşündü. Ardından alttaki testislerle oynamaya, yalamaya başladı. Testisleri bırakıp penisin ucuna üflediğinde Katsuki titremişti. İzuku onun koyulaşmış yakutlarına bakarak ucunu ağzına aldığında Katsuki başını geriye yaslamıştı.

Yavaş yavaş gel-git yaparak bir eliylede kendini çekerken hiç içine almadan boşalacağını hissediyordu, bundan emindi. Bu yüzden penisi ağzından çıkardı ve Katsuki'nin karşısında domaldı. "Seni bekliyorum~" diyerek sarışının ateşini körüklerken Katsuki dayanamamış ve birkaç zorlanış sonrası onu hazırlamadan içine girmişti. İzuku ilk başta duyduğu acıyla ağlamaya başlarken birkaç gel-gitten sonra o yaşlar zevkten dökülmeye başlamıştı. Odada inleme sesleri ve yatağın gıcırtısı vardı şimdi. Kaç kere birbirlerinin adını zikretmişlerdi, ikiside bilmiyordu.

Yavaş yavaş sona geldiklerinde Katsuki birkaç vuruş daha yapmış ve içinden çıkmıştı. İzuku yatağa uzanırken kendiside onun yanına uzanmıştı. Birbirlerine sarıldıklarında Katsuki yavaş yavaş onun sırtını okşuyordu. "Harikaydı, güzelim. Mükemmeldin." İzuku kafasını girdiği boyun girintisinden çekip dudaklarına bir öpücük bıraktı. "Sende öyleydin benim bir numaralı kahramanım."

"Hadi tekrar banyoya. İlk önce birlikte girelim, seninle biraz ilgileneyim. Sonra gelip çarşafları değiştireyim." İzuku başını salladı. "Sadece benimle ilgilen. Benim yatağımda yatarız." dediğinde Katsuki gülmüş ve "Tamam bebeğim, sadece seninle ilgileneceğim." demişti. Birlikte kalkıp banyoya girdiklerinde ilk önce küveti doldurdu ve içine İzuku'yu bıraktı. İzuku aldığı ilgiyi severken güldü. Katsuki'de ondan sonra arkasına yerleştiğinde birlikte bir süre uzandılar küvette.

***

Banyodan çıktıktan sonra ikiside yorgun olduğu için pizza söylemiş ve yedikten sonra İzuku'nun odasına çıkıp birlikte uyumuştular. Katsuki uyuyana kadar İzuku'nun saçlarını, belini okşamış, onu rahatlatmaya çalışmıştı. İzuku halinden memnun bir şekilde göğsünde uyuyakalmıştı bile. İkiside çok mutlu hissediyordu.

_________________________

Kısa ama güzel bir bölüm bence( ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)

Smut isteyenler buyrun, tatmin etti mi emin değilim ama...

Ha bu arada duyuruyorum; günleri değiştiriyorum. Aynı Sillage'de olduğu gibi Pazartesi ve Cuma gelecek bölümler.

Cuma günü görüşürüz 👋🏻👋🏻

doktor civanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin