02

567 63 172
                                    

Bilinmeyen numara
Merhaba güzelim

İzuku
Siz kimsiniz?

Bilinmeyen numara
Hemen unutmuşsun bakiyorum
Dynamight ben

İzuku
Sizi unutmak ne mümkün
😒
Ne istiyorsunuz?

Bilinmeyen numara 'Bay Bakugou' olarak değiştirildi.

Bay Bakugou
Flört etmek
Sonrada sevgili olmak ve evlenmek
Sonra çocuklarımız olsun istiyorum

İzuku
Peki anlaşılan engellemem gerekecek.

Bay Bakugou
Sakin ol yaa aaa

İzuku
Bırakın peşimi tamam mı
Ben istemiyorum sizinle flört etmek falan

Bakugou
Bir şartla

İzuku
Oofff neeee
Söyleyin çabuk

Bakugou
Benimle bir kez buluş ve bende peşini bırakayım

İzuku
İyi peki
Koskoca adamsınız sözünüzü tutacağınızı düşünüyorum
Nerde ve ne zaman?

Bakugou
Sen ne zaman boşsun

İzuku
Maalesef sadece öğle arasında iki saatlik bir boslugum var
Geri kalanında ya poliklinik ile ya da ameliyat ve visitlerle uğraşıyorum

Bakugou
Peki
Bugün boş oldugun saatte bana yaz
Birlikte bir yerlere gidelim

İzuku
Tamam
Şimdi visite çıkıyorum yazma

Görüldü.

_____________________

Visit bittikten sonra öğle arasında boşluğu vardı. Hızla üzerini değiştirip hastaneden çıktı ve arabasına bindi. Sahil kenarında bir restoranta gelmişti. Telefonunu çıkarıp konumunu attı. Ardından beklemeye başladı. Açıkçası Dynamight'ın bu ısrarını anlayamıyordu. Garip geliyordu. Neden onaydı bu tavrı?

Birkaç dakika içinde restorant girişinde görüldü Katsuki. Herkes şokla ona bakarken birkaç kişi telefonunu çıkarmıştı. Birkaç garson müdahale ederek telefonları indirmiş, herkesi susturmuşlardı. Bakugou geldi ve İzuku'nun önüne oturdu. "Teşekkür ederim." dedi ağız içinden de olsa. "Ne için?" dedi. "Kabul ettiğin için." İzuku gülümsedi. Bir insanı kırmak istemezdi. Gerçi o bilmesede birçok kez Katsuki'nin kalbini kırmıştı. "Rica ederim. Sözünü tutarsın umarım." Hızla başını salladı ve birlikte gelen garsona siparişlerini söylediler.

****

Öğle arası bitiyordu İzuku'nun. Restoranttan ayrıldıktan sonra sahilde biraz yürüyüş yapmışlardı. Arabasını parkettiği otoparka geldiklerinde "Burada ayrılıyoruz Bay Bakugou." dedi ve arkasını dönüp gitmeye yeltenmişti ki Katsuki bileğinden tuttu onu. "En azından arkadaş olsak?" dediğinde İzuku'nun gülesi gelmişti. Küçük bir çocuk gibiydi şu an. "Bakın, ben kahramanlardan bir İida ve Shinso ile arkadaşım, onlarda sıralamada düşük. Ama siz-siz bir numarasınız! Hayatımı riske atmak istemiyorum." Katsuki ne demek istediğini anlayamamıştı. "Biraz daha açar mısın?"

doktor civanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin