19

154 19 15
                                    

Japonya'ya döndükten sonra bir hafta kadar dinlenmişlerdi. Katsuki'de ajanstaki işleri halletmişti. Aiko yavaş yavaş konuşmayı sökmüştü. Evin içinde baba diyerek dolaşıyordu. Desteksiz merdiven çıkıyor, tuvaleti geldiğinde söylüyordu. Bir hafta içinde yeterince dinlenmişlerdi. Ayriyeten Katsuki parayla kimlik işini de halletmişti. Aiko'nun soyadı artık Bakugou olmuştu. İzuku'da degiştirmişti soyadını. Bakugou yazıyordu kimlikte, lakin o iki soyadı da kullanıyordu.

Bugünde Kira'nın kliniğine gitmişlerdi. Sıra bekliyorlardı. Birkaç kişi daha vardı çünkü. Kendisi bir Jinekolog'tu ayriyeten. Birkaç göz onlara döndüğünde İzuku inceledi. Kimse garip bakmıyordu. Demek ki iki haftada herşey bitmişti. Kapı dikkatini dağıttı. İçerideki sekreter isimlerini seslendiğinde açık kapıdan girdiler.

Kira onları gördüğünde gülerek ayağa kalktı ve sarıldı. "Öncelikle hoşgeldiniz bebişler," dedi kemikli gözlüğünü takarak. "Bebek meselesi için geldiniz zaten, biliyorum." İzuku başını salladı. "Ne yapmamız lazım şu an peki? Prosedürler nasıl olacak?" Kira ellerini birleştirdi ve "Önce herhangi bir sağlık sorununuz var mı ona bakalım. Tetkikleri istedim, verip gelin." dedi. İkili ayaklanıp çıktı odadan.

Kan alma bölümüne geldiklerinde sıra beklediler yine. Sıra geldiğinde ise içeri girip gerekli tetkikleri vererek çıktılar. Ardından hemen Kira'nın odasına döndüler. Teknoloji çok ilerlediği için elbette hemen doktorun bilgisayarına düşüyordu. Herşey kanda açık açık çıkıyordu. "Güzel." dedi Kira ekranı incelerken. "İkinizde turp gibisiniz maşallah, nazar değmesin." İkili rahatladı. Kira gözlüklerini düzeltti. "Olacaklardan bahsedeyim size."

"Öncelikle genlerin taşındığı hücreler sizce hangisidir?" İkili omuz silkti. İzuku "Sperm." dedi. Kira parmağını şıklattı. "Evet, spermlerdir. Her biri ayrı bir gen, ayrı bir dna taşır. Bu yüzden ikinizinde sperm örnekleri alınacak." Katsuki şaşırdı. "Bu nasıl olacak?" dediğinde Kira güldü. "Boşalarak. Korkmayın, ses geçirmez bir odada yaparsınız yani." İzuku kızardı. İkisinden ses gelmeyince Kira devam etti.

"Spermlerin en sağlıklısı seçildiğinde özgünlüğümle onları laboratuvarda birleştireceğim. Kendi hazırladığım bir iksir var, ondan da bir damla damlatarak spermlerin gelişerek embriyo olmasını sağlayacağım. Devamında embriyoyu laboratuvar ortamında yapay bir yumurtalıkta geliştirebilirim. Ya da biriniz rahim taktırırsınız ve hamile kalmayı kabul edersiniz." İzuku Katsuki'ye baktı. Önceden konuşmuşlardı bu konuyu. "Ben rahim taktırmak istiyorum. Çünkü o şekilde olursa bağımız daha kuvvetli olur."

"Bu doğru. O zaman ilk önce sizi odaya uğurluyoruz. Spermlerinizi bu kaplara boşaltıp gelin." Ellerine iki kap verip gönderdi onları. Ses geçirmeyen odaya girdiklerinde kapıyı kapatıp kilitlediler.

*** [Aşklarım smut isteyeniniz çoktur eminim ama hiç havamda değilim, üzgünüm...]

İşlerini hallettikten sonra meni dolu kapları laboratuvara bıraktılar. Ardından odaya geri döndüler. Herkes gitmişti işini halledip, bir onlar vardı şu an. Kira ayağa kalkıp İzuku'yu odasındaki sedyeye yatırdı. "Rahimi özgünlüğüm sayesinde acısız bir şekilde yerleştiriyorum. Regl görmeyeceksin, ama sağlıklı bir rahmin olacak. Sadece ufak, sinek ısırığı gibi anlık bir acı hissedeceksin. Bir de birkaç gün tam oturması için zorlamamanı rica edeceğim. Ağır işler yapma. Yat ve dinlen." İzuku başını salladı. "Pelvik kısmını aç. Ultrasonla düzgün bir yer bulmalıyım."

İzuku karnını açtığında soğuk sıvıyı döktü Kira ve cihazla dağıtmaya başladı. "Hmm, bura güzel gibi. Apandisite zarar gelmez burda olursa." Ultrason cihazını bırakmadan önce genişliği ölçtü, küçük çizgiler çekti İzuku'nun karnına. Ardından ultrason cihazını bıraktı. "Hazır mısın?" İzuku kafasını salladı. Kira odaklanarak elini gezdirdi bir süre. İzuku nefesini tutmuştu resmen. Mor bir ışık parladığında İzuku hissettiği anlık acıyla gözlerini kapatıp dişlerini sıktı. Mor ışık dağıldığında Kira gülümseyerek geri çekildi. Eline peçete alarak İzuku'ya verdi.

İzuku karnını silerken Kira "Rahimi yerleştirdim. Bir hafta sonra kontrole gel, bir bakalım durumuna. Tekrar ediyorum, mümkünse hiç bir iş yapma. Katsuki," Katsuki kadına baktı. "Bu görev sende." İzuku karnını silerken hafif şişlik hissettiğinde şaşırdı. "Bu şişlik normal mi?" dedi. Kira güldü. "Çok normal. Orada bir alan var, hayatın başladığı bir organ. Onun orayı doldurması şaşırılacak birşey değil. Biz kadınların minik alt göbek sanarak yok etmeye çalıştığı yer orası işte. Oysaki o rahim." İzuku güldü. Bir tek vajina ve göğüsleri eksikti resmen. Gerçi göğüslerinin de maşallahı vardı.

Kira bir ağrı kesici ve bazı ilaçlar yazarak onları uğurladı. İzuku çok yorgun hissediyordu. Eve döner dönmez Katsuki onu hemen uzandırmıştı. Hiç birşey yapmasına da izin vermiyordu. Aiko geliyor, yeni gördüğü minik şişliğe dikkatle bakıyordu. Minik işaret parmağı ile bastırdığında İzuku güldü. Ardından onu kucağına alarak öpücüklere boğdu. Yakında kardeş geliyordu Aiko'ya.

______________

Burada kesiyorum bunu da aşklarım. Birde diyorum ki yirmi beşte final mi yapsak? Finalden sonra birazda Sisters'a yoğunlaşayım, hem dinleneyim. Dönemim başlayana kadar Sisters'ı bitirmeyi düşünüyorum.

Bu kitap yirmi beşte, Sisters'da kırkta final olabilir. Umarım kızmaz veya kırılmazsınız. Merak etmeyin, bu kitaptan sonra değil ama Sisters'dan sonra yeni hikaye yayınlayacağım. Yani hikayesiz kalmayacaksınız, yine kitabın sonuna koyarım taslakları. Tabii bu salak uygulama fotoğrafları kaydederse!

Umarım bölümü beğenmişsinizdir aşklarım. Sizleri çok ama çoooookkkk kocaman seviyorum. Ve öptümmm😽💓💓

doktor civanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin