Ekmeğimin son lokmasını da ağzıma atınca Barbaros karşıma oturdu.
" Bu gece hazırlan dışarı çıkıcaz."
Dediğinde yüzümü ona çevirdim.
"Saat kaç ?."
"12.30 . Akşam aldığım elbiseyi giy."
"Tamam."
Dediğimde susup masadan kalktım. Sonrada tabağımi alıp sudan geçirdim ve tezgaha ters bir şekilde koydum. Barbarosa hiç bakmadan mutfaktan çıkıp kaldığım odaya doğru ilerlemeye başladım.
Zorda olsa uzun koridorda odayı bulabilmiştim. İçeri girip yatağa kendimi attım . Daha 7-8 saat vardı gitmemize o yüzden biraz daha dinlensem iyi olucaktı. Sonuçta gece , başıma neler geleceğini bilmiyordum .
Yatağın içine girip gözlerimi kapattım. Ama bir türlü uyuyamıyordum . Yataktan kalkıp pencerenin önüne gittim . Barbarosun arabası yoktu. Nereye gitti acaba diye düşünürken aklıma evi gezmek geldi . Sonuçta kaldığım odayı bile zor bulmuştum oyuzden barbaros eve gelene kadar evi gezmeye karar verdim .
Odadan çıktığımda 4 oda hariç diğer odaların kapılarını açmaya çalıştım. Ama hepsi diğerleri gibi kilitliydi kaldığım odayı da bu sayede bulmuştum. Tek kapısı kilitli olmayan oda benim kaldığım odaydı. Bu katta işim bitince aşağı inmek için merdivenlere doğru yürüdüm. Bir yandanda etrafı inceliyordum .
Aşağı indiğimde mutfağı es geçip merdivenin bitiminde ki karşı odaya yöneldim ve kapının kolunu tuttum . Açmaya çalıştığımda ise kilitli olmadığını fark ettim ve kapıyı sonuna kadar açtım . İçerisi siyah renkte döşenmiş bir yatak odasıydı . Oda insanın içini karartsada hoş bir havası vardı . kapının önünde durmayı bırakıp İçeri adım attım . Sağ tarafta koltuk takımı ve onun arka tarafında kalan bir kaç vücut geliştirme aletleri . Biraz olsun hoşuma gitmişti ve barbarosu onlarla çalıştığını hayal etmek cidden aşırı seksiydi.
Kafamı atletlerden çekip yatağına çevirince oraya doğru gittim ve yatağa oturdum. Barbarosun yatağı benim yattığım yataktan daha rahattı. Ellerimi yatağa koyup hafif zıpladım ve Barbarosun beni bu yatakta becermesini hayal etmeye başladım. Evet şuan yaptığım aptalcaydı ama bunun önüne geçemiyordum .
Sağ elimle göğüsümü okşarken diğer elimle bacak aramdaki zonklamayı okşuyordum. Şuan barbarosun beni becermesini hayal edip boşalıcaktım . Kafamı havaya kaldırıp geriye doğru attım ve alt dudağımı dişlerimin arasına alıp hafif inlemeye başladım. Bu gerçekten zevkliydi.
Artık hafif inlemelerim sesli inlemelere dönüşünce durumumun kötüye gittiğini fark ettim ve bu seks açlığımın çabucak geçmesini diledim . Ama beni çıldırtan bir şey vardı ,Barbaros .
"İmmmhhh..."
Elim vajinamda boşalmayı beklerken arka tarafımdan öksürük sesini duydum . Evet an itibariyle bitmiştim.
"Ne yapıyorsun Kayla ?."
Hemen kendimi toparlayıp ona döndüm ve ayağa kalktım .
"B..ben ...şey"
"Ney?."
Yapıcak bir açıklamam yoktu . Ne diyecektim ki azdım beni becer mi ? diyecektim. Gerçekten aptalcaydı. Ben iç sesimle kavga ederken Barbaros yanıma geldi . Ama hiçbir şey söylemeyip yanımdan geçip yatağa uzandı.
"Biraz dinleneceğim ve sneinde ev turun bittiyse dinlen ."
Tek yaptığım şey kafamı olumlu şekilde sallayıp odadan çıkmak oldu .