(Şimdiki Zaman)
Gözlerimi açtığımda yatakta olduğumu anlamam zor olmadı . Hızlıca doğrulup nerede olduğuma baktım . Burası barbarosun odasıydı. Ama beni niye odama götürmek yerine kendi odasına getirmiştiki?
Yataktan kalkacağım zaman odaya Barbaros geldi .
"İyimisin Kayla ."
"Evet iyiyim sadece panik atak geçirdim."
Dediğimde sadece yüzüme bakıp içeri girdi . Ve kendi dolabının önüne geçip içinden beyaz gömlek aldı . Üstündeki siyah tişörtü çıkarıp gömleği giymeye başladı. Ya bu nasıl bir karizmaydı .
"Kayla bavullarını hazırlattım yarım saate çıkacağız."
"Tamam."
Diyip yataktan kalktım ve kendi odama çıkmak için merdivenlere yöneldim.
Odama geldiğimde ise odamın orta yerinde 2 bavul olduğunu gördüm . Yola cıkmadan önce duşa girmek istedim. Küçük bavulu açıp içinden bir kaç parça eşya aldım ve bavulu kapattım.Fazlada vakit kaybetmek istemiyordum. Çünkü barbarosun dediğine göre yarım saate çıkacaktık.
Tam 10 dakikada duştan çıkmıştım. Sonra da üstümü giyinip yatağa yatıp bekledim. Belkide kendi ölümüme gidicektim . Ama yanımda Barbaros vardı beni ona vermezdi beni korurdu. Kendimi böyle avutma ya çalışsamda barbarosun hala babamla çalışıp çalışmadığını bile bilmiyordum.
Uzun bir off çekip yatakta oturur pozisyonunu aldım . Odamdaki saate baktığımda tam 5 dakika kaldığını gördüm . Barbarosla robertin odama geleceğini düşünüp onlardan önce odamdan çıktım ve salona gittim.
Salondaki koltuklara oturduğumda Barbaros 2 büyük bir küçük bavulla odasından çıktı . Daha sonra da bana bakıp yukarı kata çıktı . Geri dönüşünde ise benim bavullarımı aşağı indirdiğini gördüm . Tabi kaslı erkek onun için 2 bavul kuş tüyü gibi olmalıydı.
Kendi düşüncelerime salak salak gülerken barbarosun yanıma geldiğini fark etmemiştim.
"Niye gülüyorsun?."
"Gülmemde mi yasak ?."
"Hayır sadece seni böyle güzel gülerken görmemiştim ."
Dediğinde nedense utandım.
"Şey sadece aklıma bir şey geldi ona güldüm."
"Anladım ."
Dediğinde konuşmamız bitti . Daha sonra Roberti beklediğimizi söyleyip 5 dakika daha onu bekledik.
Evden çıkmamız tam 50 dakikamızı almıştı. Ben barbarosun arabasına binmiştim ve Robert ise kendi arabasıyla gelicekti. Tabi bunuda Barbaros istemişti. Bavulları ise çoğunu robertin arabasına koymuştuk.
"Çok güzel gözüküyorsun Kayla ."
"Ben mi?."
Dediğimde Barbaros suratıma doğru baktı . Bu adama ne olmuştu da bana böyle davranıyordu. Barbaros bana günahını bile vermezdi. Ama şimdi çok güzelsin diyordu belkide beni kalbimden vurmaya çalışıyordur. Önüme dönüp onun cevap vermesini bekledim.
"Ya öyle yoldan geçenlere söyledim sen üstüne alınma ." Diyip kafasını diğer tarafa çevirip yolu kontrol etti . Daha sonra bana dönüp gülümsedi. "Sana diyorum tabikide Kayla ."
"Teşekkür ederim."
Diyip bende gülümsedim .Konuşmamızdan fazla vakit geçmeden barbarosun elleri rahat durmamaya başladı. Sürekli bacaklarımda geziyordu. Ben ise hiç bir tepki vermeden dışarıyı izliyordum. Uzun süredir birlikte olmuyorduk ve ben deli gibi onu istiyordum. Onu içimde istiyordum.