15.🔞

31.4K 555 664
                                    

Hayat ne kadar da acımasızdı. Türkiye'ye geri gitmemek için bir çok kez yemin etmeme rağmen gidiyordum. Hatta şuan Türkiye'ye ayak basmama tam 30 dakika kalmıştı.

" Kayla duydun mu beni?  "

"Noldu?."

Düşüncelerden kopup Barbarosun dediği şeyi anlamaya çalıştım.

"Diyorum ki indiğimizde haberciler olabilir havalimanında ."

Ne demek olabilirdi? Eğer haberlere çıkarsam babamın beni bulması daha da kolaylaşırdı.

"O...olmaz hayır nolur bizi çekmesinler."

"Sorun yok Kayla sakin ol ben halledicem , bana güven ."

Dese de güvenmiyordum ,güvenemiyordum. Ama içimden bir ses ona güvenmem gerektiğini söylüyordu.  Oyuzden kafamı olumlu şekilde salladım. O sırada 2.bir anons geçildi ve inişe son 5 dakika kaldığı söylendi. Derin bir nefes alıp sonumun gelmesine geri sayıma  çoktan başlamıştım.

Robert tuvalete gidince Barbaros ise bana bakıp konuşmaya başladı.

"Neden habercilerin seni çekmesini istemiyorsun?."

"Sadece fobim var ."

"Anladım."

Keşke gerçekleri bilsen ve gerçekten anlayabilsen ama anlayamazdın. Çünkü ben senin gözünde değersiz biriydim. Demi Barbaros ben sadece para karşılığında altına giren bir sürtükten başka biri değildim.

Beynimin içinde çıkan kaostan çıkıp gerçek hayata döndüğümde uçağın havalimanına inişini fark ettim . O sırada yanımdaki roberti bile fark etmemiştim. Ne ara tuvaletten gelip yanıma  oturmuştu.

"Yenge heyecanlı misin ?."

" yenge deme lütfen Robert ve heyecanlıyım ,sen ?."

"Pardon yenge , Bende heyecanlıyım bir süredir gelmiyordum Türkiye'ye."

Tekrar yenge dediğinde güldüm . Gerçekten laf dinlemeyen çocuklar gibiydi.

"Yenge otele yerleştikten sonra seni Barbarosla favori barımıza götüryim mi?."

"Olur ."

Dediğimde Barbarosun bize dikkatli bir şekilde baktığını fark ettim .

Beni Roberten kıskanıyor olabilir miydi ?

Hayır ya niye kıskansın sonuçta ben onun için değerli bile  değildim. Gözlerinin içine baktığımda ise bana tam tersini söylüyordu. Veya ben içimde fazla kuruntu yapıyordum. Ama kim sevmediği biriyle birlikte olurdu ki? Belkide seviyordur.

Ön kısımdan pilot ve yardımcısı çıkıp iniş yapıldığını ve Barbarosla fotoğraf çekinmek istediğini söyledi. Maşallah sadece namı Polonya'da değil Türkiye'ye bile gelmişti.

Bu kadar zalim birinin bu kadar sevilmesi gerçekten zoruma gitmişti. Acaba beni zorla yanında tuttuğunu söylesem ne tepki verirlerdi . Sanırım dalga falan geçtiğimi sanarlardı. Ve gülmeye başlarlardı. Oysa komik olan şaka yapmış olmam değil gerçeklik payının olmasıydı.

"Hadi Kayla ."

Barbaros yanıma gelip kalkmam için emir verdikten sonra  kolumdan tutup beni ayağa kaldırdı . Sanki ben kalkamazmışım ve yürüyemezmışim gibi beni kendiyle beraber yürüttü. Ama kötü olan burası değil uçaktan inerken ki bizi bekleyen kalabalıktı.

Barbarosun arkasına geçip beni cekmemeleri için elimden geleni yaptım . Ama yamyam gibi oldukları için yüzümü çekmişlerdi.

*Barbaros bey sizin hakkınızda çıkan yorumlara ve eleştirilere karşı ne demek istersiniz?*

Eskort(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin