9.🔞

46.1K 514 179
                                    

Koşmaktan ayaklarım ağrımaya başlamıştı . Arkama bile bakmaya cesaretim yoktu çünkü her an beni yakalayacaktı. Artık nefesimi bile kontrol edemiyordum. İleriye dikkatli baktığımda polis aracı olduğunu fark ettim . Eğer oraya kadar gidersem polislerden yardım isteyebilirim diye düşünüp hiç durmadım. Kurtulacağımı düşündüğüm anda Barbaros elleriyle belimi sarıp beni durdurdu.

"Nolur bırak beni ,ölmek istemiyorum."

Hem ağlıyor hemde ondan kurtulmaya çalışıyordum.

"Sakin ol Kayla ve debelenmeyi kes kurtulamazsın."

Dediğinde daha çok debelenmeye başladım. Ama yine ondan kurtulamadım çünkü benden güçlüydü. Yürümeyeceğimi bildiği için beni omzuna aldı .

Omzunda da kurtulmaya çalışsam da çabalarım boşa gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Omzunda da kurtulmaya çalışsam da çabalarım boşa gitti .

"Bak nolursun bırak beni istediğin kadar para veririm."

Dediğimde sırıttı.

"Benim parayla işim yok benim işim seninle Kayla ."

"Neden ? Ne istiyorsun benden hem dediğin şeyide yaptım bırak artık beni ."

"Daha işimiz bitmedi ."

Diyip beni yere indirmeye başladı ve ne ara arabanın yanına geldiğimizi anlamasam da omzundan indirdi . Sonrada kapıyı açıp beni içeri itti. Daha sonra şoför koltuğuna geçip gözlerini bana dikti .

" Sana arabada bekle beni dedim neden kaçtın ?."

"Ölmek istemiyorum."

"SANA NEDEN KAÇTIN DİYORUM ?."

Diye bağırdığında duran gözyaşlarım tekrar akmaya başladı.

"Özür dilerim."

"Bunun cezası olucak Kayla ."

Dediğinde sustum . Çünkü ona yalvarsamda bir faydası olmayacakti .

"Gerçekten benden kurtulabileceğini falan mı sandın?."

konuşmamaya yemin içmiş gibi kafamı olumsuz bir şekilde salladım. Ama sanırım barbarosu sinirlendirmiştim . Saçlarımdan tutup kendine doğru kafamı çekti .

"Eğer birdaha sözümü dinlemezsen bu kadar sakin kalmam ."


"Ttamam."

Sertçe saçlarımı bırakıp arabayı çalıştırdı.

Yarım saattir ne ben ne o konuşmuyorduk açıkçası bende onunla konuşmak istemiyordum. Sadece elinden kurtulmak ve özgürlüğüme kavuşmak istiyordum . Derin bir iç çekip dışarısını izlemeye devam ettim .


Eskort(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin