23.+18

7.5K 106 25
                                    

Barbarosun ağzından

Birbirimizi üzüp yani çoğunlukla benim kaylayi üzmemin sonu evlilik olmuştu. Şuan inandırıcı gelmese de biz kaylayla evleniyorduk hemde zorla değil birbirimizi isteyerek. En büyük neden ise kaylanın karnında çocuğumun olmasıydı.

Kaylaya dönüp yüzündeki ifadeye baktım. O kadar mutluydu ki bu mutluluğu neden daha önce ona yaşatmadığım için kendime kızdım. Gözlerinin içi gülüyordu beni bu kadar istemesi beni şaşırtmıştı. Çünkü ona hiç iyi davranmıyordum ama bundan sonra söz sevgilim sana bir kelime dahi kötü bir şey demeyeceğim. Seni daima koruyup seni hep mutlu edeceğim. Sadece karı -kocalığa değil ömür boyu seni koruyup kollayan , mutluluğunu hiç aksatmayan, sana ilgi gösteren ve o güzel gözlerinden sadece mutluluktan gözyaşının akmasına neden  olacağıma söz veriyorum. Ağlamak yok artık sevgilim bütün kötü şeyler bitti sadece sen ben ve bebeğimiz var .

Kayla uyurken uzun uzun saçlarını okşayıp öptüm.  Ona ilerisi için sözler verdim ve kızımı için dünyadaki en güzel baba olacağımdan bahsettim. 

Yarım saatin sonunda  çalan telefonun sesi kulaklarıma değdiğinde kendime geldim . Etrafa bir tur bakıp kaylanın üstündeki pikeyi düzelttim . Üst kattaki odama doğru hızlı adımlarla ilerledim. Bir yandanda kaylayi izliyordum. Hamilelik ona çok yakışmıştı sanki bu halini çok önceden alışıkmışım  gibi geliyordu.  Sanki bizim ilk çocuğumuz değilmiş gibi.

"Söyle"

'abi depodaki adamların hepsini bağladık yakalım mı depoyu?'

' bağlandığınız kişiler deponun içinde mi?'

'evet abi '

' bir odun parçası dahi kalmasın heryeri küle döndürün'

Dedikten sonra kapadım.  Mavi bir dosyayı açıp içinden numara aldım ve numaraya kısa bir mesaj yazdım .

*Bunların hepsi fragman , senin için en güzelini sona saklıyorum*
                            Barbaros kamiñski

Mesajı gönderdikten sonra kafamı masaya koydum ve düşündüm . Bu işlerin sonu nasıl biticekti veya bitirıcektim.  Sanırım artık bu işlerden sıyrılma vaktim gelmiş olabilirdi . Ama bu kadar basit  bir şekilde değil . Düşüncelerimden sıyrılıp tiz bir ses gelmeye başlamıştı. Kafamı kaldırıp dikkatlice dinledim . Odadan fazla duyulmadığı için yerimden hızlıca kalkıp merdivenlerini oraya gittim . Kayla kabus görüyor olmalıydı çünkü o duyduğum tiz ses kaylanın ağlama sesiydi. Merdivenleri hızlıca 2.şer 3.er indim . Kaylanın yanına gidip onu uyandırmak için salladım.

"Güzelim burdayım ."

Dediğimde Kayla sürekli bebeğim diye sayıklayıp duruyordu. Biraz fazla sert davranıp kaylayi uyandırdım.

Gözlerini açtığında ağlamaya devam etti ve boynuma sıkıca sarıldı.

"Noldu güzelim."

"Çok kötü bir rüya gördüm sen yoktun bebeğimiz düşüyordu çok kötüydü."

"Tamam güzelim korkma istersen hastaneye gidelim kontrol için."

"İyiyim aşkım sadece korktum."

"Gel bır duşa girelim seninle seninle rahatla ."

Dediğimde gülümsedi . Ve bana yaklaşıp dudaklarımdan öptü .

"Sen nerdeydin?."

"Burdayım güzelim."

"Hadi kalk banyoya çıkalım ."

Eskort(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin