22.🔞

12.8K 166 141
                                    

Umarım yeni bölümü beğenirsiniz sizi sonlar da supriz bekliyor .

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum. İyi okumalarr




       Zaman su gibi akıyordu . Çocuğum ise içimde büyüyor ve kendinin oluşumunu karnımın büyümesinden haber ediyordu . Sahi bu kadar hızlı zamanının geçmesi bizim mutlu olmamız mıydı? Yoksa hayatı doyasıya tadını çıkararak yaşamamız mıydı? Bilinmez  ama bu zaman kavramı umrumda değildi çünkü yanımda barbaros vardı .

Bu zamana kadar beni çok kez kırıp üzmüş olsada onu çok seviyordum. Evet bu delice ama benim tek gerçeğim oydu.

Hayat her zaman şans getirmezdi ve bu şansı sizin yaratmanızı beklerdi. Siz plan yapardınız bu planı işleme alıp inşata başlardınız. Ve o inşaatın sonunda kendinize minik bir ev yaparsnız. Bu evin içine huzur ve sevgi koymak istersiniz . Bu isteklerinizi minik bir evin içine koyması zorlaşır. Çünkü sizin bir sürü duyguyla yaptığınız o minik evinizi tek bir kelimeyle darmaduman ederlerdi .

Bende minik bir ev kurmuştum. Ama bunları darmaduman eden babam olmuştu. Minik evi tekrar inşa ettim ve içine barbarosu koymuştum . İlk koyduğum anda birçok kez yıkmış olsada artık minik evimin duvarlarını tamir etmek için yardım ediyordu. Herkes hata yapardı ,bende hata yapmıştım. Kendimi ondan  uzaklaştırmam gerekirken onun koynuna tekrar girmiştim . Ama bu durum beni üzmüyordu aksine dünyadaki en şanslı kadın yapıyordu. Barbarosun da , benim ve bebeğimiz için değişeceğini düşünüyordum.  Dağ evine gittiğimiz gece onun gözlerinin içindeki sevgiyi ve aşkı görmüştüm. Benim ve bebeğimiz için her şeyi göze alabilirdi ve ben ne olursa olsun barbarosa güveniyordum.

"Güzelim nerdesin?."

"Yatıyorummmm kocacığım."

"Hadi giyin üstünü gelicek nikah memuru."

" Sen giydirir misin beni çünkü çok üşeniyorum."

Dediğimde barbaros yanıma gelip kolumdan tuttu .

"Hadi üşengeç karım kalk yataktan."

Biraz geç kalsak da 1 hafta önce imam nikahımız kıyılmıştı. Hayatımın en güzel nadir anlarından biri olmuştu.  Şahitlerimiz ise Angel ,Robert ve Bella oldu ,şimdi ise sıra nikahdaydı. 

"Bella için birini gönderdin mi?."

"Angel ve Robert gelicek şahitlik yapmak için."

"Ama ben bellayı istiyorum."

"Güzelim vaktimiz yok ."

Dediğinde ellerimle karnımı tutup bebeğimize babasını çekiştirdim.

"Bak anneciğim görüyor musun baban beni üzüyor."

Dedikten sonra barbaros da yanıma gelip oda eliyle karnıma dokundu.

" Kızım dinleme sen onu ben anneni hiç üzmüyorum."

Bu süreçte bebeğimizin cinsiyetini bile öğrenmiştik ve bebeğimiz 5 aylık olmuştu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Eskort(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin