"saat kaç ?."
Kendi kendime kalkıp saat sormuştum. Yine barbaros yanımda yoktu . En son birlikte olmuştuk ondan sonra da çıplak bir şekilde yatağa uyumak için yatmıştık . Şimdi ise barbaors yanımda yoktu . Bu adamın cidden gotunde kurt vardı.
Yataktan kalktım ve yerden tişörtümu alıp üstüme geçirdim. Daha sonrada salona geçtim ve barbarosu aramaya başladım.
"Barbaros nerdesin?."
"Lütfen Barbaros nerdeysen ses ver korkuyorum."
Çalışma odası , yatak odası ,salon ve mutfağa onu bulma ümidiyle bakmıştım ama kimsecikler yoktu . Neden sürekli koybolup duruyorduki. Mutfaktan çıkıp üst kata tekrar yatmaya gideceğim zaman dış kapı çaldı. Buda kimdi? Hızlıca kapıyı açmaya gittim. Ama öncesinde kim olduğunu sorma ihtiyacı duymuştum.
"Kim o?."
Ses gelmemişti.
"Kim olduğunu söylemezsen kapıyı açmayacağımm."
"Aysun ben."
"Aysun mu? Sende kimsin?."
"Kapıyı açar mısın ağaç oldum burda ."
Kapıyı hızlıca açtım ve karşımdaki orospuyla göz göze geldim.
"Sen kimsin asıl ?bana bak bugün sıra bende ."
"Ne sırası?."
"Bilmiyormuş ayağına yatma kızım ben snein gibilerini çok gördüm şimdi topla eşyalarını defol git."
"Ne diyorsun sen ya ."
"Yok yani illa zor kullandırtcan bana demi."
Dediği anda saçlarımdan tutup beni dışarı savurdu . Canım çok acımıştı. Tabi göz yaşlarımda bu durumlarda asla eksik olmazdı.
"Bir daha seni buralarda görmiyim mafederim seni ."
Diyip yüzüme kapıyı kapatmıştı. Bende kendimi toparlayıp oturur pozisyonuna gelip ağlamaya devam etmiştim . Kaç dakika oldu bilmiyorum ama oturup kaldığım tarafa barbarosun arabası yanaşmıştı. Gözlerimle arabayı takip edip öylece kalmıştım .
"Kayla ."
Barbarosun geldiğini gördüğümde ağlamam daha da fazla artmıştı.
"Noldu sana niye burdasın."
"Bir kadın geldi beni dışarı attı ."
Dediğimde beni bırakıp hızlıca içeri girdi ve bende yerden kalkmaya çalıştım . Ayağa kalktığımda barbaors evden o kadını çıkarıp siktir etti.
Barbarosa hiç bakmadan içeri girdim ve üst kata çıktım . Barbarosda arkamdan geliyordu.
"O kadar aptalmışım ki beni hala sevdiğini düşündüm."
Diyip duşa girdim . Aynı şekil Barbarosta benimle duşa girdi .
"Onlarla birlikte olmuyorum Kayla sadece bana sakso çekiyorlardı ."
"İgrencsin çık dışarı."
"Olmaz bacağın çizilmiş duş al krem sürelim."
"Çık dışarı barbaros ben kendi işimi hallederim ."
Dediğimi bile dinlemeden suyu açmış ve bacakalrima su tutmaya başlamıştı. Bana yüzünü döndürdüğü anda tam zamanı diyip tokat atmıştım.
"Çık dışarı."
Bu sefer sözümü dinleyip duş başlığını bıraktı ve dışarı çıktı . Üstümdeki tişörtü çıkarıp bütün vücudumu yıkadım . Biraz olsun iyi gelmişti. Daha sonra vücuduma havlu sarıp düştüğümde yara olan yerlere ilaç sürdüm.