Hastaneden yarım saatin sonunda çıkmıştık. Arabada da bebeğimiz için oda düzenledikten sonra Barbarosun dağ evine geldik .
"Burası çok güzel ."
"Beğendin mi?."
"Evet beğendim hem kalabalıkta değil . Huzur verici ." Diyip gülümsedim.
Barbaros yanıma doğru geldi ve belimi kavrayıp kendine doğru çekti.
"Sana ve bebeğimize en güzel hayatı yaşatacağım güzelim."
"Ozaman niye sana demeye geldiğimde bana kötü davrandın? Sanki çocuk istemiyormuşsun gibiydi."
"Çünkü önemli toplantidaydim ve sinirlenmiştim. Sende o sırada gelince sinirlerime hakim olamadım."
"Seni bu kadar ne sinirlendirdi ?."
" Anlaşamamazlık oldu ."
" Seni bazen hiç anlamıyorum Barbaros."
Dediğimde gülümseyip gözlerimin içine baktı .
"İsmim yerine kocam demeni tercih ederim ."
Dediğinde gülümsedim .
"Üzgünüm ama evli değiliz ."
"Ya öylemi prenses peki karnındaki çocuğum nasıl oldu ?."
"Iıı şey...."
" Merak etme güzelim evlenicez. Seni seviyorum ."
"Bende seni seviyorum."
Dediğimde barbaros gülümseyip dudaklarımdan öptü. Neden kendimi bu kadar çabuk teslim ediyordum bilmiyorum ama ben barbarosa çok aşıktım. Gözüm kimseyi görmüyordu. Sadece ben ve o olsun istiyordum. Dudaklarımız ayrıldıktan sonra ellerimi yanaklarından çekip aşağı doğru götürmeye başladım. Barbarosda ne yaptığımı anlamış gibi sırıtmaya başladı.
"Yaramaz kızım benim ."
Gülümseyip kemerini açmaya başladım. Daha sonra oturduğum yerden kalkıp önüne diz çöktüm. Barbaros ise saçlarımı yukarıdan toplayıp bana yardımcı oldu. Fermuarını da aşağı indirdiğimde artık sertleşmiş penisi avuçlarımın içindeydi.
Gözlerimi gözlerine sabitledigim anda ellerimle penisini sıvazlamaya başladım. Daha sonrada ağzıma aldım.
"Ahhh."
Barbarosun inlemesiyle ayağa kalktım ve üstümdekilerden kurtuldum . Daha sonra barbaorsu sırt üstü yatağa yatırıp kucağına oturdum. Ve ileri geri penisine sürtünmeye başladım. Daha fazla o halde kalamadığım için içime girmesine izin verdim.
"Mhmmm ."
Kucağında git gel yaparken Barbaros beni hızlıca altına aldı . Beni çıldırtıyordu. Zevkten dört köşe oluyordum . Hiç içimden çıkmamasını istedim .
Bir çok pozisyon değiştirip inlemelerimizle odayı doldurduk. Barbarosa baktığımda benim kadar yorulduğunu fark ettim . Beni gerçekten seviyor muydu? Neden kafamın içi bu kadar karışıktı ki? Ben Barbarosu seviyordum eminim ki oda beni seviyordu . Ama içimde kötü his vardı ve ben bu kötü hissin ne demek olduğunu çözemiyordum.
Barbaros son inleyişiyle içime boşalmıştı. Uzun zaman sonra bütün açlığımın doyduğunu hissettim.