4.+18

98.7K 748 122
                                    

Benim bugün barbarostan kurtulmam gerekliydi . O beni öldürmeden ben onu öldürmeliydim. Biraz daha düşündüm ama aklıma hiçbir şey gelmiyordu. Nasıl yapıcağımı da bilmiyordum çünkü benim onu öldürmek istediğimi anladığı anda beni öldürebilirdi .

Derin bir nefes alıp yataktan kalktım. Üstümü giyinip kahvaltımı yaptım . Daha sonrada evden çıkıp arabama bindim .

"Kayla ."

"Efendim."

"Barbaros yanına geldi mi ?."

"Evet ."

"Bence bunu Nesrine söylemen lazim ."

" Söylemek mi ? O kadın benden hoşlanmıyor ve o adama değilde bana kızabilir."

"Kayla aptal mısın? Nesrinin mi kızması iyi yoksa o adamın seni kullandıktan sonra kafana silah dayayıp beynini dağıtması mı?"

Dediğinde yutkunamadım. Sonrada bellaya hiçbir şey söylemeden Nesrin karısının yanına gitmeye karar verdim . Odasının önüne geldiğimde kapıyı çalıp içeri girdim .

"Yine ne var Kayla ."

"Ben ...."

"Evet sen ."

"Yani barbaros.." cümlemi tamamlayamadan kapı sertçe açıldı.

"gdzie byłeś? Ile godzin czekałem na ciebie w pokoju?"(nerelerdesin?kaç saattir odada seni bekliyorum)

Biraz sesi kızgın çıkmıştı. Ayağa kalktığım anda Nesrin karısı yanıma geldi . Sessizce kulağıma;

"Bunuda hesabını soracağım sana ." Dedi .

"przepraszam"(üzgünüm )

Diyip yüzüne bakmadan odadan çıktım . Peşimden geldiğini biliyordum ama arkama dönüp ona bakmayacaktım.
Odamın önüne geldiğimde kapıyı açıp kendimi içeri attım . İçeri bir iki adım attıktan sonra ortada öylece kaldım . O ise mini buzdolabından içki çıkarıp bardağa doldurdu .

 O ise mini buzdolabından içki çıkarıp bardağa doldurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra onu izlemeyi bırakıp başımı yere eğdim. Ama onun beni gözleriyle süzdüğünü biliyordum.

co mówiłeś do swojej prozy?"(nesrine ne dedin?)

" nic nie powiedziałem"(hiçbir şey söylemedim)

Dediğimde yüzüme dikkatlice baktı . Daha sonra elindeki bardağı komidinin üstüne bırakıp kapıya doğru yöneldi. Onun hareketleri benim korkumu iki katına çıkarmıştı. Kapıyı kitleyip bir süre bana arkası dönük durdu .

"Pytam po raz ostatni, co powiedziałeś swojej prozie?"(son kez soruyorum, ne dedin nesrine ?)

Sorduğu sorudan sonra göz göze geldik . Yavaşça yutkunup onu atlatmak için bir yalan düşündüm.

Eskort(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin