Bellayla konuştuktan sonra ikimizde koltuğa oturduk. O beni izliyor ben ise parmaklarımla oynuyordum . Onun ağzından çıkacak sözleri bekliyordum . Uzun bir süre bana baktıktan sonra bakmayı kesti . Ve arkasına yaslanıp gözlerini kapattı. Bu seferde ben onu izlemeye başladım . Barbaros gerçekten yakışıklı bir adamdı ama şu durumda pekte beni ilgilendirmiyordu.
Onu izlerken aklımda bir sürü soru geldi ama ona sorma cesareti yoktu . Acaba adı gerçekten barbaros muydu ? Bu soru çok merak ettiğim sorulardan biriydi. Ve bu kadar güzel Türkçe konuşmayı nerden öğrenmişti? Sonuçta yabancıydı.
" Bir kaç saat sonra yola çıkıcaz."
" Yola mı çıkıcaz ? Nereye gidicez peki?."
"Soru sorma."
"Bence bunu bilmeye hakkım var ."
"Senin hiçbir şey bilmeye hakkın yok bu işin sonundada senden kurtulacağım."
"Öldürecek misin beni?."
Dediğimde cevap vermedi. Peki bu ne işiydi ? Ve ben nasıl bir işe bulaşmıştım?
Fazla oyalanmadan koltuktan kalkıp üst kata çıktı . Tam 15 dakika sonra duş almış , üstünü değiştirmiş ve yanıma gelmişti. Sonrada kolumdan tutup benide ayağa kaldırdı . Kalkınca diğer elime açılan kalçamı kapattım. Bunu fark etmiş olucak ki önce kalçama sonra yüzüme baktı .
"Yolda yeni kıyafet alırız ,şimdi çıkmamız gerek ."
Kafamı olumlu şekilde sallayıp beraber dış kapıya doğru ilerledik . Evden çıktığımızda beni aynı hızla arabasına bindirdi . Ben korkumdan ne ileri ne geri ilerleyebiliyordum. Beni resmen o yönetiyordu.
Yola çıktığımızdan beri ne o konuşmuştu ne ben ,sadece susup önümüze bakıyorduk . Arada barbarosun gözleri açılan elbisemin eteğine kayıyordu ama elimle açılan yeri kamufle etmeye çalışıyordum.
Arabayı sağa kırıp büyük bir AVM nin park alanına girdik. Sanırım kıyafet işini halledicektik . Arabadan inmeden barbarosu bekledim ve o inince bende indim . Daha sonra o önde ben arkada avmye girdik .AVM'de 2.kata çıkıp giyim mağazasına girdik ve kenara çekilip benim seçmemi bekledi. Bende onu fazla bekletmeden eşofman ve sweat aldım . Daha sonra spor ayakkabı alıp kasaya doğru ilermeye karar verdiğimde güçlü bir el beni tutup kendine çekti .
"Elbisede almamız gerek sana ."
"Neden ?."
"Yarın akşamki işin için."
"Ne yani senin emrinde mi eskortluk yapicam?."
"Hayır."
Dediğinde benim bir şey dememi beklemeden beni bırakıp elbiselerin olduğu tarafa doğru gitti . Bir kaç elbiseye bakıp siyah bir elbiseye karar vermiş gibi eline alıp yanıma geldi .
"Şunu dene çıkmadan ."
Onuda elime alıp kabinlere doğru ilerledim . Seçtiği elbise tam benlikti ama neden böyle bir elbise aldığını anlamamıştım.