Kulübeden çıktıktan sonra aracıma bindim . Bindiğimden beri tedirgindim ,O adamın tekrar evime gelmesi beni korkutuyordu. Eve varmadan Nesrin karısını aramak için elime telefonumu aldım .
"Ne diyeceksen çabuk söyle tatlım ."
"Bana randevu alan kişiye bir daha randevu vermesen olur mu ?. "
"Nedenmiş ?."
"Çünkü .. ben bara inmek istiyorum."
"İmkansız o adam senin için çok para ödüyor ve sadece snei istiyor "
Deyince gözlerim doldu .
"Lütfen ne istersen yaparım yeterki o adama randevu verme ."
"Neyse tatlım ben kapatıyorum yarın işe erken gel çünkü randevun var ."
"Lütf.."en dememe kalmadan telefonu yüzüme kapattı.
Orospu karı zaten istediğimi yapsan şaşırdım. Eve geldiğimde hemen aracımdan inmedim . Etrafı kolaçan edip öyle indim .
Sonrada arabadan inip koşa koşa eve girdim . Birazcık psikopata bağlamış olabilirim ama o adam -barbaros -gerçekten korkulacak biriydi.Salondan laptopumu alıp yatak odama çıktım . Yatak odama geldiğimde kapımı kilitleyip içeri girdim . Ayrıca evin kapısınıda kilitlemiştim . Leptopu açıp Google'a girdim ve o adamın adını yazdım.
Barbaros kamiñski.
(Barbaros kamiñski, boy 1,90 ,yaş 35)
Önüme direk hayatı çıkmıştı. Ama hiç mafya veya katil gibi şeyler yazmıyordu. Sadece babasından kalan şirketleri islettigini ve birçok ilde bağış kurumları olduğu yazıyordu. Biraz şaşırmıştım çünkü Bellanın anlattığı hiçbir şey yoktu . Tekrar kontrol ettim ,araştırırken yazdığım şeyleri;
Barbaros kamiñski mafya mı?
Barbaros kamiñski katil mi?
Barbaros kamiñski kim ?
Barbaros kamiñski hayatı ?
Barbaros kamiñski işlettiği şirketler?Hiçbir yerde kötü bir yorum dahi bulamamıştım. Yinede Bellanın dediği şeylere inanıyordum ,bana bir sürü fotoğrafta göstermişti . Fotoğrafları incelemiştim hepsinde Barbaros vardı .
Uzun süreden beri leptopun karşısındaydım ve delirmiş gibi Barbarosu araştırıyordum . Saate baktığımda 20.42'ydi . Kaç saattir açtım o yüzden odamdan çıkıp mutfağa indim . Ekmek arası bir şeyler yapıp tekrar odama çıktım. Yemeğimi çalışma masamda yiyeceğim için oraya koydum . Sonrada afiyetle yemeye başladım. Yemeğimi yerken telefonuma mesaj geldi . Masadan kalkıp telefonumu aldım ve tekrar masaya oturdum . Mesaj barbarostandı.