Bu adam neden bu kadar korkutucuydu?
O geldikçe bende geri geri gidiyordum. Sanki onun hoşuna gitmiş gibi sırıtıyordu. Geriye adım attığımda gidicek yerim kalmadığını sırtımın masa gibi bir yere dayandığın da anladım. . Masa gibi şeyi ellerimle yokladığımda bunun oyun masası olduğunu fark ettim .
Kafamı kaldırıp barbarosun yüzüne baktım. Ondan korktuğumu belli etmemek için kendimi dik konuma getirdim. Benim hareketimle Barbaros eğilip masanın yanlarına ellerini koyup beni masayla arasında sıkıştırdı. Bu sefer büyük sıcmıştım.
Kendimi geri ceksemde Barbaros daha çok yaklaştı ve boynuma eğilip burnunu sürtmeye başladı.
nawet twój zapach jest taki seksowny."(kokun bile çok seksi)
Dediğinde sessiz kaldım .
Nawet twój zapach mnie podnieca, Kayla."(kokun bile beni tahrik ediyor Kayla)
jestem smutna."(üzgünüm)
Biraz daha bana yaklaşıp sağ elini saçlarımın içine daldırdı. Sıkıca tutup geriye doğru kafamı çekti . Şuanda boynum onun istediği konumdaydı. Aynı hızla boynumu emmeye başladı. Canımı acıtsada sessimi çıkarmadım.
Boynumda işi bittiği zaman beni döndürüp göğüsünü sırtımla birleştirdi. Boynuma doğru derin bir nefes alıp verdi . Daha sonrada beni yüz üstü yatırdı.
Hazır olmadığım bir zamanda içime sertçe girmişti ve canımı acıtmıştı. Ben derin derin nefesler alıp inlerken Barbaros daha çok hızlandı. Dayanamıyordum.
"AAHHH."
Kısık veya yüksek nasıl bağırırsam bağırayım asla durmuyordu.
Kollarımı arkadan tutup sırtımda birleştirdi ve kafamıda masaya yatırdı. Onun bakımından zevkliydi ama benim bakımımdan berbattı. Resmen hemen boşalması için dua ediyordum.Kafamı hafif kaldırdığımda gözlerimden akan yaşların masayı ıslattığını fark ettim . Cidden dayanılmaz hale gelmişti,beni dinlemeyeceğini bildiğim halde ona yalvaracaktım.