19.+18

36.8K 344 148
                                    

"seni seviyorum Kayla ."

"Hayır Barbaros sen beni sevmiyorsun . Sen beni öldürdün beni hayattayken öldürdün sen şimdi bana burda seni seviyorum deme anladın mı."

"Özür dilerim."

Gerçekten aklım almıyordu . Bana işgence çektirirken çok mutluydu şimdi nasıl bu kadar pişman olmuştu.

"Özür dileme barbaros asıl ben özür dilerim sana aşık olduğum için çok kötü bir karardı."

"Düzeltebilirim ."

"Neyi düzelticeksin ki polonyadaki acımasızca aldığın kızlığımımı yoksa bana işgence yaptığın günleri mi neyi hangisini beni öldürmek istediğini mi bana bir hiçmişim gibi davranmalarını mı?."

Dediğimde Barbaros sadece gözlerimin içine bakıyordu . Tek yaptığı susmaktı. Ellerimle göğüsünü itekleyip bağırmaya başladım.

"SUSMA KONUŞ, ANLAT HANGİSİNİ DÜZELTİCEKSİN HAA SÖYLE, SÖYLE Kİ BİLEYİM ."

Ben hala göğüsünü ittirirken  kollarımdan sıkıca tutup beni yere yatırdı .

"Bırak beni çekil üstümden."

"KAYLA SAKİN OL ."

"BANA BAĞIRMA."

Dediğimde ağzımı kapatıp beni korur  gibi yatağın alt kısmına doğru çekti . Neden bunu yaptığını anlamamıştım. O bana sakin ol demesine rağmen ben çıkmaya ve bağırmak için debelenmeye çalıştım ama çok sıkı tutuyordu . Neden bunu yapıyordu ki? Dememe kalmadan bir çok kez evime doğru ateş edildi . Buda neydi? Artık neden beni korumaya çalıştığını anladığımı düşündüğünde elini ağzımdan çekti.

"Neler oluyor Barbaros?."

"Sakin ol bizi tuzağa düşürdüler."

"Kim ?."

"Bilmiyorum ama bulucam onları sakın burdan çıkma tamam mı ?."

Dediğimde üstümden hafif kalkıp kapıya doğru baktı. Bende kolundan tutup kendime doğru geri çektim .

"Çok tehlikeli Barbaros gitme ."

"Sakın burdan çıkma ben gelicem ."

Dediğinde hızlı hareketlerle odadan çıktı . Bende daha çok yatağın altına sokulup orda beklemeye başladım. Kaç saat oldu bilmiyorum ama 1 saate yakın silah sesleri hiç susmamıştı. Hemde evim darmaduman olmuştu. Kendime kurduğum hayatım mafolmuştu. Sağlam bir şeyim kalmamıştı.

"KAYLA ."

Kendi kendime dert yanarken barbarosusn sesini duydum .

"Burdayımmm."

"Hadi çık ordan gidiyoruz."

Yatağın altından çıktığımda barbarosun sol omzundan vurulduğunu gördüm . Hemen kolunu tutup neler olduğunu sormak istedim. Ama içimdeki ses sormamam gerektiğini söyledi ama .... Ben barbarosu hala önemsiyordum . Ben onu hala seviyordum.

"İyimisin Barbaros ?çok kötü gözüküyor, nasıl oldu ?."

"Anlaticam ama şimdi değil Kayla burdan çıkmamız gerek hadi yürü ."

Onunla beraber odadan çıkıp aşağı kata indik . Benim gibi angel ve robertte korkmuş gibiydiler .

"İyimisin Kayla ."

"İyiyim angel siz ."

"İyiyiz ama burdan çıkmamız gerek."

Önden onlar arkadan Barbarosla biz evden  çıkmıştık. Şimdi nereye gidicektik ki...
Arabaya bindiğimizde direksiyona Robert geçmişti ve Barbaros benimle arka tarafa geçti. Barbarosa dakika başı nasıl olduğunu soruyordum çünkü onu kaybetmek istemiyordum.

Eskort(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin