Tam 5 dakikadır içerisini izleiyordum. Ama adam hala arkasını dönmemişti hem ne yaptığını da göremiyordum.
İçeride boy aynısını fark ettim ve ordan ne yaptığına bakabilirim diye düşündüm. Ama kapının biraz daha açık olması gerekliydi. oyuzden bir risk daha alıp kapıyı ittirdim. Sessiz olmaya çalışsamda kapılar eski olduğu için gıcırdadı.
Kafamı kaldırdığım anda içerideki adamla göz göze geldim . Suanki halime gülsem mi ağlasam mı bilmedim ama beni ağlatacakları belliydi. Aşağı kata gidip dışarıdaki korumadan yardım istemek için hemen kaçmaya başladım. Ama nafileydi çünkü o adamda, peşimden odadan çıktı . Daha merdivenlere gelemeden kollumdan tutup beni duvarla arasına aldı ve elindeki bıçağı boynuma dayadı .
"proszę nie zabijaj mnie."(Nolur öldürme beni)
Dediğimde sesim ağlamaklı çıkmıştı.
"Pierwszy raz widzę, jak Barbaros wrzuca dziewczynę do swojego domu."(Barbarosun evine kız attığını ilk defa görüyorum)
Dediğinde susup onu inceledim . Barbaros kadar sert çehresi vardı . Adamın bakışları barbarosun bakışları kadar sert değildi ama yinede tırsıyordum. Barbaros kadar uzun ve yapılı Ama tek bir fark vardı. Kaşının üstünden kulak hizasına doğru yamuk bir yara izi vardı .
(Yara izi varmış sayıyoruz. Robert , boy 1,90 ,yaş 34 )
"„Ja... tak naprawdę jestem tym..."(Be..ben aslında şey....)
Cümlemi tamamlayamadan bana yaklaşıp dikkatlice suratıma baktı. Bir anda yüz ifadesi değişti ve boynumdaki bıçağı çekti .
"Ty... Albo... mmm, musisz być Kayla, jesteś tak piękna, jak mówią. Rozumiem, dlaczego Barbarossa chciał snei."(Sen ... Yoksa ...mmm Kayla olmalısın, dedikleri kadar güzelmişsin Barbarosun neden snei istediğini anladım .)
"Co ."(Ne?." )
"„Więc Barbaros wciąż ci nie powiedział."(Demek hala Barbaros sana anlatmadı )
"- Co? Nie rozumiem, o czym mówisz i kim jesteś?."(Ne? Neden bahsettiğini anlamıyorum ve sen kimsin?)
"„Jestem Robert, od teraz będziemy razem".( Ben robert ,bundan sonra beraber olucaz )
"będziemy razem."(beraber mi ?)
"Dobra, mówili, że jest ładna, ale nie mówili, że aż taka głupia."(Tamam güzel olduğunu söylediler ama bu kadarda aptal olduğunu söylememişlerdi.)