Gözlerimi açtığımda Üstümde barbarosun gömleği vardı . Neden üstümde olduğunu bilmesem de barbarosun kokusuyla uyanmak harikaydı. Yatağımdan çıkıp hemen barbarosun yanına gitmeliydim. Çünkü onu gerçekten istiyordum . Onunda beni istediğini biliyordum o yuzden vakit kaybetmeden odadan çıktım . Merdivenlerden hızlıca inip odasına doğru adımladım . Şuan tam kapısının önünde duruyordum . Nedense heyecanlanmıştım ama kendimi toparlayıp odaya girdim .
Odaya girdiğimde barbarosun uyanık olması işime gelmişti . Esnemesini bekleyip yatağın kenarında durdum. Esnemesi bitince hiçbir şey demedi yani normalde ne işin var derdi ama sormadı. Çokta sorun değildi çünkü baya bir ıslanmıştım. Fazla oyalanmadan barbarosa doğru eğilip dudaklarından öptüm ve ata biner gibi üstüne oturdum.
Oturduğum anda sertleşmiş erkekliğini hissetmiştim. Kendimi biraz ona sürtüp sırıttım . Bu yaptığım şey barbarosun hoşuna gitmişti. Bu sefer de elleriyle kalçamı tutup kendine doğru bastırdı.
"Mmhhh..."
Kendimi onun ellerine bırakmadan istediği şeyi isteyerek yapmaya başladım. Penisinin üstünde git gel yapıp kendimi ona sürttüyordum Barbaros ise kafasını geriye atıp sert erkeksi sesiyle inlemeye başladı. O inleyince fazla uzatmak istemedim ve üstümdeki gömlekten kurtuldum. Barbaros da sırtını yatak başlığına dayayıp braletimi çıkarmaya başladı. Bir yandanda ona hala kendimi sürtüyordum.
Braletimi çıkardıktan sonra göğüslerimi avucunun içine alıp sıkmaya başlamıştı. Biraz canımı acıtsada sorun etmedim çünkü zevkten ölüyordum.
Artık dayanamadığım için kucağından ayaklarının ucuna doğru kendimi kaydırdım. Daha sonra dudaklarımı yalayıp hınzırca barbarosa baktım . Ne yapacağımı bildiği için kendini rahat konumuna alıp hazır olduğunu belli etti.
Öne doğru eğilip alt dudağımı dişleyip üstündeki pikeyi kenara çektim . Bir yandan barbarosa bakıp bir yanda da eşofmanının üstünden penisini okşuyordum.
"Ahhh .... siktir... Kayla ağzına al şunu ."
Şuanda onu yalvartmam gerekliydi ama barbarosun tadına bakmayı daha çok istiyordum . O yüzden eşofmanını aşağı doğru çekip penisini dışarı çıkardım . Bu sefer çıplak elle penisini okşuyordum. Barbarosa baktığımda ise daha deminden daha kötü durumdaydı.
Penisi son kez aşağı yukarı yaptıktan sonra eğilip ağzıma aldım . Barbaros ise iki eliyle saçlarımı topladı ve eliyle penisine doğru baskı uygulamaya başladı. Yarısını ağzıma alabilmeme rağmen Barbaros kafamı aşağı bastırdıkca tamamını alıyordum.
"Ohhh .... ."
Barbarosun kendinden geçmiş inlemeleri ve benim ögürtülerimle beraber menilerini ağzıma boşalttı. Kafamı kaldırıp barbarosa doğru bakıp ağzımdaki bütün menilerini yuttum . Hoşnut bir şekilde gülümseyip dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdi ve diliyle ağzımın içini talan etti.