+18 cinsellik ve cinsellik içeren kelimeler vardır.
Dün gece eve geç saatlerde geldiğim için bugün işe öğlen gidicektim. Kahvaltımı yapıp üstümü giyindim. Üstümdeki elbiseye resmen aşık olmuştum. Beyaz mini bir elbiseydi.
Makyajımı yaptım ve ayakkabılarımı giydim . Saate baktığımda 13.44 dü hemen evden çıkıp arabama bindim.
"Nerelerdesin sen? Saat kaç olduğunun farkında mısın?."
"Farkındayım."
"Geceleri barlarda geziyorsun sabahta uyanamıyorsun, Nesrin duyarsa ikimizide mafeder ."
"Duyacağını sanmıyorum."
Nesrin karısı çalışıtığımız otelin müdür yardımcısıydı. Bizimle ilgilenen kişi ve randevuları alan kişiydi. Beni pek sevmezdi ama otelden de kovamıyordu. Çünkü otelin en iyi eskortu bendim.
"Etrafı geniş biliyorsun."
"Sorun yok güven bana."
Dedikten sonra bella dan ayrılıp Kendi özel odama çıktım.
Otelde benim gibi kişilere özel otel odası verilirdi. Ve bu odalar otelin üst katında bulunan odalardandı . Otel tam 8 katlıydı tabi yerin altındaki katı saymazsak 7 Katlıydı . Yerin altındaki kat bar olarak planlanmıştı . Randevusu olmayan kadınlar ise bara gidip kendilerine parasını sömüreceğı adamlar bulup kendi odalarına çıkarırlardı. Ben bu işe girdiğimden beri hiç bara inmemiştim çünkü sürekli randevum oluyordu.
Randevum ise sürekli aynı esmer bir adama oluyordu. Aslında adam harika seks yapıyordu. Hatta tek seferde beni birçok kez boşalttığı bile oluyordu. Ama adam kaba ve tuhaftı yani benden önce gelmesi odada karanlıkta beni beklemesi ve sert emirleri falan vardı .Odama geldiğimde içeri girdim ve içerde kimsenin olmadığını fark ettim . Demekki bu sefer de ben onu bekleyecektim . Geçen sefer erken geldiği için beni biraz beklemişti.
Odaya geleli yarım saat oluyordu . Bende canım sıkıldığı için camı açtım ve sigara yaktım.
Sigaramı söndürüp tekrar yatağa geçtim ama esmer adam hala gelmemişti. Bende telefonu alıp Nesrin karısıni arayıp adamın gelip gelmeyeceğini öğrenicektim. Rehbere girmeden kapım hızlıca açılıp aynı şekilde kapandı. Yüzümü kapıya çevirdiğimde esmer adamın geldiğini gördüm . Telefonu komidinin üstüne koydum . Yüzüne baktığımda sanki sinirli gibiydi umarım bütün sinirini benden çıkarmazdı. Onu birazdaha incelemeye başladım.
Dağılmış saçları, kirli sakalı, kaslı vücudu ve yüzüne yakışan burnu adamı incelerken ıslanmıştım . Daha fazla bu şekilde kalmak istemediği için emirlerini vermeye başladı."rozbieraj się, pospiesz się."(soyun acele et)
Üstümdeki elbiseyi çıkarmaya başladım. Elbiseden kurtuldudan sonra adamın karşında kırmızı tangayla kaldım.