Sabah kalkıp direk karargaha geldim
Yeni timim pençede burdaydı hemen 200 tur koşu ,350 mekik , 350 şınav , 350 barfiks komutu verdim. Bende onlara katıldım . Dört saatin sonunda bitirmiştik odama gidip soğuk bir duş aldım ve hemen üstümü giyindim. Ve kantine gittim gelen bı akerin bizi albayın çağırdığını söyledi ve hemen odasına gidip temkil verdim.Çocuklar ekrana yansıyan terörist kolsuz onun kampına gidiceksiniz ve sağ salim gitiriceksiniz emir komutanı sensin yüzbaşım dedi emredersiniz komutanım diyip çıktık.
Yarım saat içinde hazırlanıp helikoptere bindik birbiriyle uğraşanlar şaka yapanlar başımı ağrıtmıştı hemde çok ama sessizce başımı geriye yasladım ve gözlerimi kapattım. Açtığımda helikopterden aşşağı iple inmemiz gerikiyordu ben direk atladım diğerleri ise yava yavaş indi. Şuan ise tümden birisi mayıma basmıştı. Gidip mayımı imha ettim. Tam yerden kakıyodumki ensemde bir namlu.
- gene karşılaştık doktor
- karsılaştık
- uzun zaman oldu neler yapıyorsun
-
- öyle sabah akşam it avlıyorum, sen?- bende bizi it görenleri avlıyorum
Bu sırada yürüyoduk ve çoktan elimizi ayağımızı zincirlemislerdi.
- ee komutan görüşmeyeli kaç yıl oldu
O sırada parmaklarımı açıp tek tek saydım ve durdum
_ 13 yıl olmuş
- güzelleşmissin
- Biliyorum
-özgüven tavan, özür dilerim
- yaptıkların için özür dileme ileriyi düşün bizi serbbest bırak gidelim.
Sende teslim ol.- bunu yapamam , ama belki burdan birlikte çıkarız?
- eğer bunu bana 13 yıl önce söyleseydin kabul ederdim.
-ama
- aması yok ,
- insan iki evladını eşit sevebiliyor
Bende senle o kızı eşit sevmiştim
İnsan iki kişiye birden aşık olamaz mı?Bu dediğine cidden afallamıştım
Sonra gerizekalı dedim
Sen Cidden gerisin
İyiki aldatmıssın beni
Hem terörist
Hem salak
Hem iki kadın birden seven biriKusar gibi bı hataket yaptım iğrençsin
- ama şey yaparken öyle demiyordun.
Side ay
Side ay
Side ay
Tim gülüyordu hemde deli gibi.Rüzgar-komutanım yanlış anlamassanız, neden herkes sizin eski sevgiliniz.
0lfa- yanlış anlarım, hem sanane bundan aaaaaGerizekalı şurdan bı çıkıyım ben sana yapıcağımı biliyorum.
Sonra ciddi halina büründü ve anlatın dedi neyi dedim.
+Planlarınızı
Neden anlatalımki
+Canım öyle istiyor
Ama benim istemiyorAletleri getirin
Getirdik başkanSonra yanıma geldi ve anlat dedi.
Bense ona bakmıyordum
Ve vidyo çekmeye başladıEve sevgili TSK şuan askerimize işkence edicem , ama eğer söylemesi gereken şeyleri söylerse etmicem dimi
O zaman ne zaman başlıyoruz
İlk önce iki adam gönderdi ve beni dövmeye başladılar karşılık veremiyordum zincirliydim.
Sonra anlat dedi ablatm8yıcammmm..
+Anlatcan
Rüyan ne zaman biter ortalama.Yanıma ısınmış demirle geldi ve karnıma bastırdı bu şekilde 5 saat işkence etti.
Sonra gitti bense bitiktim.
Burdan çıkar çıkmaz depresyona giricektim, nedeni yoktu.15 gün geçmişti ama hala aynı tempoda işkence ediyorlardı.
16.gün bi asker anahtarı düşürdü.
Onu hemen alıp ellerimi ve ayaklarımı çözdüm. Çok yaram vardı. Bu sırada başka silah sesleride gelmeye başladı.
İçeri gelen kılıç timiyle kurtulduk. Ve helikoptere geldi.
Helikopter bizi gelip aldı ve karargaha götürdü. Albaya rapor verip direk eve gittim .İzinli olduğum için timim ve aekadşlarımla vakit geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Memat Meselesi (Ara Verildi)
Mystery / ThrillerBir kadın askerin geçmişinin ortaya çıkması. Geçmişindeki iyi veya kötü olayların gün yüzüne çıkması. Kaybettikleri kişilerin onda bıraktığı acı. 2023 Haziran 2 başlangıç