8.bölüm

997 42 4
                                    

7. Bölüme ekleme yaptım herkesin okumasını öneriririm.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Pusu'la yürüyüşe çıkmıştım.
Son 40 dakikadır yürüyorduk ve ilk gördüğüm banka oturdum.
Pusu asker eğitimi almış bir köpekti onunla bazen göreve çıktığımızda olmuştu.
Pusu' nün inatla tasmasını çekerek bir yere baktığını gördüm.
Siyah giyimli bir adamdı ama şüpheliydi adamı biraz daha inceleyince üstünde bomba olduğunu anladım. Hemen adamı etkisiz hale getirmek için plan ararken.
Adamın arkasından adama silah doğrultan kahvaltı yapmaya gittiğimdeki kişiyi beklemiyordum. Hemen albaya özet geçip. Adama yaklaştım ve bombayı imha ettim. Bu sırada sabah karşılaştığımız adam bana hayranlıkla bakıyordu ona elimi uzatıp. 0lga dedim.
Anında elimi tutup Emir dedi.
İsmi çok güzeldi.

Emir~ Bence sen sabah dediğin gibi biraz bela çekiyorsun.

0lga~Birazmı her an bela bana koşuyor .

Dedim ve kıkırdadım.

Emir~istersen sana bir kahve ısmarlıya bilirim.

0lga~kahve sevmem

Emir~o zaman salep

0lga~o zaman salep

Dedim ve yürümeye başladık. Nereye gidicektik bilmiyordum ama sanki nereye gidersek gidelim. Orası sanki huzur kaplıyıcaktı. Ben niye böyle düşünüyordum normal bir salep içiçekdik sadece. Derken bir kafenin önünde durduk ve cama yakın bir masaya oturduk.
Garson yanımıza geldi ikimizde aynı anda salep dedik. Biraz bakışsakta ilk gözlerini çeken taraf ben olmuştum. Sanki sözleşmişiz gibi konuşmuyor. Sadece birbirimizin gözlerine kilitlenmiştik. Tam konuşmak için ağzımı açıcaktımki gelen garsonla geri kapattım. Ve salepten bir yudum aldım. En sonunda e buraya sadece bakişmak için mi geldik. Diye lafa girdim. Biraz affallasada hemen söze girdi.

Aslında seninle bu kadar karşılaşmayı beklemiyordum. Dedi

Bende

Burdamı yaşıyorsun.Dedi

Hayır şimdilik burda kalıyorum.

Ne güzel Dedi

Sen ne iş yapıyorsun

Şirket sahibiyim sende askersin değilmi.dedi

Ever. Sen ben çok sinirliyken hep dek geliyoruz normalde pamuk gibiyimdir.

Eminim . Dedi

Ya gerçekten

Görmeden bilemem belki birlikte bir yemeğe çıkarsak seni daha iyi tanırım.Dedi

Düşünmem gerekli.

Arayan Alp le hemen yerimde dikleştim efendim Alp
.Napıyorsun güzelim
Şuan bombalı bir teröristi imha ederken teröristin kafasına silah dayayan bir şirket sahibi olan bir  adamla yemekteyiz.
.Ne
Bende bunu bana söyleseler öyle derdim ama şuan karşılıklı salep içiyoruz.
.Tamam neyse sen git arkadaşınla ilgilen sonrada beni ara.
Sen bana trip mi  atıyorsun ?
.Ne münasebet canım
Tamam tamam neyse seni akşam ararım.
Dedim ve kapattım.

Sevgilin mi dedi emir
Yok hayır çok yakın bir arkadaşım
Teklifime ne diyorsun
  Yarın saat akşam sekiz diyorum.
Konum atarım
  Seni alırım
Artık ben kakıyım
  Bende kalkıyım
 Görüşmek üzere
  Görüşürüz asker kız
Görüşürüz imha

Aynı bir imha gibiydi . Onu teröriste silah turarkende ona bakarken de onun olduğu her an bi an dengem altüst oluyor bir diğer değimle imha oluyordu. Onun artık adı benim için imhaydı. Neden böyle olduğumla alakalı pek bir cevabım yoktu. Ama gerçekler buydu.

Hayat Memat Meselesi (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin