7.bölüm

1.1K 43 0
                                    

Eve gidip direk yatmıştım.

Saat yedi gibi tim geldi .
Bütün gün beraber gezip tozmuştuk.
Yanımda Alp'te vardı.
Gün geçtikçe yakınlaşıyorduk.
Alp benim abimdi kardeşimdi babamdı o benim olmayan ailemdi.
Onun merhameti hiçbir zaman bana ailemi aratmıyordu. Onu bu yüzden çok seviyordum karşılıksız sonsuz sevgisi ve herşeyiyle. Saat altı gibi eve gelmiştim.
Bu gün çok yorulmuştum .
Herkese mutlu gözükmeye çalışmıştım.
Ama Alp yememişti , benimle konuşmaya çalışmıştı ama ona tek dediğim şey.

Eksik parçalarım var Alp ailem eksik .
Kendi yarattığım dünyağamdaki ailem yok Alp hepsi beni terk etti.  

Alp bana sarılmış ve teselli vermişti.

Ardından biraz sohbet etmiş.
Evlere dağılmıştık. Şuan dağ evine gidiyordum bana işkence yapıldığında ağlamamıştım. Acılarımı kahkahlarımla bastırırdım hep. Ama duygusal çöküş yaşadığım zamanlar oluyordu. Böyle zamanlardada şimdi yaptığım gibi dağ evine gider.  Kafamı dinlerdim bazen uçurumda çığlık atar , bazen yüksek yerlerden kendimi denize atar. Bazende
köpeklerimle ilgilenir. Bazende çikolatalı süt içer duvarı izlerdim.
Kahve içmekten küçüklükten beri nefret ederdim. Diğer insanların aksine ben hep çikolata süt içerdim. Sade sütense nefret eder asla içemezdim.
Ben 0lga Çevik tim hicbirseyi kimseye belli etmeyen set ve soğuk olan o kişi ve kimsesiz .

Bu düşüncrlerimden dağ evine geldiğimde çıktım .  Karşımda köpeklerimi görmeyi beklemiyordum direkmen üstüme atladılar. Onları kısaca sevip evin içerisine girdim.
  Evi biraz düzene sokup kendime noddle yapmış ve yemiştim. 

Ve köpeklerime mama verdim.
Ben görevdeyken ev ile ilgilenen Mustafa amaca çoktan çıkmıştı.

Ve gidip direk uyudum.
Sabah kaltığımda ilk önce lavobada işlerimi halledip. 790 şınav, 790 mekik
200 evin etrafında koşup eve girdim.
Saat çoktan 2 olmuştu.

Küçük bir duş alıp sabah kahvaltısı yapmak için bir restoranta gittim .
Gelen garsondan bir serpme kahvaltı istedim.  Bu sırada arkamda oturan bir adamın  garsona bağrışlarını duydum.

Adam=ben melemeni soğansız istemiştim

Garson=özür dilerim efendim hemen soğansız getiririm.

Adam=ben şimdi istemiştim.
   Diyerek garsona yumruk attı.
   Garsonun burun kırılma sesi bütün herkes duymuştum. Yerimden kalkıp adama bir kafa  geçirdim..

  Ne vuruyorsun adama değiştiririm dedi. Ne abartıyon da işi uzatatıyorsun dedim.

Elinin hamuruyla işime karşma bayan.

Bayan değil kadın kadın sen gel asker ol elin adamı elinin hamuru desin.
Zaten sizin gibiler yüzünden katil olucam bı kerede benden uzak durun ne benden uzakta belalalığınız tutsun dedim ve bı yumruk daha attım.

Ardından bir yumruk daha birinin elini belime koyup beni çekmesiyle. Adamdan uzaklaştım .

~Sakinmisin
~Çok sakinim bı kahvaltı yapıcaktım gene sinirlerim altüst oldu. O kadar sakinimki anlatamam.
~relax biraz soluklan

Herkes önüne dönsün yapılması gerekeni yaptım. Dedim.
Beni tutan adama bakıp iyi günler dedim ve çıktım.

Yolda ilk gördüğüm tantuniciye girip.
Yemek yedikten sonra eve gittim.
Hala sinirliydim ama biraz sakinleşmiştim biraz köprklerimle oynadım. Ve Pusu ' yla yürüyüşe çıktım.

Hayat Memat Meselesi (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin