Karanlık sokaklarda ne kadar kafamdaki düşüncelerle yürüdüm bilmiyorum ama.
Evin kapısının önüne geldiğimde 23.03 saat derin bir nefes alıp cebimdeki anahtarla kapıyı açıp, içeri girdim.Tabiki bu manzarayı beklemiyordum.
Yusuf- açmıyor telefonu aćmıyor
Emir- ne yani şimdi o evlimiydi
Zümra- eski
Poyraz- Ya kendine birşey yaptıysa?
Yusuf - seni burda boğarım Poyraz
Alp - deliricem ya sen hangi akla hizmetse geliyorsunuz onca yılın ardından.
Emir-Ne diye ben bu yılana uyup yanımda getirdiysem.
Zümra- hayalimdeki gibi bitik bir 0lga
O an içeri girdim.
Ve direk Alp ve Yusuf'un arasına oturdum.Alp'in göğsüne kafamı dayadım.
Oda hemen ellerini belime sardı.
Ve kokumu içine çekerek başıma bir öpücük kondurdu.Şuansa Zümra ve Poyraz kıskanarak bakıyordu.
Oğuz- komutanım bu kız niye hala burda.
Yuva yıkmaktan ve yalan söylemekten içeri atalım.0lga-kendisi albay kızı bir şekilde içeri girmeden çıkar. Lakin zaten söylediği yalan büyük bir şey değil. Sadece bizim hayatlarımızdaki rolü büyük.
Poyraz-özür dilerim
0lga- Yusuf siz niye geldiniz.
Yusuf- seni ve Alp'i yemeğe götürcektik.
Ama oda zehir oldu.Poyraz- neden ben yokmuşum gibi davranıyorsun 0lga?
0lga- sen neden yalan söylüyorsun? Sizi gözümle gördüm. Çok mutlu ve huzurlu bir aileydiniz.
Zümra-ay yeter, ben hep Alp'e yakınlaşmak için sizi kullandım.
O bilinmeyen numaralardan sana gelen fotoğraflar hep yalan. Hepsinde Poyaz'ı küçük tehditlerle çektiğim fotoğraflar.
Ayrıca senin o gün orda olduğunu biliyordum. İçerde babam vardı.
Babam birşey şüphelenmesin diyeydi.
Herşey bir oyundu. Ve sen yedin.
..
Ne denirdiki sustum.
Ve Alp'e baktım ve ona sıkıca sarıldım.
Bunu beklemiyor olucakki. Başta afalladı.Teşekkürler dedim en içtenliğimle yanımea olan hep o oldu o olucaktı.
Sonra bir hışımlı ayağı kalkıp.
Odamdaki oyuncak mikrofonu getirdim.0lga- Evet sevgili seyirciler. Bu gün size
eski en yakın arkadaşımın. Hikayesinden anlatıcam.0lga-Yusufliseden Karan 'ıhatırlıyormusun.
Yusuf - evet , neden
0lga- Karan 'la biraz konuştuk. karan'ın Zümra'ya aşık olduğu dönemlerde. Zümra'yla yakınlaştığında Zümra'nın taciz edilmiş olabiliceğini söyledi.
İlk önce biraz düşündüm. Ve buna karar kıldık onu izledik. Ama anladık ki aslında Zümra taciz edilmemişti. Bu onun kendi isteğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Memat Meselesi (Ara Verildi)
Mystery / ThrillerBir kadın askerin geçmişinin ortaya çıkması. Geçmişindeki iyi veya kötü olayların gün yüzüne çıkması. Kaybettikleri kişilerin onda bıraktığı acı. 2023 Haziran 2 başlangıç