rival

1K 24 0
                                    

"Aihhhhh geramnya aku dengan budak baru tu!!!"kata fourth kepada ford. Memecah kesunyian tandas itu.

"Kau ni dah kenapa terkejut aku"kata ford.

"Aku tak boleh lah dengan dia tu asyik rampas tempat aku je semua orang suka dia!!!"kata fourth.

" Kau jealous annn ngaku jelah elelele" kata ford.

"Pala hotak kau lah haishhhh!!!"kata fourth dalam keadaan marah.

Manakala di situasi Gemini.....
Dia dia terlalu terkenal sehingga semua pelajar perempuan di sekolah itu mengenalinya.gemini hanya mempunyai satu kawan iaitu mark. dia memilih untuk tidak terlalu bergaul.

"Gem-gem nanti kita makan kat kantin tau"kata Mark .

"Iyelah"kata gemini .

Tibanya di kantin mark ternampak fourth dan berkata..

"Wei gem tu bukan rival kau ke"kata Mark.

Di situasi fourth...
"Wei fot tu bukan rival kau ke"kata ford.

Gemini berkata...
"Ouhh yeke tak tahu pulak dia hujud"kata gemini.

"Heh"kata Mark dalam cubaan ingin menampar kawan nya itu. Tapi belum sempat mark mengangkat tanganya Gemini sudah menanatap nya seperti ingin membunuhnya. Mark lalu membatalkan niatnya.

Di situasi fourth....
"Haahlah biar aku cakap ngan dia aku dah lama dah dendam ni"kata fourth dalam keadaan ingin berjalan kearah Gemini tetapi ford sempat menahan nya.

" Kau ni dah gila ke Kang tak pasal-pasal kau kena serang dengan fans dia"kata ford kepada fourth sambil menahan nya. Fourth lalu memberhentikan niatnya kerana takut repotasi nya jatuh.

"Dahlah jom makan aku lapar ni"kata fourth.

Ford hanya menggeleng-geleng kan kepala nya sahaja melihat geligat kawannya itu.

Pada waktu malam di bilik Gemini dia sedang asyik mendengarkan musik sambil belajar dia teringat dengan rival nya iaitu fourth lalu dia mencari tahu tentang fourth dan baru dia tahu fourth sebenarnya top student sebelum dia datang ke sekolah itu.

"Ouuhhh patut lah semua orang kata dia tu rival aku rupanya top student hebat gak aku ni boleh kalahkan dia"kata gemini dalam keadaan bangga.

Manakala di bilik fourth dia sedang asyik mencari tahu apa kelemahan Gemini kerana dia mahu mengambil balik tempatnya. Dia mencarinya sampai menjumpai instgramnya.

" Banyak jugak follower kau tapi Kalau aku tengok kau ni mana lah hensem mana hensem lagi aku"kata fourth dalam keadaan bangga.

Sama je dedua patutlah jodoh
To be continued

 The unexpected love(Complete)Where stories live. Discover now