Perlawan bola keranjang pun bermula.mark yang berada di lapangan pun menjerit ke arah ford....
"Syggggg nanti sokong I tauuuuuuu!!!!!"jerit mark ke ford.
Orang yang berada di situ pun mencari-cari siapakah yang di panggil sayang oleh mark.ford hanya menutup mukanya dan menjerit dalam diam sahaja.sedang perlawanan sengit berlangsung,satu mata sahaja lagi untuk menentukan siapa yang menang.ford yang melihat Mark dalam kesusahan pun menjerit untuk memberi semangat.....
"Markkkkk you can do it!!!!!!!"jerit ford.semua melihat kearah nya,mark yang terdengar suara cinta hatinya itu lalu terus bersemangat dan berjaya menjaringkan lagi satu mata yang membuat kan pasukan mereka menang. Mark lalu berlari kearah ford yang duduk di kerusi penonton......
"Ford I did it"ucap mark sambil memeluk ford.
"Hey² kita kat public ah nanti lah kita peluk"kata ford.
"Tk nk"jawab mark sambil mencium-cium pipi ford berkali-kali.
Orang di sekeliling hanya melihat,ada yang menyokong ada juga ya geli.
Di kantin....
Tadi fot kata nk makn mee kan, fot duduk sini gem pergi beli makanan oke"ucap gem."Oke!!"jawab fourth.
Tiba-tiba datang sekelompok pelajar perempuan yang dari Sekolah lain.
"Hmmm u ni kawan Gemini ye??"Tanya seorang perempuan.
"Haah kenapa??" jawab fourth.
"Tkdelah I nak Tanya kawan u tu single ke??"Tanya pelajar perempuan itu.
"Hmmmm.......
"Aku tk single kenapa??, kau suka aku ke"ucap Gemini yang datang dari belakang fourth."Aikkk sejak bila kau ada gf??"Tanya fourth.
"Haihhhh aku mana lah ada gf,tapi aku ada kau"jawab Gemini sambil senyum kearah fourth.
Fourth yang malu terus menekup muka nya supaya Gemini tidak nampak muka nya yang merah.
Gemini hanya mengusap kepalanya dengan lembut.
"Dah pergi sana aku nk makn dengan dia"ucap Gemini kepada sekumpulan pelajar perempuan itu.
Pelajar perempuan itu pergi dengan perasaan hairan.setelah mereka pergi fourth pun berhenti menekup mukanya.....
"Hmmm kenapa cakap macam tu..."
Ucap fourth."Biarlah,I just wanna show them that I have so fucking adorable boyfriend, you're mine"ucap Gemini dengan ketawa sinis nya.
"Hmmmm yelahhhh aku kau punya je hmmm"jawab fourth sambil menahan rasa malu.
"Good boy"kata gemini sambil mengusap kepala fourth lalu mencium dahi nya.
"Hmmm dh² jom makan fot dah lapar ni"ucap fourth dengan muka merah nya.
Tibanya waktu balik.....
"I'm gonna send your back,I already told the teacher about this so tkde tolakan ya"ucap Gemini."Haaaaa yeke, hmmm tqqqq"ucap fourth dengan senyum lebarnya.
"But before we get back,nk tk makan kek dulu??"Tanya Gemini.
"Nak²!!"jawab fourth dengan teruja.
Di kedai kek.....
"Nk flavor apa??"Tanya Gemini."Hmmmmm fot nakk kek red velvet boleh tk??"jawab fourth.
"Anything for you darling"ucap Gemini.
"I'm not your darling but your baby"jawab fourth.
"Ouhhhh you so clever² haaa"ucap Gemini sambil ketawa.
Sesudahnya mereka habis makan. Gemini langsung menghantar fourth kembali kerumahnya.
"Nanti jumpa kat sekolah ye, bye~"ucap Gemini
"Byeeee~"jawab fourth.
Elelele dh pandai dh darling²
To be continued
YOU ARE READING
The unexpected love(Complete)
Romancemenceritakan tentang seorang pelajar sekolah yang sebatang kara hidup dengan makciknya,semuanya baik-baik sahaja apabila tiba-tiba dia berjumpa dengan seorang pelajar baru yang mengambil dan mengalahkan semua pekara yang dimahiri nya,sejak dari itu...