3 hari selepas fourth sembuh~
Datang lagi pelajar baru tetapi Kali ini dia perempuan,namanya nana. Pada mula nya dia datang, dia mahu duduk di sebelah Gemini kerana mark tidak datang tetapi Gemini cepat-cepat memanggil fourth untuk duduk disebelahnya.
"I'm sorry tempat ni dah ada orang"ucap Gemini.
"But tadi tkde orang saya nampak tadi,dia ni tiba² datang"ucap nana dalam nada menggedik.
Fourth yang menjadi orang tengah hanya diam.
"Eh kau bangun aku ni new student mengalah lah sikit"ucap nana menengking.
"Who are you nk tengking² dia"ucap Gemini dengan nada sedikit marah.
"Ummm fot rasa fot duduk ngan ford jelah"ucap fourth mencela.
"No you stay here with me oke"ucap Gemini sambil mengusap tangan fourth dan senyum kepadanya.
Nana yang melihat situasi itu lalu mencari tempat lain untuk duduk.dia duduk di sebelah pelajar perempuan di kelas itu.
"Hiii nana,saya zana!!"ucap zana memperkenalkan diri.
"Apa masalah laki tu tadi haaa tknk bagi tempat duduk,orang nak duduk dengan yang hensem tu"ucap nana dalam keadaan marah.
"Ummm diorang tu actually antara couple yang famous hehe"ucap zana sambil menggaru kepalanya.
"Ouhhhhh jadi jantan tu gayyy ouhhhh aku akan pastikan aku akan dapat kan yang hensem tu"ucap nana.
"Ummm nama dia actually Gemini.
"Ouhh ye ek, btw hii"ucap nana.Waktu rehat~
"Hiii Gemini jom rehat sama² nak tk??"ucap nana menggedik.
"Tknk, I just wanna eat with fot"jawab Gemini sambil meninggalkannya.Di meja fourth~
"Ummm gem pegi mana??"Tanya fourth.
"Why you ask me?? Did you miss me already??"jawab Gemini.
"Hmmm mana ada"ucap fourth sambil memuncungkan bibir.
"Haha i buy you this,I know you like it"ucap Gemini sambil memicit hidung fourth.
"Hmmmmm,ehhh tu bukan cream bread keee!!"ucap fourth sambil tersenyum lebar.
"Why did you getting more cuter day by day huhhh??"ucap Gemini sambil mencubit kedua-dua belah pipi fourth.
"Hmmm skitlah" jawab fourth.
Gemini hanya tertawa sendiri melihat pipi fourth yang merah"Ummm actually fot,will you be my boyfriend??"ucap Gemini secara tiba-tiba.
Fourth yang tadi memegang roti,lalu roti itu terlepas Dari genggamannya."Haaaaaa, boyfriend!!"ucap fourth sambil mata nya terbeliak.
"Yelah kita dah lama dah hts,lagi pun I know you like me right"jawab Gemini.
"Yeah I like you but kenapa tiba² ni"ucap fourth yang Masih dalam keadaan terkejut.
"Okay just answer my question oke,will you be my boyfriend??!!"Tanya Gemini dengan serius.
"Ummm....... YES!!"jawab fourth.
"Okay give me hug,come here"ucap Gemini sambil membuka tangannya.
Fourth lalu memeluknya......
"Okay sit down here I just wanna do some announcement.....
"Ehhhh jap gemm.....
"OKAY EVERYONE LISTEN I JUST WANNA SAY THAT FOURTH ALL READY BE MY BOYFRIEND!!!"ucap Gemini kepada semua pelajar yang berada di kantin.
Semuanya menepuk tangan gembira Dan berosak untuk mereka.Disituasi nana.....
"Haaaaa diorang dah couple,kau tunggu fourth aku akan rampas Gemini"kata nana dalam hati.Ehhh pp sundal niiii
To be continued
YOU ARE READING
The unexpected love(Complete)
Romancemenceritakan tentang seorang pelajar sekolah yang sebatang kara hidup dengan makciknya,semuanya baik-baik sahaja apabila tiba-tiba dia berjumpa dengan seorang pelajar baru yang mengambil dan mengalahkan semua pekara yang dimahiri nya,sejak dari itu...