Keesokan hari nya
Dibilik Gemini....
Dia yang baru bangun dari tidurnya lalu termenung...
"Ehhh jap betul ke fourth dah jadi bf aku aaaaaaaaa!!!!!"jerit Gemini sambil menekup mukanya ke bantal
Ibunya yang terdengar jeritan anaknya itu lalu bergegas ke bilik nya dan membuka pintu....
"Ehhhh gem kenapa pagi² ni dah menjerit"ucap ibunya dalam keadaan risau.
"Tkde pape mommy,ummm dah lah Gemini nak siap nk keluar ngan kawan"jawab Gemini sambil menggaru kepalanya.
"Hmmm ok lah nanti nak mommy hantar tak??"tanya ibunya.
"Eh tk nanti Gemini pegi naik moto je"jawab Gemini.
Ibunya lalu menganguk dan keluar dari bilik nya. Gemini yang tadi nya di katil lalu bergegas ke bilik air untuk bersiap kerana hari ini dia mahu keluar dengan fourth.Dirumah fourth~
Fourth yang baru saja siap untuk keluar bersama gemini lalu kehulur dan kehilir kerana teringat kejadian semalam.....
" Betullll aku dah jadi boyfriend gem niiiii,aaaaaaaa"jerit fourth sambil menekup mukanya.
"Fot,honey keluar lah kata nak gi jalan²!!"jerit gemini Dari luar rumah fourth.
Fourth yang terdengar jeritan itu lalu keluar dan melihat satu motor super bike yang besar lalu dia melihat Gemini......
"Hmmm macam mana semalam, tidur tak ke termimpi-mimpi gem"ucap Gemini dengan ketawa sinisnya.
"Hmmmm mana ada,jom lah breakfast fot dah lapar"jawab fourth sambil menahan malu.
"Oke honey cepat naik moto ni kita gi breakfast yee"ucap Gemini.
"Hmmm oke jap fot ambik barang lepastu kunci rumah,btw auntie fot kata harini dia balik pukul 9"jawab fourth.
"Nanti gem hantar fot betul² sampai dlam rumah jangan risau"ucap Gemini.
"Hmmm apa² jelah"jawab fourth sambil menahan malu.Setelah 5minit~
Gemini lalu memakai kan fourth helmet.
"Hmmm comel pun,dah naik cepat,pegang gem elok² nanti jatuh"ucap Gemini.
"Gem jangan bawak laju² fot takut"jawab fourth sambil memeluk Gemini.
Gemini lalu memakai helmet yang menutupi mukanya dan terus memecut tanpa memikirkan kata-kata fourth. Fourth hanya memeluk erat Gemini sambil menutup mata.Sesampainya di kedai makan~
Gemini yang baru sahaja berhenti di depan kedai makan itu lalu membuka helmet nya dan dia mengangkat fourth untuk turun. Fourth yang baru sahaja turun itu terhuyung-hayang kerana pening,Gemini lalu membuka helmetnya....
"Are you okay babe??"Tanya Gemini sambil ketawa kecil.
"Hmmm apa okenya orang dah kata tadi bawak pelan²"jawab fourth dalam keadaan marah.
"Awww come here honey give me hug"ucap Gemini lalu membuka tangannya.
Fourth lalu memeluknya.
"It's okay,dah jom masuk kita makan oke"ucap Gemini smbil mengusap kepala fourth.
Setelah mereka selesai memesan makanan~
Makanan pun tiba, fourth dan Gemini lalu memakannya, fourth perasan akan sebutir nasi di bibir gemini dia pun lalu mengambilnya dan memakannya.....
"Hmmm sedappp hehe"ucap fourth smbil tertawa kecil.
Gemini yang terkedu lalu mencubit hidung fourth....
"Can you stop being cute huhhhh??"tanya Gemini.
"Hehehe tknk,"jawab fourth sambil menjelirkan lidah.
"Dah² cepat makan lepasni kita nk pegi satu tempat"ucap Gemini.
"Haaaa kat mana tu??"Tanya fourth.
"Kalau nak Tau cepat makan" jawab Gemini.
Fourth lalu bergegas makan Dan selang beberapa minit mereka siap makan,Gemini lalu membawa fourth ke suatu tempat yang tidak pernah dia kunjungi.Taman bunga~
"Waaaahhhh banyak Nye bunga"ucap fourth sambil berlari-lari kesana-sini.
"Be careful,nanti jatuh"ucap Gemini smbil tersenyum melihat fourth.
"Gem sini jap tengok bunga ni"ucap fourth sambil memanggilnya.
"Why dear did you find something??"Tanya Gemini sambil berjalan kearahnya.
"Bunga ni, cantiknyaaaa"jawab fourth dalam keadaan teruja.
"Nk ke kalau nak gem belikan??"Tanya Gemini.
"Hmmm tk payah fourth tk reti nak jaga bunga,hmmm gem tknk bunga ke??"jawab fourth.
"Tknk lah sebab gem dah ada sunflower"jawab Gemini sambil tersenyum.
"Haaaa kat mana?? kat rumah ke??" Tanya fourth.
"Kat depan gem ni lah sunflower"ucap Gemini lalu mencium bibir fourth secara tiba-tiba.
Fourth lalu ternganga melihat Gemini....
"Ehhhhhhhhh!!!!!! Gem... Did you just kiss meeeeee!!!!??"Tanya fourth.
"Yes honey why?? Are you shy hmmm???"jawab Gemini dengan tenang.
"Haaaaaaaa"ucap fourth sambil mata nya terbeliak.
"Hmmm let's go gem nak bawak pegi tempat lain"ucap Gemini sambil memegang tangan fourth.....Uuuuuuuuu btw Cuba Teka maksud title tuuuu
To be continued
YOU ARE READING
The unexpected love(Complete)
Romancemenceritakan tentang seorang pelajar sekolah yang sebatang kara hidup dengan makciknya,semuanya baik-baik sahaja apabila tiba-tiba dia berjumpa dengan seorang pelajar baru yang mengambil dan mengalahkan semua pekara yang dimahiri nya,sejak dari itu...