study

359 13 0
                                    

    Keesokan harinya di kelas....
"Hari ni kita study kat mana gem??"Tanya fourth.

     "Kat rumah gem je"jawab Gemini.

"Tkpe kee nanti mak gem marah"ucap fourth.

    "Tkpe lagi satu gem nak kenalkan bakal menantu dia"jawab Gemini sambil ketawa.

    "Ishhhh jangan ckp macm tuuu"ucap fourth sambil menepuk tangan gemini.

   "Dh² buat kerja"ucap Gemini yang tersenyum melihat fourth.

    Fourth hanya membuat kerja Dan mengendahkan nya.

Waktu balik~
    "Cepat naik darling"ucap Gemini sambil melihat fourth lari terkedek-kedek.

    "Hmmm sabo² sapa suruh parking jauh²"ucap fourth sambil berlari.

     "Haha, dah sini gem pakai kan helmet"ucap Gemini sambil memakaikan fourth helmet bulat yang berwarna kuning.

      "Sampai tk nak naik tu haha"ucap Gemini dengan ketawa nya.

     "Apa tinggi fot 170 ehhh, tinggi apa tu"ucap fourth sambil naik keatas super bike Gemini itu.

    "But you still small hehe"ucap Gemini dengan ketawa sinisnya.

       "Hmmm apa jelah gerak cepat nanti lambat"ucap Gemini lalu memeluk Gemini.

    Mereka lalu bertolak.....

    Di rumah Gemini......
"Ehhhh gem sapa ni kawan kamu ke?"Tanya ibunya

   "Btw fot ni mommy gem panggil je auntie risa"ucap Gemini.

    "Ouh hiii auntie risa"ucap fourth.

"Ouhh hiii"jawab auntie risa.

    "Btw mommy ni bakal menantu mommy nama dia fourth, dia comel kan"ucap Gemini dengan santai.

    Fourth yang mendengar itu lalu menekup mulut Gemini.

      "Ummm hehe.....
Ayat fourth di potong...

"Betul lah ni bakal menantu mommy,tengok ni."ucap Gemini sambil menunjukkan cincin di jari nya dan di jari fourth.

     "Ouhh jadi kamu bf gem, cantik Nya kamu patutlah gem suka"jawab auntie risa.

  "Ummm hehe"ucap fourth lalu menggaru kepala nya.

    "Haaa nnti kamu kenal kan dia kat papi kamu pulak ye, mommy nak masak dulu"ucap auntie risa lalu pergi ke dapur.

     "Hmmmm kenapa cakp macam tu"ucap fourth sambil berbisik.

    "Alah tkpelah diorang kan dh restu,hmm dh jom"jawab Gemini lalu menarik tangan fourth.

    "Ehh nak pegi mana ni??"tanya fourth.

    "Kata nak study,study kat bilik gem lah"jawab Gemini.

   Fourth hanya mengikutinya.....

Di bilik Gemini......

    "Wahhhhh besarnya bilik gem"ucap fourth.

     "Besar lagi rumah kita nanti"jawab Gemini sambil tersenyum kearah fourth.

      "Hehhh study dulu apa pikir kawin² ni"ucap fourth menahan malu.

     "Aikk Gem tk kata pun nak kawin,fot nak kawin yeeee"ucap Gemini sambil menggeletek perut fourth.

     Fourth yang terasa geli pun tertawa Dan Cuba menolak Gemini tetapi mereka terjatuh di atas katil.
Gemini terjatuh dia atas fourth tetapi dia sempat menahan badannya menggunakan tangan. Gemini tersenyum melihat fourth. Fourth yang merasa malu pun mengalihkan kepalanya kearah kanan.lalu tangan Gemini memegang dagu fourth dan menarik kearah mukanya supaya fourth memandang dirinya. Gemini lalu mendekatkan mukanya ke telinga fourth.....

     "Darling today you look so beautiful"ucap Gemini sambil berbisik Dan mengangkat kepalanya kembali.

    Fourth lalu memegang telinganya kerana terasa geli. Mata fourth terbeliak kerana situasi itu.

    "Ummm... tadi kata nk study jom lah study"ucap fourth lalu mencuba untuk bangun.

  Tetapi Gemini lalu menahannya dengan cara menahan tangannya supaya dia tidak dpt bangun.

    "Kiss me first and we can study"jawab Gemini yang sedang tersenyum sinis.

     Fourth yang tidak ada pilihan lain terus mencium Gemini.....

    "Hmmm dah,jom study"ucap fourth dengan muka merahnya.

    "Okay darling,but why your face so red??,are you shy"jawab Gemini sambil tertawa.

    "Hmmm mana ada, dah tepi"ucap fourth lalu menolak Gemini.

    "Okay dear..., haihhh you're the cutest"ucap Gemini lalu mencium dahi fourth.

     "Hmmm bila nk study kalau camni"jawab fourth dengan muka merah nya.......

Fourth dh kena restu bukan mcam pp sundal tu
                    To be continued

 The unexpected love(Complete)Where stories live. Discover now