Gemini Dan fourth bercadang nk honey moon jadi diorang suruh mark Dan ford jaga Mimi.
"Kau jaga ank aku elok²"-ucap Gemini
"Mimi jangan degil-degil Tau mama ngan papa pergi sekejap je"-ucap fourth tersenyum sambil mengusap kepala Mimi.
"Ye aku jaga ank kau baik² tkde Nye hilang budak ni"-ucap mark yang meyakinkan
"Okay mama"-lalu mengucup pipi fourth
"Aik papa tknk kiss ke??"-tanya Gemini
"Tknk papa busuk"-jawab Mimi lalu berlari masuk kerumah mark ford.
Mark lalu tertawa terbahak-bahak
"Kau gelak kau gelak nampak ni"-ucap Gemini sambil menunjukkan penumbuk kearah mark.
"Heyy syg apa ni tk baik lah"-ucap fourth menenangkan Gemini.
Seketika Gemini tenang kembali dan tersenyum kearah fourth.
"Tq honey"-ucap Gemini lalu mengucup pipi fourth berulang Kali.
Fourth hanya tertawa.
Mark yang melihat permandangan itu seketika berkata.
"Heh aku pun ada lah kau tunggu kejap"-ucap mark lalu menarik ford Dari dlam rumah lalu mencium pipi ford berulang Kali juga.
"Hmmmm dh lah bye duit nnti aku transfer"- ucap Gemini
"Hmmm yelahh"-jawab mark sambil meletakkan kepalanya di bahu ford
Mereka lalu berjalan ke kereta
"Bye fourth"-ucap ford sambil melambai-lambai.
Fourth lalu melambai-lambai kembali.Geminifourth honeymoon kat jepun Tau kau ada.
Sesampainya mereka di hotel~"Penattnyaaa"ucap fourth sambil berbaring diatas katil.
"Honey sekarang Mimi tkde Tau tknk ke buat tuu"ucap Gemini dengan muka seposen.
"Haaahhh tkde² penat ni"jawab fourth.
Gemini lalu menangkap fourth Dan buat aksi² itu (cencor)
Saya belum cukup umur jadi tk elok buat scene gini jadi harap maklum.Setelah beberapa jam~
Fourth merajuk di hujung bilik Dan badanya berselubung dengan selimut kerana Gemini berbuat begitu.
"Alah sayang kan kita honeymoon"ucap Gemini memujuk.
"Sakit tauuu"ucap fourth yang hampir nangis.
Gemini lalu menghulurkan snacks yang di sukai fourth. Fourth lalu mengambil nya dengan laju.
"Meh sini makan atas katil"ucap Gemini sambil menepuk-nepuk katil.
Fourth perlahan-lahan dtg duduk di sebelah Gemini dengan selimutnya.
Dia lalu makan Dan tidak mahu kongsi.
Gemini tertawa lalu mencium kening fourth.
"Comel"ucap Gemini tertawa kecil.
Muka fourth lalu berubah merah dia lalu menyumbat gula-gula kedalam mulut Gemini.
"Tkde comel"jawab fourth
Gemini tertawaMereka menikmati masa honeymoon mereka,mereka meluangkan masa bersama. Macam biasa Gemini ATM bergerak fourth. Fourth dtg jepun tk bawak dompet punn nokk.
Malam sebelum mereka balik ke Thailand~
Mereka sedang menikmati permandangan di padang yang Luas tiba-tiba bunga api meletup. Mereka terkejut tapi mereka suka melihatnya.
"Kiree(cantik dlm bahasa jepun)"ucap fourth.
"Tee terr are more suay"jawab Gemini.
Fourth lalu tertawa.
"Ckp Thai pun campur²"ucap fourth
"Of course lah you kita ni ada darah campur²"jawb Gemini dengan lagak sedikit slay.
"Hhahahahahah"fourth gelak terbahak-bahak sehingga kerdengaran bunyi angin sahaja. Tu kalau Salah Tarik nfas memang bunyi bab*. Pernah kena kat saya yee.Masa berlalu~
Mereka sudah balik ke Thai.
Mereka mengambil Mimi di rumah markford.
"Yeyyyy papa"ucap Mimi lalu berlari kearah Gemini.
Gemini agak terkejut kerana Benda itu jarang berlaku.
Gemini lalu mengangkat Mimi,Dan Mimi mencium pipi Gemini.
Gemini agak terkejut.
"Awak ni sapa awak ni ank saya keee"ucap Gemini bergurau.
Fourth lalu mehempuk kepala Gemini menggunakan tangannya.
"Hehehe gurau²"ucap Gemini tertawa.
Mimi Dan fourth juga tertawa.
Setelah mereka mengucapkan selamat tinggal kepada markford mereka balik kerumah mereka,dimana tempat ternyaman mereka.The real the end
YOU ARE READING
The unexpected love(Complete)
Romancemenceritakan tentang seorang pelajar sekolah yang sebatang kara hidup dengan makciknya,semuanya baik-baik sahaja apabila tiba-tiba dia berjumpa dengan seorang pelajar baru yang mengambil dan mengalahkan semua pekara yang dimahiri nya,sejak dari itu...