shy² cat

763 23 0
                                    

   Fourth yang baru bangun dari tidur lalu mengambil tuala nya untuk mandi. Selepas 15 minit fourth keluar dari biliknya dengan berbaju sekolah lengkap lalu dia menyapa auntie mei. Dia adalah ibu saudaranya fourth.

   "Good morning auntie ku yang cantik"kata fourth kepada auntie mei.

  "Awal kamu bangun hari ni " kata auntie mei.

  "Alah fourth kan rajin hehe" kata fourth dengan riak.

  "Rajin kamulah dah cepat sarapan nanti lambat pergi sekolah" kata auntie mei.

   Fourth lalu duduk dan memakan sarapan yang di masak oleh auntie mei.

   Manakala dengan Gemini...
"Good morning mommy" kata gemini kepada ibunya yang sedang bersarapan.

   Gemini lalu duduk di samping ibunya.

   "Did you like your new school"kata ibunya.

   "Boleh lah mommy tapi kan ada  student yang jadi rival gem orang kata dia top student dulu tapi bila gem datang gem pula ganti tempat dia,hebat kan gem mommy"kata gemini dengan riak.

   "Baguslah tu anak mommy memang pandai, dah cepat-cepat makan nanti lambat"kata ibunya.

   Gemini tidak berkata apa-apa dan lalu memakan sarapan nya.

   Di dalam kelas...
"Jadi hari ni kita aku membuat tugasan dalam kumpulan jadi cikgu yang akan menyusun,satu kumpulan 4 orang"kata cikgu harmoni.

   Nak di jadikan cerita Gemini,Fourth,Mark,Ford adalah satu kumpulan.

   Fourth yang tidak suka akan Gemini  lalu meminta untuk menukar dengan kumpulan yang lain tetapi cikgu tidak membenarkan hal itu.

  "Ummm agak awkward ye"kata ford.

   "Jadi kita nak mula dari mana hehe"kata Mark.

   Fourth yang dari tadi melihat Gemini dengan pandangan yang tajam seperti ingin membunuh, manakal Gemini juga tidak mahu kalah dia memandang fourth dengan pandangan yang tajam itu membuat kan fourth sedikit takut lalu dia mengalih kan pandangan.

   "You're afraid huhhh??" Kata gemini

   "Mana ada kau tau tak muka kau tu macam nak mintak penumbuk"kata fourth.

   "Tumbuk lah if u dare" kata gemini.

   "Eh dah-dah aku sumbat cili kat mulut sorang-sorang baru tahu"kata ford.

    "Eh u ni jangan marah-marah nanti tak comell"kata Mark.

   "Dah-dah start buat kerja kang tak siap hilang markah" kata ford dalam keadaan menanahan malu.

  
     

                 Elelele shy² cat lak
                  To be continued

 The unexpected love(Complete)Where stories live. Discover now