Di rumah fourth.....
"Auntie dah balik dah"sapa fourth
"Hmmm nah amik makanan ni,btw tu favorite fot"ucap auntie mei sambil memberi bungkusan makanan." Yeayyyy mesti ayam goreng"ucap fourth lalu mengambil bungkusan itu.
Auntie mei yang terlihat Luka di telapak tangan fourth lalu menegur.....
"Fot kenapa tangan tu Luka sini auntie tengok"ucap auntie mei
"Ouhhh ummm tangan ni tadi jatuh dah sapu ubat dah, auntie tk yah risau"jawab fourth lalu meletakkan makanan diatas meja.
Fourth lalu mengambil satu makanan Dan makan di dalam bilik.
"Nasib baik auntie tak Tanya banyak kalau auntie Tau mesti dia marah"ucap fourth dalam hati.Keesokan harinya, di dalam kelas...
"Fot sini tangan tu gem tengok"ucap Gemini.
"Hmmm nah"ucap fourth sambil memberikan tangannya.Gemini lalu duduk disebelah fourth dan melihat tangannya.
"Harini fot duduk dengan gem okay"
Ucap Gemini sambil mengelus tangan fourth."Okayyy!!"ucap fourth dengan senyuman lebarnya.
Sewaktu belajar~
"Next week kita ada exam nanti fot study ngan gem okay"ucap Gemini."Boleh je hehe"jawab fourth.
"Haishhhh fot you're my sunshine you know"ucap Gemini.
"And you're my moonlight hehe"jawab fourth dengan senyumannya.
Gemini lalu mencubit pipi fourth dan tertawa kecil.
15minit kemudian~
"Fot ngantuk ke? mata fot nak tertutup dah tu"Tanya Gemini."Hmmmm ha a semalam fot tk dpt tido sangat"jawab fourth.
"Hmmm yelah tidolah nanti cikgu masuk gem kejut oke"ucap Gemini.
Fourth hanya menganguk lalu meletakkan kepalanya di meja.setelah Fourth tidur Gemini lalu pergi ke meja nana.Dia mengehentak meja nana sehingga satu kelas terkejut.....
"Kau dengar sini kau jangan berani nak kacau fourth lagi kalau tk siap kau, I don't care if you're girl or not i still do the same thing!!"ucap Gemini dalam keadaan marah.
"Padan muka kau sundalll tk Tau malu!!" Jerit ford.
Seisi Kelas itu lalu menyokong ford dan Gemini dengan cara menyorak...
"Hishhhhh"ucap nana lalu berlari keluar kelas.
"Bye² sundal!!"ucap ford
Gemini lalu ketempatnya Dan melihat fourth yang baru sahaja terjaga....
"Hmmm kenapa bising² ni"ucap fourth dalam keadaan mamai.
"It's nothing babe just sleep okay"jawab Gemini.
"Hmmm okay"ucap fourth lalu meletakkan kepalanya di bahu Gemini.
"Shhhhhh!! Fot nak tido"ucap Gemini.
Seisi kelas itu lalu berbisik sahaja kerana takut di sepak oleh Gemini.
Waktuu balik~
"Are you okay??fot,why you look so tired"Tanya Gemini."Ni sebab fot terlebih tido lah ni haihhhh"jawab fourth.
"I love you so much darling"ucap Gemini lalu mencium pipi fourth.
"Hehehe I love you too!!"jawab fourth lalu mencium pipi Gemini juga.
"Bye² sundal"-ford Arun
To be continued
YOU ARE READING
The unexpected love(Complete)
Romancemenceritakan tentang seorang pelajar sekolah yang sebatang kara hidup dengan makciknya,semuanya baik-baik sahaja apabila tiba-tiba dia berjumpa dengan seorang pelajar baru yang mengambil dan mengalahkan semua pekara yang dimahiri nya,sejak dari itu...