Setelah beberapa hari mereka belajar siang dan malam tiba lah harinya untuk ujian pertengahan tahun.
"All the best, I know you can do it sweetie"ucap Gemini lalu mengusap kepala fourth.
"Hehe all the best jugak untuk gem"ucap fourth dengan senyuman lebarnya.
"Aik tknk bagi kata² semangat untuk aku ke fot"ucap ford Dari belakang.
"Hmmmm pergi lah mintak mark"ucap fourth lalu mengalihkan pandangannya ke Gemini.
"Ouhhh kau tkpe kau,hmmmmm syg tengok fourth tu"jawab ford lalu mengadu ke mark.
"Alololo sian cinta hati kita ni,gemm jag.....
Belum sempat mark menghabiskan ayatnya Gemini memandang nya dengan tajam.
"Ummm hehe kite gurau² je jangan pandang gitu hehe,jom syg kita pergi tempat lain"ucap mark lalu menarik tangan ford.
Mereka hanya tertawa sesama sendiri.
Ujian pun bermula.......
Mereka pun menjawab semua soalan itu dengan berhati-hati.Waktu rehat.......
"Susah tk soalan tadi fot??"Tanya Gemini."Hmmm boleh lah,kalau gem??"jawab fourth.
"Senang je fot tk cukup study ni"ucap Gemini."Hmmmm tk baik lah ckp camtu penat fot study"jawab fourth sambil menunjukkan muka sedihnya.
"Sorry² dear jgan sedih alololo sini²"ucap Gemini lalu memeluk fourth.
"Hmmmm..... Fot lapar..."ucap fourth yang dalam dakapan Gemini itu.
"Oke² kita makan ye"ucap Gemini lalu mengambil roti untuk menyuap fourth.
Fourth lalu makan di suapi oleh Gemini.
Di kelas.....
"You can't lulus"ucap nana kepada fourth dengan bangga.Fourth yang mendengar itu hampir saja tergelak kerana ayat nana.
"Ehh sundal kau kalau nk speaking belajar dululah, ayat bangang apa macam tu"ucap ford dengan kuat.
Seisi kelas tergelak kerana itu.....
Gemini datang......"Aku rasa aku dah cakp dah kat kau, aku ckp jgan kacau bf aku kan,kau nak aku cakap dalam bahasa apa,bahasa haiwan.nak pukul kau Kang nanti jadi animal abuse.
Seisi kelas itu menyokong kata-kata Gemini itu.
"Hishhhhh kenapa u ckp macam tu kat I how dare you"ucap nana dalam keadaan menggedik
"Memang lah aku berani kau sapa, at least lah kau dah kena restu ngan parents aku"ucap Gemini dalam keadaan menengking.
"Fuiyooooo fourth dh kena restu,bpk ahhh betul ke gemm!!!"Tanya mark.
"Betul lah buat apa aku nk menipu an,my mom siap ckp lagi dia ni cantik, engkau ada"ucap Gemini.
"Hmmmm gem jom lah duduk nak exam dah ni"ucap fourth sambil menarik baju Gemini.
Muka gemini seketika berubah, dia yang tadinya marah berubah jadi tenang.
"Hmmm oke dear"ucap Gemini lalu mencium dahi fourth dan mengusap kepalanya.
Seisi kelas terkejut ada yang menjerit seperti di rasuk ada yang terkaku......
"What baru dahi belum bibir"ucap Gemini.
YOU ARE READING
The unexpected love(Complete)
Romancemenceritakan tentang seorang pelajar sekolah yang sebatang kara hidup dengan makciknya,semuanya baik-baik sahaja apabila tiba-tiba dia berjumpa dengan seorang pelajar baru yang mengambil dan mengalahkan semua pekara yang dimahiri nya,sejak dari itu...