the end

506 14 0
                                    

Setelah 4 tahun~
Mereka Masih bersama walaupun menghadapi halangan yang besar ataupun kecil Dan tibalah harinya,

     "Haihhhh aku nervous lah ford"ucap fourth sambil mundar-mandir.

   "It's okay hari ni hari kau sekali seumur hidup je"ucap ford sambil menenangkan fourth.

    Fourth hanya menganguk Dan menenangkan hatinya.

  Mereka bersedia di depan pintu Dan setelah beberapa minit pintu terbuka.fourth melihat Gemini yang berpakaian kemas sedang menunggunya. Gemini pun melihat fourth di depan pintu.

    "You look so gorgeous today darling"ucap Gemini dalam hati.

    Fourth berjalan kearah Gemini dengan ford memimpinnya.semua orang yang disitu bersorak apabila fourth mula berjalan. Fourth tiba di depan Gemini. Fourth tersenyum melihat Gemini,sama juga dengan Gemini.

   "Haihhh you're so beautiful today"ucap Gemini sambil tersenyum kearah fourth.

   "You know you're more handsome today hehe"ucap fourth sambil tertawa kecil.

    Setelah mereka diishtiharkan berkhawin semua orang bersorak.
Lalu Gemini menyarungkan cincin ke jari fourth sama juga dengan fourth.

    "Hmmm perlu ke kita kiss malu lah depan org"ucap fourth sambil menggaru kepalanya.

   "It's okay babe sekali seumur hidup nanti nak bagi anak kita tengok apa kalau kita tk kiss"ucap Gemini lalu mengusap kepala fourth.

    "Hmmmmm yelahhhh tapi yakinke kita ada ank nanti"ucap fourth sambil tertawa kecil.

    "Don't say like that balik rumah nanti kita buatlah"ucap Gemini smbil tersenyum sinis.

   "Huhhhhh??!!"ucap fourth sambil matanya terbeliak.

     Gemini lalu mencium fourth Dan mata fourth terbeliak.semua orang bersorak termasuklah ford. Fourth lalu terkedu dan matanya terbeliak.

   "Heyyy I'm not even ready"ucap fourth sambil memukul sedikit tangan Gemini.

    "It's okay darling tkde sapa nampak haha"ucap Gemini sambil tertawa.

     Fourth mencebikkan mukanya kerana kata² Gemini.

   "Aloh tk mau masam² muka tu,jom kita pergi makan ya"ucap Gemini sambil memegang tangan fourth.

     Fourth lalu tersenyum Dan hanya mengikut Gemini.

   Mereka semua bergambar,makan Dan membuat aktiviti lain.

    Pada waktu petang~
"Fot jaga diri baik² ye dengar cakap Gemini jangan degil²,Gemini jaga fot baik² ye"ucap auntie mei sambil mengusap kepala fourth.

    "Hmmm auntie jangan ckp macam tu...hsk hskk... Nanti fot melawat lah auntie"ucap fourth lalu memeluk auntie mei.

    Gemini hanya mengusap kepala fourth.

   "Hmmm yelah dh² jgan nangis ye syg auntie ni"jawab auntie mei sambil mengelap air mata fourth.

     "It's okay fot dh sini kat gem, auntie dh nk balik dh tu"ucap Gemini sambil menarik fourth Dan memeluknya.

    "Bye² fot we meet again later ye"ucap auntie mei sambil melambaikan tangannya.

   "Say bye² to auntie mei fot"ucap Gemini sambil mengusap kepala fourth.

    "Hsk..hskk... Bye² auntie"ucap fourth sambil memandang kearah auntie mei.

     After 1 weeks they got married~
"Fot barang ni nak letak mana"jerit Gemini Dari luar rumah.

 The unexpected love(Complete)Where stories live. Discover now