,,Takže," začala Shuri, ,,předpokládám, že všichni víte, proč tu jsme. Jde o Galaktuse." Po vyslovení toho jména si několik přítomných začalo mezi sebou šuškat. Zneklidňovalo je to - zneklidňovala je představa, co se stane, pokud proti takovému monstru prohrají.
Shuri se ale tímto rozruchem nenechala jen tak umlčet. ,,Z Kangových dokumentů jsme zjistili, že Galaktus nesmí naši planetu za žádných okolností zničit, protože pokud to vážně udělá, v celém vesmíru by se pravděpodobně už nenašel nikdo, kdo by ho mohl porazit." Nad velkým stolem se náhle rozzářil trojrozměrný obraz Země. ,,Ještě donedávna mezi lidmi koloval přesvědčivý názor, že superhrdinové přišli během druhé světové války, kdy Kapitán Amerika porazil Red Skulla, ale podle Kangových záznamů to bylo daleko dřív. První zmínky o lidech s nadlidskými schopnostmi sahají dokonce až do Starého Egypta, nicméně už tehdy mnoho lidí věřilo, že magie a nebeská síla se na Zemi nacházela už od samého zrození našeho světa." Obraz jejich planety ihned nahradilo několik podivných postav. ,,Než vůbec vznikl první život a než byl náš svět vůbec stvořen, vesmíru vládlo několik velmi mocných bytostí. Podobně jako my, i oni uměli být zvědaví, vynalézaví nebo tvrdohlaví, ale také občas dokázali milovat a navzájem si pomáhat. Jednou se rozhodli, že se pokusí stvořit nový život, a tak vznikla Země. Po příchodu prvních lidí se tyto bytosti však mezi sebou začali hádat. Jedna část nám chtěla pomáhat a vést nás lepší cestou, zatímco ta druhá, - k níž mimochodem patřil i Galaktus, - chtěla neustále zkoušet hranice našich dovedností a stavět nás do různě obtížných situací, aby zjistili, kolik toho vydržíme. Doba ledová, povodně, výbuchy sopek, dokonce smrtelné nemoci jako byl mor - to vše se stalo jenom kvůli nim. Jednou se těmto zlým bytostem rozhodl postavit jeden mocný titán, který k nim také patřil. Už nebavilo se neustále dívat na to, jak lidé trpí. Ale bohužel byl jediný, kvůli čemuž nakonec zemřel. Jeho tělo skončilo zde na Zemi, kde se postupem času začalo rozkládat. Jeho moc a životní síla naše planeta doslova absorbovala do svého jádra a odtud tuto sílu pak roznesla dál do celého zemského povrchu. Tím na Zemi vznikly dostatečně příznivé podmínky proto, aby se zde začaly rodit nejen obyčejní, ale také lidé obdaření jedinečnými schopnostmi. Historické dokumenty mluví o zlatém bohovi, který ničil vše živé a vstřebával těla svých obětí. Jiné spisy zase zmiňují skupinu mocných bytostí, seskupených samotným Odinem."
,,První ochránci Země," poznamenal Thor.
Obraz neznámých vesmírných bytostí nahradila skupina šesti mocných bojovníků. Reed Richards ihned navázal na výklad své kolegyně. ,,Patřil mezi ně první Nejvyšší čaroděj, Agamotto; bojovník se zvířecími dovednostmi, Black Panther; mistr bojových umění, Iron Fist; člověk s kosmickou silou nazývaný Phoneix; posel samotného ďábla, Ghost Rider; jejich vůdcem byl všemocný bůh Odin. Společně chránili Zemi už před začátkem pravěku. Postupem času nicméně počet podobně mocných jedinců narůstal, dokud se tak naše planeta ve vesmíru nestala centrem velké síly a magie. Země v podstatě byla domovem hrdinů a velkých bojovníků. Mnoho z nich údajně Galaktuse málem porazilo, protože na rozdíl od superhrdinů z jiných světů, my jsme vždycky měli tu největší naději to opravdu dokázat. Naše schopnosti totiž pochází ze stejné krve jako je ta jeho. Pokud ho neporazíme my, tak ho opravdu neporazí už nikdo."
Opět se mezi přítomnými rozlehlo to nepříjemné šuškání. Obavy přeskakovaly z jedné osoby na druhou jako pomalu se šířící nezastavitelná choroba. Carol to už nevydržela dál snášet. Čím více poslouchala řeči o tom, jak moc důležité je porazit tak mocnou entitu, jako byl Galaktus, který ji jednou málem zabil, tím více přestávala věřit, že by se taková věc měla kdy podařit. A nebyla jediná, kdo odsud potřeboval rychle vypadnout. Loki se nepozorovaně proměnil v drobného broučka, v jehož podobě pak nad hlavami všech hrdinů odletěl pryč na chodbu, kde se proměnil zpátky do své normální podoby.
ČTEŠ
The New Avengers IV: Proti celému světu
FanfictionKang byl poražen a ztracení hrdinové se znovu shledali se svými milovanými. Na dobrý konec si však budou muset ještě počkat. Mezi lidmi stále panují proti superhrdinům silné negativní názory. Někteří se dokonce nebojí využít i hrubého násilí, což na...