,,Tak tohle asi nedopadlo, jak jste čekal?" prohodil Logan mezi mnoha stále hádajícími se hlasy.
Profesor takovou reakci od Logana přesně očekával.
,,Při účasti setkání takového počtu superhrdinů, zástupců mimozemských ras a tajných organizací nikdy nečekejte, že všechno dopadne, jak má," upozornil směle svého přítele.
,,Profesore, proč jste mě sem vzal?" Wakandský palác nepůsobil, jako místo, které by si žádalo Loganových schopností.
,,Co kdybyste se vrátil zpět do zasedací místnosti a počkal, až se vrátím?" řekl Xavier, než nechal Logana na chodbě naprosto samotného.
Teď by mohl odejít, jak měl v plánu už od samého začátku. Nikdo by o něm už nemusel slyšet. Žil by si svůj život podle sebe - už by nemusel myslet při pohledu na každého člověka ve svém okolí na ty hrůzné činy, které dělal, když ho Scarlet Witch držela pod svou nadvládou.
Ale pak si musel připomenout, proč to dělá. Byl tu, protože ho o to Profesor požádal - protože ho potřeboval.
Z místnosti právě odcházel Talos, vůdce skrullů, když Wolverin zaslechl své jméno. ,,Logane, tak půjdete dál nebo tam budete stát, dokud vám nohy nepřimrznou k podlaze?"
Wolverine neměl nejmenší ponětí, o co jde. Profesor mu řekl, ať tam jde a počká až se vrátí, nebo ne?
U velkého okna zády stál proslulý ředitel S.H.I.E.L.D.u, Nicholas Fury. Jen málokdo by se odvážil s tímto člověk zůstat v jedné místnosti o samotě, ovšem on nebyl jako ostatní.
,,Wolverine. Musím přiznat, že když jsem Vás tu tak pozoroval, tak tomu jménu začínám docela rozumět."
Logan samozřejmě moc dobře věděl, co je tento muž zač i jak to obvykle dopadá poté, co se někoho rozhodne kontaktovat.
,,Co chcete?"
Muž s páskou přes jedno oko se nepatrně ušklíbl. Vzápětí vytáhl z kapsy svého černého kabátu holografický projektor. ,,Chtěl bych využít vašich stopařských schopností." Prostor mezi nimi náhle zaplnil obraz zvláštního maskovaného muže v černočerveném obleku. Na opasku měl zavešených několik střelných zbraní a nožů a na zádech mu visely zasunuté dvě katany. ,,Myslím, že tohoto muže vám asi představovat nemusím."
Logan vztekle zavrčel. ,,Ne, to nemusíte."
,,Před dvěma dny zkopíroval z naši základny pár velice cenných dokumentů," pokračoval Fury. ,,Vaším úkolem je najít ho, odebrat mu ukradený disk se všemi dokumenty a přivést ho k nám, pokud možno celého." Jakmile obraz zmizel, ještě se zeptal: ,,Nějaké otázky?"
,,Těžší úkol jste neměl?"
Fury se opět ušklíbl. ,,Logane, být Vámi, trochu více bych se zamýšlel nad tím, co po Vás vlastně chci."
...
To obrovské sousoší největších hrdinů světa zblízka vypadalo ještě velkolepěji, než když ho viděla poprvé. Původní i Noví Avengers stáli bok po boku při sobě jako jeden tým. V obličejích měli patrnou ochotu kdykoliv obětovat život v zájmu bezpečí ostatních lidí. V jedné z možných budoucností měl být přesně tohle její konec - měla zemřít.
Cassie zrakem sjela k soše svého otce. Pozorně se zadívala na jeho masku a pokusila se aspoň trochu porozumět tomu, proč ji musel tak hrozně zklamat.
,,Ne, já prostě nechci, abys to dělala!" vybavila si jejich poslední hádku. Už ji bylo skoro třicet, ale on ji i přesto stále bral jako malou bezbranou holčičku.
ČTEŠ
The New Avengers IV: Proti celému světu
FanficKang byl poražen a ztracení hrdinové se znovu shledali se svými milovanými. Na dobrý konec si však budou muset ještě počkat. Mezi lidmi stále panují proti superhrdinům silné negativní názory. Někteří se dokonce nebojí využít i hrubého násilí, což na...