13. Část

4 0 0
                                    

,,Takže Fury chce převzít kontrolu nad celým světem jo? Já vím, že bych měl být asi překvapený, ale tohle bude za poslední dobu možná jediná věc, která dává celkem smysl." Bruce obešel neklidně postávající Shuri a zamířil hned k Reedovi, který si stále přepočítával své holografické výpočty.

,,Kdyby se mu to povedlo, mohlo by nám to ušetřit spoustu práce," poznamenal Strange jen pár metrů od okna, kde stála Carol Danversová s Charlesem Xavierem.

Reed si prohlédl ještě jeden poslední vzorec než se obrátil na své kolegy. ,,To by mohlo, ale zatím ještě ani nevíme, jestli se to Furymu vůbec povede, takže bychom se měli prozatím držet našich momentálních plánů. Shuri, jak jsme na tom s první fází?"

,,Ještě mi chybí ověřit pár lidí, ale kdybyste mi třeba chtěli trochu pomoct s hledáním našeho dokumentaristy, vůbec bych se tomu nebránila. Sehnat dnes schopnýho a důvěryhodnýho člověka v našem oboru je snad stokrát těžší než před dvaceti lety."

Carol zklonila pohled, když ji na mysli vyvstala vzpomínka na poslední rozhovor s Monikou. To, jak od ní jen tak odešla ji stále štvalo čím dál tím víc. Ačkoliv věděla, že by souhlasila, kdyby za ní přišla a požádala o pomoct, v tu chvíli na takovou věc zkrátka nebyla ještě plně připravená.

,,Měla byste si s ní znovu promluvit."

,,Ne, teď ne." Zrakem zastavila u rušné silnice několik desítek metrů dole pod nimi. ,,Až na to bude vhodný čas."

Profesor sedící ve svém křesle pár kroků od Carol se mlčky zadíval na stejné místo. ,,Je to pěkný pohled, když vidíte, že nikdo z nich nepotřebuje zachránit."

,,Zatím," podotkla Danversová, načež se otočila zpět k jejich stále se dohadujícím kolegům. ,,Občas si přeju, abych uměla nahlédnout do budoucnosti. Zjistit všechny problémy a vyřešit je dřív, než se stanou."

,,Trápí Vás ta záležitost s Wandinými dvojčaty?"

,,Tak trochu. Naposledy je viděli na policejní stanici, kde několik lidí kvůli nimi málem přišlo o život." Rozvážně upřela zrak ke Strangovi. ,,On něco ví, ale nechce mi nic prozradit. Když jsem se ho na to ptala, jenom mi řekl, ať se do toho radši nepletu."

,,Kapitán Rider říkal, že se nám ozve, až náš návrh přednese Nově Prime," zvolal Reed přes celou laboratoř. ,,Do té doby nám nezbývá, než doufat, že bude souhlasit."

,,A když souhlasit nebude?" zeptala se Shuri.

Carol si hlasitě povzdechla. ,,Proč mám pocit, jako kdybych byla uvězněná v nějaké časové smyčce?"

,,Jsou to ti nejchytřejší a nejmocnější lidé na zemi. Přece jste si nemohla myslet, že si budou rozumět hned od první chvíle."

Danversová se pustila do poněkud nevhodného, leč naprosto nezadržitelného smíchu. V obličeji byla během pár vteřin celá rudá. ,,Ne... toho bych asi schopná opravdu nebyla."

Vtom je Richards hlasitě okřikl, aby se trochu stišili.

Carol si v rychlosti setřela slzy a pokusila se zklidnit dech. Sama moc dobře věděla, jak moc nevhodně se v ten moment zachovala, ale kdyby se tomu nedokázala pořádně zasmát teď, tak kdy jindy?

...

Thor si tvář oné mladé ženy stojící vedle Lokiho prohlížel pořád dokola a dokola, ale přesto stále nedokázal pochopit, proč se mu o ní jeho bratr nikdy nezmínil.

,,Takže řeknete nám konečně, co tady děláme? A taky bych rád slyšel důvod, proč jste sem museli brát i jeho," ukázal Loki k jen napůl vnímajícímu bohovi hromu.

The New Avengers IV: Proti celému světuKde žijí příběhy. Začni objevovat