16. Část

4 0 0
                                    

,,Cože chtějí udělat?!"

Richard na sobě nenechal znát sebemenší náznak strachu z reakce své nadřízené, která se zjevně potýkala s návalem až přílišného hněvu.

,,A s tím souhlasí všichni nebo jen nějaká hrstka naivních bláznů, kteří o tom rozhodli, aniž by se s kýmkoliv dalším poradili?"

Kapitán Riders delší dobu nejistě pohyboval hlavou ze strany na stranu. Nova Prime myslela, že mu za to snad nechá hlavu prostřelit laserem.

,,Tak?"

,,To druhé, madam," vysoukal ze sebe nakonec.

,,Proboha." Nova Prime ve vší flustraci pohlédla vzhůru, zatímco se spousta jejích generálů a kapitánů připravovala na další nepříjemný výbuch vzteku.

,,Kolik lodí jsme jim schopni poskytnout?"

,,Madam?"

,,Je to čtyřicet? Padesát?"

,,Sedmdesát dva lodí jich je momentálně volných. Od našich spojenců bychom mohli získat tak dalších třicet až padesát. Ale kdybychom našli nějakou planetu s dostatkem volného místa, pozemští čarodějové by byli schopní pro některé lidi vytvořit přímé průchody."

Nova Prime si znovu prohlédla tváře všech svých podřízených. Některé byly plné obav, další pouze neškodné zvídavosti, jiné zmatení, u pár výjimek šlo poznat dokonce pomalu narůstající odhodlání k okamžité akci.

,,Dobrá tedy. Richarde?" Oslovený v mžiku zpozorněl. ,,Zařiďte, aby se našim dobrým přátelům dostalo řádné pomoci a udělejte vše pro to, aby nikdo další nepřišel o život."

Jakmile opustila místnost, většina přítomných si jen únavně promnula rukou obličej. Nikdo si rozhodně nepřál smrt nikoho dalšího, ale mnoho z nich také vědělo, že se tomu nejspíš v takovéto těžké situaci jen těžko vyhnou.

...

Ať se snažil nad tím sebevíc přemýšlet, stále se nemohl rozhodnout, jestli bylo horší dovolit Carol jít s nimi, nebo, že se díky Wongovi dozvěděla, o koho šlo, tedy Wandiny dvojčata.

,,Wongu!" zakřičel Strange na svého přítele, který stál jen pár kroků od právě hroutící se stěny.

Zmíněný čaroděj okamžitě pochopil, načež celou padající zeď pomocí kouzla rychle zajistil. Mnohé tak ušetřil přebytečných zranění nebo i horší smrti.

Vzápětí Doktor pomohl dvěma Kree se dostat do bezpečí s využitím svých portálů. Ať se ale v tom všem zmatku snažil jakkoliv zorientovat, ty hlavní aktéry nikde najít nemohl.

Delší chvíli se kolem sebe zmatečně rozhlížel.

Bytosti těch nejrůznějších druhů a podob ho obíhaly jako splašené ovce ženoucí se pryč z otevřených vrátek.

Ale pak se kdesi v dálce ozvalo strašlivé zarachocení předcházející ještě většímu výbuchu.

Strange ve vzduchu zaregistroval Carol, která uhýbala zvláštním modře zářícím střelám.

Čaroděj se chystal se svým pláštěm vzlétnout k místu, avšak něco - nebo spíše někdo - mu plášť z ramen najednou jednoduše sebral.

Poté, co před sebe Strange zvednul obě ruce, ukázalo se, že mu chybí i jeho dvojprsten. Nemohl létat ani se přemístit portálem. Jeho jedinou šancí byly jen všechna kouzla, která se za posledních několik let naučil.

The New Avengers IV: Proti celému světuKde žijí příběhy. Začni objevovat