18. Část

3 1 0
                                    

,,Proč bychom ho tady měli jako nechávat? Cloaku, na tomhle jsme se nedomluvili."

,,Dobře, ale... Už je to celej den, co jsme ho sem zavřeli. A navíc jsme se přece dohodli, že ho jenom přinutíme k tomu přiznání. O zbytek se postaraj ostatní."

Hádka dvou neznámých osob Scotta poměrně účinně začala dostávat zpět do reality.

Ve své hlavě chvílemi slyšel velmi nepříjemné pískání, které naštěstí brzy po probrání rychle přešlo.

Scotta z každé strany obklopovaly jen šedé ztrouchnivělé stěny. Tělo se do pár vteřin začalo celé třást vlivem té hrozné zimy, která tam panovala. Pár metrů od něho se nacházelo úzké schodiště vedoucí k jeho jediné cestě na svobodu.

Ať se ale snažil jak chtěl, kvůli svázaným nohoum a rukoum se pohnout nedokázal ani o jediný centimetr.

Hlasy ozývající se zpoza dveří náhle utichly, po čemž konečně spatřil trochu jasného světla.

,,Pane Langu, zdravím. Dobře, že už jste konečně vzhůru. Budeme od Vás totiž potřebovat menší spolupráci," postavila se před něj mladá žena v celobílé kombinéze.

Její mužský společník, který se zničehonic zjevil přímo za Langovými zády, byl naopak celý zahalený dlouhým tmavým pláštěm s širokou kapucí, takže mu tělo prakticky vůbec nebylo vidět, kromě jeho zářívých jasných očí.

,,Chceme, abyste nahlas přiznal, co jste nám udělal," hlesl mu chladně do ucha.

Kdysi býval členem Avengers a následně i New Avengers. Bojoval s vesmírnými bestiemi i těmi nejtrénovanějšími zabijáky. Přece se nemohl nechat zvyklat jenom nějakou dvojicí puberťáků oblečených jako na nějaký maškarní večírek.

,,Já vám ale nic neřeknu."

,,Jenom se přiznáte, že jste pracoval pro Kanga a podílel se s ním na mučení vašich kolegů. Není na tom nic složitého."

Scott si připadal jako v nějakém blázinci. ,,To ale není pravda! Udělal jsem jenom to, co jsem musel, abych ochránil svojí rodinu."

Do pravé tváře schytal takovou facku, až se mu úplně zamlžil zrak a směrem ke krku mu vystřelila prudká bolest.

,,Au!!"

,,Oproti tomu, jak Vás vnímají ostatní, tohle můžete brát jako obyčejné pohlazení."

Ta holka v sobě měla na svůj věk až příliš drzosti.

Lang si zvláštní pár mladé dívky a kluka změřil zmateným pohledem. ,,Koho myslíte tím „ostatní"?"

,,Ty tisíce dalších mladých metalidí, kteří ve Vás v dětství věřili, a kteří stejně jako Vaši přátelé kvůli Kangovi trpěla."

Čím více mu začalo docházet, v jak moc velkém problémů je, tím více stoupaly jeho obavy o svůj život.

Vtom dívka v bílém před Scotta postavila stativ s kamerou, jejíž objektiv namířila přesně na něj.

,,Hele, já jsem svoje přátelé nikdy v úmyslu zradit nebo jim ublížit vážně neměl. Celý jste to pochopili úplně špatně."

Blondýnka se nespokojeně zadívala na svého partnera, načež se jí v pravé dlani objevila ostrá bílá dýka, kterou Langovi zarazila několik centimetrů hluboko do kolene.

Takovou strašlivou bolest snad ještě nikdy nezažil. V jeden okamžik jí byl natolik paralizovaný, že měl pocit, jako kdyby právě zemřel. Ale na to bylo ještě moc brzo.

The New Avengers IV: Proti celému světuKde žijí příběhy. Začni objevovat