Než se začneme věnovat tomu, proč tu všichni jsme, ráda bych si s vámi pro začátek chtěla promluvit hned o několika věcech, které by bylo asi dobré rozebrat. Budu se snažit být stručná, ale jestli se to povede, to budete muset posoudit sami.
Takže, první věc, které bych se tu chtěla věnovat, je, proč jsem s tímhle vůbec začínala.
Když jsem dokoukala poslední díl Avengers s názvem Avengers: Endgame, kdy Tony Stark, Natasha Romanoffová a Steve Rogers řekli své sbohem, začala jsem si v hlavě říkat, co se bude dít se světem, kde už nebudou. Hodně jsem přemýšlela o tom, jestli vůbec někdy vznikne podobně dobrý tým hrdinů jako byli Avengers, dokud jsem se nerozhodla obrátit na jejich komiksový původ a příběhy, které jsme ještě neměli tu možnost vidět.
Chtěla jsem psát příběh zaměřený na Avengers, ale zároveň mi bylo jasné, že říkat tomuto v podstatě novému seskupení hrdinů Avengers by byla naprostá blbost, protože s původním týmem už neměli kromě společné minulosti skoro nic společného, a tak jsem opět zapátrala ve světě komiksů a rozhodla se představit ten jediný tým, který by mohl na původní Avengers co nejlépe navázat, a tím byli jedině Noví Avengers, v originále New Avengers.
Film Kapitánka Marvel nám představil skrully, což mi perfektně, jak se říká, nahrálo do karet, protože ve světě komiksů existuje jedna velice populární série Secret Invasion. V té době jsem samozřejmě ještě netušila, že na tento námět později vznikne seriál. Tehdy to byl pouze můj nápad a moje vlastní uchopení tématu.
Co se týče výběru Kapitánky Marvel jako velitele, tam to bylo trochu těžké, protože jak všichni moc dobře víme, hodně lidí ji jaksi nemá úplně v lásce. Ale já jsem stejně byla přesvědčená, že kdybych ji možná dodala trochu více inteligence a emocí, tak by to s ní mohlo jít, což upřímně doufám, že se snad podařilo. Svůj pohled na věc mi klidně napište do komentářů.A s tím se dostáváme k samotným charakterům.
Když jsem s příběhem začínala, pořád jsem si připomínala, že MCU se vždycky snažilo inspirovat komiksy a přinášet stále nové a zajímavější postavy. Toho jsem se tak nějak snažila držet, ale na rozdíl od MCU, já jsem nechtěla přinášet jen tak někoho a rozhodně ne bez rozumného důvodu. Vždycky jsem se snažila navazovat na již existující vztahy než abych začínala úplně něco nového. Young Avengers vznikli v podstatě z postav, které byli jistým způsobem úzce spojeny s hlavními hrdiny. Cassie byla Scottova už téměř dospělá dcera, Harley Keener, který v minulosti pomáhal Tonymu Starkovi už měl také věk i schopnosti na to, aby se stal také hrdinou. Ve WandaVision se objevili Billy a Tommy, Wandiny děti, kteří by se klidně mohli objevit znovu. Kate Bishopová nebo Kamala Khanová byly v té době sice teprve připravovanými projekty, ale já stejně věděla, že ve světě Marvelu budou mít určitě důležitou roli. Proto vznikli Young Avengers, kteří se opět zakládali na existujícím komiksovém týmu. Jenomže pokud se snažíte komiksový svět přivést k životu, je samozřejmě důležité myslet také na to, že v komiksech, zvlášť v Marvelu, Avengers nikdy nebyli jedinými ochránci Země. Spolu s nimi lidi ochraňovalo mnoho dalších stejně silných týmů. Fantastická čtyřka, X-meni, Defenders... Ti všichni se opět zakládali na existujících týmech. Největší radost mi asi přinesl Deadpool, který se stal jedinou postavou, která mohla příběh opravdu oživit. Nikdy jsem se nesnažila představovat nikoho, koho byste neznali nebo koho byste třeba přinejmenším neznali z nějakých jiných superhrdinských filmů. Dokonce i Kang nebyl pouze další neznámý mocný záporák. Měl svojí minulost, rozumné motivy a vlastní důvody, proč se zaměřil na Avengers.
Co se týče Dooma, o tom jsem vždycky věděla, že je to poměrně silný a inteligentní charakter, takže jsem z něj udělala ve své podstatě jakousi náhražku Lokiho, který tam vždycky byl a věděl o všem a hrdinové vždycky věděli o něm - věděli, co dokáže, a stejně tak i Doom věděl, co dokáží oni.Co mě osobně vždycky mrzelo, a u současných filmů od Marvelu především, tak to byl životní posun jednotlivých postav. Nějaké rozvíjení přátelství či milostných vztahů se často stavělo na druhé nebo dokonce třetí místo, což je samozřejmě špatně. Proto jsem se vždycky svoje příběhy snažila psát tak, aby hlavní problém úzce souvisel s hlavními hrdiny, kteří ho řeší. Díky tomu mnoho těchto postav získalo možnost ukázat kolikrát emoce, které byste třeba od nich vůbec nečekali. Ale právě to z nich podle mě dělalo jejich daleko lepší verze, než které můžeme sledovat v současných filmech. Svůj názor mi opět můžete dát vědět do komentářů.
Jestli mě osobně někdy něco opravdu hodně naštvalo, tak určitě to, jak hrozně neustivě se teď Marvel rozhodl zacházet se svými postavami. Problémy, se kterými se potýkají a obecně způsoby jakými se je rozhodují řešit mi kolikrát přijdou až absurdní a naprosto ignorující to, kým ty postavy vždycky byly. Najednou se z toho začíná stávat až zbytečně hloupá komedie, která vám ve výsledku do života vlastně nedá vůbec nic užitečného. Ani samotný zážitek už nestojí za to se na takové filmy podívat. A to je také důvod, proč jsem se tuhle sérii rozhodla za každou cenu dovést ke konci, který by vám snad mohl přinést dostatečně uspokojující zážitek, který u Marvelu asi už nikdy nepocítíme.
Kapitoly se budu snažit vydávat pravidelně každý týden buď v sobotu nebo v neděli a podle toho, kolik toho mám zatím napsaného to vypadá, že nás čeká pořádně dlouhý ale stále dobrý příběh. Ti, co si úplně nepamatují, jak se některé postavy jmenují nebo čím vším si doposud určitá postava prošla, si můžou přečíst rekapitulaci postav, kde by měla být popsána každá postava, která se v této sérii objevila a stále žije. Postavy, které v mých příbězích zemřeli tam už bohužel nenajdete. A to by mělo být vše.
Díky za pozornost a přeji hezké čtení 😉
ČTEŠ
The New Avengers IV: Proti celému světu
FanfictionKang byl poražen a ztracení hrdinové se znovu shledali se svými milovanými. Na dobrý konec si však budou muset ještě počkat. Mezi lidmi stále panují proti superhrdinům silné negativní názory. Někteří se dokonce nebojí využít i hrubého násilí, což na...