20. Část

3 0 0
                                    

Kamery zachytávající každý nejmenší pohyb. Lidé zapisující si každé sebevíc nepodstatnější slovo. Mikrofony nastavené k puse tak blízko, že byly schopné zachytit každičký nervózní nádech a výdech. Novináři, to byli ti největší nepřátelé.

Talos se znovu podíval na své lidské ruce - tak světlé, tak hladké, tak... nepřirozené. I když věděl, že s touto tváří ho jen těžko někdo mohl odhalit, stále si nebyl zcela jistý, zda byl na tuhle práci tím pravým.

,,To nic. Vzpomeňte si na naši přípravu. U ničeho se nezastavujte déle, než minutu a odpovídejte co nejstručněji a hlavně s klidem," připomenula mu paní Straková, zatímco se připravoval na své další vystoupení.

Najednou k Talosovi přiběhl jakýsi mladík se sluchátkem v uchu držící v rukou datapad, aby mu sdělil, že už může jít a on se ještě naposledy ohlédl na Pepper. ,,Prosím, řekněte mi, že to převzetí všech světových velmocí nebyla chyba."

,,Udělali jsme jen to, co bylo nutné," odpověděla s kamennou tváří, ačkoliv její oči prozrazovaly stejnou ne-li větší míru obav, jaké pociťoval i on.

Ještě ani nestačil dojít ke stolku s mikrofony a novináři ho už zasypávaly hromadou otázek, u nichž z velké většiny stíhal rozumět pouze jejich konci nebo prvotním pár slovům - co, proč, jak atd.

Fury by s tím takové problémy neměl. Ale ten tu teď nebyl. Všechno záviselo pouze na Talosovi.

Fury. Co by dělal Fury? Prostě by si vybral tu nejlepší otázku, na kterou mohl rozumě odpovědět a ostatní ignoroval. Tak to koneckonců dělal vždycky se vším.

Vtom, jako by se celým prostorem přehnala nějaká bouře, která všechny přítomné utišila, díky čemuž Talos konečně dokázal rozumět každému slovu.

,,Co si myslíte o těch nedávných útocích na evropské politiky? Myslíte, že v tom mají prsty superhrdinové?"

Talos se krátce podíval na svůj stolek, kde ležely jeho předpřipravené odpovědi, než si uvědomil, že je vlastně vůbec nepotřeboval.

,,Ne, vůbec ne. Všichni přeci jen známe Evropu i superhrdiny. Každý má nějaké dobré a špatné stránky."

Pepper se okamžitě ulevilo, když její kolega začal odpovídat bez jakéhokoliv nejistého odmlčování či drmolení. Ani Tonymu by to nešlo tak dobře, jako nyní Talosovi.

,,Teda, takhle dobrýho a hezkýho politika jsem ještě nikdy neviděla. Kdybych nevěděla, že je to jenom skrull, asi bych si myslela, že se mi to jenom zdát."

Straková s klidným nádechem protočila očima. Mohla se snažit, jak chtěla, ale přesvědčit svou dceru, aby za ní do práce nechodila se jí stejně nedařilo.

,,Morgan, co jsem ti -" Jak se zdálo, situace byla daleko horší, než si myslela.

,,Zdravím," pozdravil ji Flash s nervózním úsměvem.

,,Takže nejenom, že ses rozhodla nerespektovat můj zákaz, ale ještě jsi sem převedla i... jeho."

Dívka Flashe v mžiku chytila za ruku. ,,Flash je můj kluk. Chodíme spolu, ať se ti to líbí nebo ne."

Pepper na hádání momentálně neměla vůbec náladu, takže to raději nechala být. ,,Dobře, ale tady teď vážně nemůžete být. Kdyby vás někdo z novinářů uviděl, mohlo by to opravdu hodně ohrozit prezidentovy plány."

,,Myslíš tvoje a Talosovy plány. - Mami, klid, nikdo se nic nedozví."

Náhle za sebou Pepper zaslechla kroky a než se nadála, stál u nich i Talos.

The New Avengers IV: Proti celému světuKde žijí příběhy. Začni objevovat