Shuri šla vepředu a Janett s Hankem těsně za ní. Kolem je občas minulo pár wakandských stráží, takže se snažili, pokud to nebylo nutné, příliš nemluvit.
Brzo došli až do Shuriiny laboratoře, kde už to Hank zkrátka nevydržel.
,,Janett, tak o co jde? Říkala jsi, že jde o naši rodinu?"
Jeho žena vypadala poněkud nejistě. Dívala se prakticky kamkoliv, jenom ne na něj.
,,Janett?"
Nejprve věnovala pohled jejich wakandské společnici, kterou poprosila, jestli by jim mohla dát trochu soukromí. Shuri ihned pochopila, načež Janett předala bezpečnostní klíč a odešla. Teprve pak si Hank konečně vysloužil její plnou pozornost.
,,Scott a Hope... jsou tady."
,,Cože? Já ti asi nerozumím."
,,Ale no tak. Nedělej, že nic nevíš. Někdo ti to určitě už řekl."
,,Proč jsme tady?"
Janett lehkovážně nadzvedla obočí, přičemž se ohlédla kamsi k druhému konci laboratoře.
,,Když jsi říkala, že Scott s Hope jsou tady, co jsi tím myslela?"
,,Pojď za mnou," mávla na něho. Společně prošli kolem několika podivných přístrojů, než došli až k jakémusi silovému poli, za nímž na podlaze seděla dvojice muže a ženy - Scott a Hope.
,,Ty jsi unesla svou vlastní dceru a svého zetě?!"
,,Hanku, jenom mě vyslechni. To oni se spojili s Kangem a bůhví s kým dalším ještě! Nemohla jsem přece riskovat, že by komukoliv prozradili, o co se tu tak dlouhou dobu snažíme."
Pym ztěžka zavřel oči ve snaze přijít k nějakým racionálnějším myšlenkách, ale moc to nešlo.
,,Dobře," řekl nakonec, ,,a ty jsi s nimi už mluvila?"
,,Ještě ne. Proto jsem tě sem vzala. Promluvíme si s nimi společně. Shuri mi slíbila, že to nikomu neřekne, takže je jenom nás, jak to dopadne."
Hank pomalu obešel svou manželku. K průsvitné štěně se postavil tak blízko, že nebylo možné, aby si jej Hope se Scottem nevšimli.
Jako první k němu přišla jeho dcera. ,,Tati, já -"
,,Chci mluvit se Scottem."
,,Já ti toho můžu říct úplně stejně jako on. Zeptej se mě na co chceš, ale jeho nech být."
,,Hope, to je v pořádku," ozval se za ní zničehonic Scott. ,,Jestli chce mluvit se mnou, tak si se mnou promluví. Co můžeme ztratit?"
,,Já myslím, že jsme toho ztratili už dost," ohradila naštvaně Hope. ,,Kang tvrdil, že nikomu neublíží, a i přesto zemřelo víc lidí, než kdy jindy. T'Challu zabili, stejně jako Everetta Rosse. Wanda je taky mrtvá. Barnese a několik dalších zavřeli za jejich spolupráci s nepřítelem do vězení. Co myslíš, že se stane nám?"
,,Nic se vám stát nemusí, pokud nám řekněte, proč jste to udělali," promluvila Janett.
Scott si v rozpacích založil ruce na hrudi a chvíli přemýšlel, jak má odpovědět. V takový moment se moc nezdálo, že by se k měl k nějakému přiznání. Po delším kroužení hlavou a podivném otáčení těla ze sebe ale přeci jen něco dostal.
,,Bylo to kvůli Cassie. Jenom kvůli Cassie jsme to udělali." Scott vypadal, že se každou chvíli asi rozbrečí, a tak ho Hope rychle objala kolem ramen, aby ho ujistila, že v tom není sám. ,,Když za námi Kang poprvé přišel, mysleli jsme, že nás přišel zase zajmout. Ale on nám jenom přišel říct, proč to dělal. Bylo to proto, že..."
ČTEŠ
The New Avengers IV: Proti celému světu
FanfictionKang byl poražen a ztracení hrdinové se znovu shledali se svými milovanými. Na dobrý konec si však budou muset ještě počkat. Mezi lidmi stále panují proti superhrdinům silné negativní názory. Někteří se dokonce nebojí využít i hrubého násilí, což na...